Motul 8100 X-CESS 5W40 5L

Numer katalogowy: Motul 8100 X-CESS 5W40 5L
Identyfikator produktu: 0021285
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.

Dobór oleju


Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.

O produkcie


Olej silnikowy o nowej formulacji do nowoczesnych silników nisko- i wysokoprężnych również z bezpośrednim wtryskiem, także do najnowszych konstrukcji. Znacząco obniżone zużycie paliwa. Dłuższy okres użytkowania i optymalna ochrona silnika, nawet przy wydłużonych okresach między wymianami oleju. Wysoka lepkość HTHS. Zastępuje oleje 8100 X-max o lepkościach 5W-30 i 5W-40

Zastosowanie: Olej silnikowy
Typ Silnika: 4-suwowy
Jakość: 100% Syntetyczny
Zakres Produktów: Samochody osobowe
Lepkość: 5W40
ACEA Standardy: ACEA A3/B4
API Standardy: API SN/CF
Dopuszczenia producentów : OPEL GM LL-B-025 ; MB-Approval 229.5 ; BMW LL-01 ; PORSCHE A40 ; VW 502 00 / 505 00 ; Renault RN 0710 / 0700 ; GM-Opel LL B-025 (Diesel) ; FIAT 9.55535-H2 ; FIAT 9.55535-M2 ; FIAT 9.55535-N2 ; PSA B71 2296

Autoryzowany sprzedawca Motul

Kliknij obrazek aby powiększyć:
Certyfikat Motul dla StrefaKierowcy.pl

Produkty podobne

Total Quartz Ineo MC3 5W30 5L
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 Titanium FST 4L
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 wzmocniony TITANIUM FST™ idealnie nadaje się do silników wyposażonych w pompowtryskiwacze koncernu VW. Dedykowany do wysilonowych silników nowoczesnych konstrukcji, działających w warunkach wysokich obciążeń i temperatur.
Mobil Super 3000 X1 5W40 5L
Oleje Mobil Super 3000 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Motul 300V TROPHY 0W40 2L
Olej w technologi Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe, z katalizatorem lub bez. Gwarantuje zwiększenie mocy silnika w porównaniu do innych olejów 0W40. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Zastosowanie:tory, rajdy, wyścigi GT, wyścigi górskie. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Total Quartz Ineo Long Life 5W30 5L
Ineo Long Life jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.
Motul 4100 TURBOLIGHT 10W40 5L
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Motul 300V COMPETITION 15W50 2L
Olej w technologii Ester Core®. Stworzony przy współpracy z zespołami startującymi w wyścigach samochodowych. Olej zapewnia najlepsze osiągi i najwyższy poziom ochrony silnika.
Valvoline SynPower MST C3 5W30 4L
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
Valvoline All Climate Diesel C3 5W40 5 L
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
Valvoline All Climate C2/C3 5W30 5 L
Wysokiej jakości, całkowicie syntetyczny olej silnikowy, odpowiedni do stosowania w silnikach z filtrem cząstek stałych (DPF), układami katalizatorów benzynowych (GCC) lub układami katalizatorów trójdrożnych (TWC), gdzie zalecane są specyfikacje ACEA C2 lub C3. Np. Toyota, Hyundai, Kia, Nissan, itd.
Valvoline SynPower ENV C2 5W30 4L
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.

Klienci, którzy kupili: Motul 8100 X-CESS 5W40 5L, kupili również:

Motul 8100 X-CESS 5W40 1L
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Mann W719/30
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Motul Engine Clean Auto 300 ml
Preparat do czyszczenia silników benzynowych i Diesla. Dodany do oleju silnikowego rozpuszcza osady i zanieczyszczenia w całym układzie olejowym, które są usuwane z silnika wraz ze starym olejem. Zapobiega zużyciu silnika, obniża ilość zużywanego oleju i wydłuża trwałość katalizatora.
Motul Gear 300 75W90 1 L
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych bez układów limited slip pracujących w najcięzszych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
THULE ProRide 598
Bagażnik rowerowy Thule ProRide 598 oferuje połączenie wygody, stabilności i przemyślanej konstrukcji. Nie dziwi więc, że jest jednym z najczęściej wybieranych przez rowerzystów bagażnikiem. Z pewnością uchwyt Thule ProRide 598 jest jednym z najlepszych i najbezpieczniejszych dla przewożonych produktem dostępnym na rynku.
Produkty sezonowe
THULE zestaw dopasowujący KIT 1180
Zestaw dopasowujący do bagażnika samochodowego Thule.

Kit, który pozwala dopasować elementy bagażnika dachowego Thule do konkretnego samochodu.

Dzięki temu, że zestawy dopasowujące są wymienne można stosować te same stopy oraz belki w różnych samochodach. Dodatkową zaletą takiego rozwiązania jest wysoki stopień dopasowania jaki oferuje bagażnik dachowy Thule. Niemal każdy samochód posiada swój własny dedykowany zestaw dopasowujący, dzięki czemu masz pewność, że bagażnik będzie w pełni kompatybilny z twoim autem.

Sprawdź jaki zestaw dopasowujący jest odpowiedni dla twojego samochodu.
Mann W914/28
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Motul SPECIFIC 505 01 502 00 505 00 5W40 5L
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.