Oleje silnikowe do skuterów

Castrol 2T 1L
Nowoczesny olej mineralny przeznaczony do większości 2-suwowych motocykli i innych silników o małej pojemności.
Motul 3000 4T 10W40 1 L
Olej przeznaczony do silników 4 suwowych. Zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 dla optymalnego działania mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Motul 3000 4T 20W50 1 L
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo powietrznym.
Motul Scooter Expert 2T 1 L
Olej Technosynthese® opracowany do wysokoobrotowych 2-suwowych silników skuterów zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
Mobil Extra 2T 1L
Mobil Extra 2T to wysokiej jakości semisyntetyczny, bezdymowy olej do silników dwusuwowych, opracowany w celu zapewnienia niezawodności działania wysoko obciążonych silników motocykli, skuterów śnieżnych i pił łańcuchowych. Mobil Extra 2T jest dostarczany w postaci wstępnie rozcieńczonej co umożliwia szybkie mieszanie oleju z paliwem.
MOTUL 100 Motomix 2T 1 L
Olej mineralny opracowany specjalnie dla dwusuwowych silników motocyklowych i motorowerowych. Do benzyny ołowiowej lub bezołowiowej, również do układów z katalizatorem.
Motul Scooter Power 2T 1 L
W 100% syntetyczny olej estrowy opracowany do wysokoobrotowych mocno obciążonych 2-suwowych silników skuterów zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Znakomite własności smarne wpływają na zmniejszenie zużycia wspólczynnika tarcia i zużycia silnika, zwiększają moc silnika i zmniejszają jego opory wewnętrzne. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym. Specjalny skład chemiczny zapobiega powstawaniu emulsji w układach bezpośredniego wtrysku oleju.
Motul Scooter Power 4T 5W40 1 L
W 100% syntetyczny olej opracowany do najnowszych wysilonych silników 4-suwowych skuterów i maxi skuterów o pojemnościach od 50 do 650 ccm. Przystosowany do układów katalitycznych. Klasa lepkości 5W40 odpowiada najnowszym zaleceniom producentów skuterów, ułatwia zimne starty silnika i zmniejsza ich zużycie.
Liqui Moly 2 TKT Oil Teilsynth. TSC3 1L
Półsyntetyczny olej do 2-suwowych silników chłodzonych powietrzem i cieczą. Olej jest zalecany zarówno do silników ze smarowaniem dozownikowym jak i można go dodawać bezpośrednio do paliwa. Olej chroni tłok przed zatarciem i ogranicza powstawanie nagarów w komorze spalania i w układzie wydechowym. Doskonały do smarowania dwusuwowych kosiarek, pilarek, glebogryzarek, odśnieżarek, podkaszarek i innych urządzeń z silnikiem dwusuwowym.
Castrol Power 1 Scooter 4T 5W40 1L
Zaawansowany półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do nowoczesnych skuterów i motocykli 4T. Dzięki obniżonemu tarciu współpracujących elementów silnika umożliwia zwiększenie mocy.
Motul 3000 4T 10W40 4 L
Olej przeznaczony do silników 4 suwowych. Zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 dla optymalnego działania mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
MOTUL 100 Motomix 2T 4 L
Olej mineralny opracowany specjalnie dla dwusuwowych silników motocyklowych i motorowerowych. Do benzyny ołowiowej lub bezołowiowej, również do układów z katalizatorem.
Motul 3000 4T 20W50 4 L
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo powietrznym.
Skrobaczka do szyb Murska 580L - z rączką
Kto może znać się lepiej na produkcji skrobaczek niż Skandynawowie? Fińska skrobaczka Murska to prawdziwy pogromca szronu i lodu. Sekretem jej skuteczności jest mosiężne ostrze, które dzięki swej sztywności doskonale radzi sobie oczyszczaniem zamrożonej szyby. Ostrze jest wykonane oszlifowanego metalu i nie posiada ostrych krawędzi, więc nie ma ryzyka uszkodzenia szyby. Skrobaczka posiada dwustronną końcówkę - metalową do usuwania lodu i nagumowaną do usuwania jego resztek z szyby. Rączka ma długość 35 cm a szerokość skrobaka to 9 cm. Kolory wycieraczek wysyłane są losowo z powodu różnych dostaw jakie otrzymujemy.
Dywaniki gumowe Opel Astra J (2010-) RIGUM
Najwyższej jakości dywaniki renomowanej firmy Rigum, która od lat jest bezpośrednim dostawcą dywaników gumowych przeznaczonych na pierwsze wyposażenie do autach takich koncernów jak m. in. Audi, Opel, czy VW.

Oferowane dywaniki pochodzą od oficjalnego importera marki Rigum na Polskę, co jest gwarancją jakości i oryginalności.
Kupuj - Pomagaj
(12) 346 346 2 info@strefakierowcy.pl pn-pt: 9-17, sob: 9-13