Oleje przekładniowe

Motul Scooter Gear 80W90 0,15 1L
Mineralny olej do przekładni głównych skuterów o doskonałych własnościach smarnych wymaganych podczas jazdy z pełnym obciążeniem i wysoką prędkością oraz jazdy miejskiej. Grubość filmu olejowego pozostaje na wysokim poziomie w zróżnicowanych warunkach jazdy. Dodatki przeciwzużyciowe typu EP i AW przedłużają trwałość przekładni przy gwałtownych zmianach obciążeń, gwałtowne hamowanie, przyspieszanie czy blokowanie tylnego koła podczas hamowania.
Castrol Axle EPX 80W90 1 L
Nowoczesny mineralny olej przekładniowy. Zalecany także do przekładni stożkowych, uszlachetniony dodatkami uodporniającymi na duże naciski (EP), dzięki temu daje znakomitą ochronę przed zużyciem. Castrol Axle EPX 80W-90 może być stosowany we wszystkich mechanicznych skrzyniach biegów, przekładni głównych, które wymagają oleju przekładniowego wg API GL-5. Należy przestrzegać zaleceń producenta przekładni i w związku z tym nie stosować w skrzyniach biegów, dla których wymagane jest GL-4.
Mobil ATF 220 Dexron IID 1L
Mobil ATF 220 to wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID. Jest też używany w niektórych ręcznych przekładniach samochodowych, układach wspomagania układów kierowniczych i układach hydraulicznych.
Mobil MOBILUBE GX 80W-A GL4 1L
Mobilube GX-A 80W to najwyższej jakości motoryzacyjny olej przekładniowy, utworzony na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego wzbogaconego pakietem dodatków uszlachetniających, w którego skład wchodzą m.in. dodatki typu EP (Extreme Pressure). Polecany wszędzie tam, gdzie wymagane jest stosowanie olejów przekładniowych spełniających wymagania klasyfikacji API GL-4.
Motul Transoil 10W30 1 L
Mineralny olej przekładniowy opracowany do skrzyń biegów zintegrowanych z mokrymi sprzęgłami. Motocykle drogowe, trialowe, crossowe, enduro (2 lub 4-suwowe), motorowery, skutery, quady. Zalecany gdzie wymagane są oleje silnikowe SAE 10W30 lub oleje przekładniowe SAE 80.
Motul HD 80W90 1 L
Mineralny olej do wszystkich typów przekładni mechanicznych, synchronizowane i niezsynchronizowane skrzynie biegów, przekładnie główne, przekładnie rozdzielcze, dyferencjały hipoidalne bez układów z ograniczonych tarciem (Limimted Slip) pracujące przy dużych obciążeniach.
Castrol Manual EP 80W 1 L
Mineralny olej przekładniowy zawierający aktywne dodatki EP, o wysokiej wytrzymałości. Może być stosowany we wszystkich mechanicznych skrzyniach biegów, które wymagają oleju przekładniowego wg API GL-4. Należy przestrzegać zaleceń producenta przekładni i w związku z tym nie stosować w skrzyniach biegów, dla których wymagane jest GL-5. Został zaaprobowany przez MB w przekładniach zastosowanych w pojazdach dostawczych i ciężarówkach, posiada również aprobatę ZF dla skrzyń manualnych.
Valvoline Gear Oil 75W80 RPC GL5 1 litr
Olej przekładniowy odporny na skrajne ciśnienia odpowiedni do skrzyń biegów i zespołów przenoszenia napędu, dla których producent określił środek smarny zgodny ze specyfikacją GL-5. Olej przekładniowy Valvoline 75W-80 RPC zapewnia znakomitą ochronę i smarowanie skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur.
Mobil MOBILUBE HD-A 85W90 GL5 1L
Mobilube HD-A 85W-90 to najwyższej jakości olej przekładniowy przeznaczony do przekładni samochodowych. Olej ten został opracowany na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego oraz wzbogacony specjalnie dobranym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia niezawodną eksploatację i prawidłową ochronę elementów przekładni pracujących w warunkach wysokich obciążeń. Polecany wszędzie tam, gdzie wymagane jest stosowanie olejów przekładniowych spełniających wymagania klasyfikacji API GL-5.
Valvoline ATF 1L
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów. Do przekładni automatycznych nowych oraz z wysokim przebiegiem. Zawiera unikalne środki konserwujące uszczelki.
Motul Motylgear 75W80 1 L
Olej przekładniowy Technosynthese® specjalnie opracowany do pojazdów francuskich. Do skrzyń biegów i i innych przekładni bez blokady mechanizmu różnicowego. Zapewnia szczególnie łatwą zmianę biegów i zmniejszenie zużycia paliwa. Zalecany szczególnie do skrzyń biegów samochodów francuskich marki Renault, Citroen i Peugeot.
Motul Motylgear 10W40 1 L
Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów, w których ciężko zmienia się biegi. Wszystkie skrzynie biegów i hipoidalne tylne mosty bez blokady mechanizmu różnicowego. Do wszystkich typów pojazdów: rajdowe, A-grupowe, 4WD. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu ,należy stosować MOTUL 90PA lub MOTUL HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów należy stosować MOTUL DEXRON III lub MOTUL TRANSMISSION FLUID.
Motul MULTI DCTF 1 L
Najwyższej jakości olej Technosynthese® do przekładni dwusprzęgłowych (DCT, DSG). Przeznaczony do użycia w większości pojazdów wyposażonych w przekładnie typu DCT zarówno ze sprzęgłami suchymi jak i mokrymi. Szczególnie zalecany do dwusprzęgłowych skrzyń biegów (DCT) konstrukcji ZF, GETRAG oraz BORG WARNER używanych przez producentów pojazdów: VW-AUDI-SEAT-SKODA (DSG oraz S-tronic), BMW (DKG), MERCEDES BENZ (7G DCT), PORSCHE (PDK), FORD (Powershift), OPEL (DSG), PSA Peugeot-Citroën (DCS) , RENAULT (EDC, DC4), NISSAN (GR6). Przed użyciem sprawdź dane w instrukcji obsługi pojazdu.
Motul ATF VI 1 L
GM DEXRON VI - W 100% syntetyczny olej o niskiej lepkości do współpczesnych skrzyń biegów. Odpowiedni także do niektórych skrzyń rozdzielczych i układów wspomagania kierownicy. Specjalnie opracowany do skrzyń koncernu GM gdzie wymagane są oleje Dexron VI oraz Ford gdzie wymagane są oleje Mercon LV. Nie używać w skrzyniach CVT.
Castrol Syntrans Transaxle 75W90 0,5 L
Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym w lepkości SAE 75W-90 wzbogacony pakietem podnoszącym ochronę ponad wymagania API GL-4. Zaaprobowany w VW 501.50 i odpowiedni do konwencjonalnych skrzyń biegów, zblokowanych z przekładnią główną, skrzyń rozdzielczych i innych aplikacji wymagających oleju zgodnego z API GL-4.
Valvoline MaxLife DCT 1L
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
Valvoline Gear Oil 75W80 GL4 1 litr
Olej przekładniowy o średniej odporności na skrajne ciśnienia do skrzyń biegów i zespołów przenoszenia napędu, dla których producent określił olej zgodny ze specyfikacją GL-4 SAE 75W-80. Olej przekładniowy Valvoline 75W-80 zapewnia znakomitą ochronę i smarowanie skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur.
Motul Multi ATF 1 L
W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (klasyczna zmiana biegów, sekwencyjna, elektronicznie sterowana...) wyposażonych lub nie w sprzęgła typu lock-up. Zalecany także do starszych typów automatycznych skrzyń biegów, przemienników momentu obrotowego, układów wspomagania kierownicy, przekładni nawrotnych w łodziach, przekładni hydrostatycznych i innych mechanicznych i hydraulicznych układach wymagających olejów typu DEXRON (poza DEXRON VI) lub MERCON. Nie stosować w przekładniach CVT.
Motul DEXRON III 1 L
Olej Technosynthese® do automatycznych skrzyń biegów. Może być stosowany do automatycznych skrzyń biegów i do systemów hydraulicznych i mechanicznych wymagających standardów Dexron III lub Mercon. Doskonała stabilność filmu olejowego w wysokich temperaturach, właściwości przeciwzużyciowe i przeciwpienne.
Motul Transoil Expert 10W40 1 L
Olej Technosynthese® opracowany specjalnie do motocyklowych skrzyń biegów i mokrych sprzęgieł z odseparowanym układem smarowania od silnika. Przeznaczony do motocykli szosowych, trialowych, krossowych, enduro, motorowerów, Quadów czu skuterów zarówno z silnikami 4 jak i 2-suwowymi pracujących nawet w najcięższych warunkach obciążeń i temperatur, nawet do wyczynu. Zalecany kiedy wymagane są oleje klas lepkości SAE 10W40 lub SAE 80W.
Valvoline Gear Oil 75W90 GL4 1 litr
W pełni syntetyczny olej przekładniowy o średniej odporności na skrajne ciśnienia do skrzyń biegów i zespołów przenoszenia napędu, dla których producent określił środek smarny zgodny ze specyfikacją GL-4 SAE 75W-90. Olej przekładniowy Valvoline 75W-90 zapewnia znakomitą ochronę i smarowanie skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur.
Motul Gearbox 80W90 1 L
Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi. Zalecany szczególnie do przekładni hpoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
Motul Motylgear 75W90 1 L
Olej przekładniowy Technosynthese® do 5-biegowych skrzyń biegów i hipoidalnych mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego. Specjalne dodatki uszlachetniające redukują tarcie i chronią przed korozją.
Motul DEXRON II D 1 L
Olej mineralny do automatycznych skrzyń biegów i systemów wspomagania kierownicy. Specjalne dodatki uszlachetniające zapobiegają zużyciu, korozji i spienianiu. Może być stosowany we wszystkich systemach, w których zalecany jest olej typu Dexron, Dexron B oraz Dexron IID.
Motul Multi CVTF do skrzyń autom. 1L
Olej Technosynthese® do bezstopniowych, automatycznych skrzyń biegów typu CVT - o ciągle zmiennym przełożeniu. Odpwiedni do większości pojazdów wyposażonych w skrzynie typu CVT zarówno z paskami jak i łańcuchami napędowymi.
Valvoline SynPower ATF 4+ 1L
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych najwyższej jakości, zalecany przez Valvoline do przekładni automatycznych firmy Chrysler i innych.
Valvoline ATF Pro +4 1L
Valvoline ATF Pro +4 to unikatowy w pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych, spełniający normę Chrysler Material Standard MS-9602 (ATF +4®). Valvoline ATF Pro +4 zapewnia najlepsze warunki pracy dla najnowszych przekładni Chrysler w trakcie całego okresu żywotności.
Motul HD 80W90 2 L
Mineralny olej do wszystkich typów przekładni mechanicznych, synchronizowane i niezsynchronizowane skrzynie biegów, przekładnie główne, przekładnie rozdzielcze, dyferencjały hipoidalne bez układów z ograniczonych tarciem (Limimted Slip) pracujące przy dużych obciążeniach.
Castrol Syntrax Limited Slip 75W140 1 L
Specjalny syntetyczny olej do przekładni głównych wyposażonych w układ ograniczonego poślizgu szczególnie samochodów terenowych i sportowych (mechanizmy różnicowe ze zwiększonym tarciem wewnętrznym).
Posiada znakomitą tolerancję na skrajnie niskie i wysokie temperatury. Zatwierdzony do przekładni BMW z blokadą płytkową. Zalecany szczególnie do samochodów BMW modeli M i Mercedes-Benz AMG.
Liqui Moly TOP TEC ATF 1200 1L
Syntetyczny olej do automatycznej skrzyni biegów najnowszej generacji. Zapobiega gromadzeniu się szkodliwych osadów. Przekracza najwyższe wymagania testowe wymagane przez renomowanych producentów. Zapewnia dokładne zachowanie cierne i gwarantuje wyjątkową odporność na starzenie. Najwyższe bezpieczeństwo smarowania w każdych warunkach. Zabezpiecza funkcjonalną wydajność przekładni i zapewnia długą żywotność.
Liqui Moly Olej przekładniowy GL5 75W-80 1L
Olej przekładniowy wyprodukowany z najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bazy półsyntetycznej. Zastosowanie tego oleju umożliwia płynną oraz precyzyjna zmianę biegów nawet w bardzo niskich temperaturach.
Uebler i21
Bagażnik Uebler i21 to bagażnik przyjazny użytkownikowi pod każdym względem. Jest niezwykle lekki i posiada świetny system montażu więc jego instalacja to czysta przyjemność. Najwyższej jakości materiały użyte do jego wykonania gwarantują wieloletnią, bezawaryjną eksploatacje a przydatne dodatkowe akcesoria zwiększają jeszcze bardziej jego funkcjonalność i wygodę użytkowania.

Bagażnik na hak Uebler i21 mieści 2 rowery.

Bagażnik występuje także w wersji z odchylaniem o 90 stopni.

KUPUJĄC U NAS OTRZYMUJESZ GRATIS WYSOKIEJ JAKOŚCI ADAPTER DO WTYCZKI ZASILAJĄCEJ 7/13 NIEMIECKIEJ FIRMY WESTFALIA ORAZ WIESZAK NA ŚCIANĘ UŁATWIAJĄCY PRZECHOWYWANIE.
Bezpłatny zwrot do 30 dni
Uebler i31
Bagażnik Uebler i31 to bagażnik przyjazny użytkownikowi pod każdym względem. Jest niezwykle lekki i posiada świetny system montażu więc jego instalacja to czysta przyjemność. Najwyższej jakości materiały użyte do jego wykonania gwarantują wieloletnią, bezawaryjną eksploatacje a przydatne dodatkowe akcesoria zwiększają jeszcze bardziej jego funkcjonalność i wygodę użytkowania.

Bagażnik na hak Uebler i31 mieści 3 rowery.

KUPUJĄC U NAS OTRZYMUJESZ GRATIS WYSOKIEJ JAKOŚCI ADAPTER DO WTYCZKI ZASILAJĄCEJ 7/13 NIEMIECKIEJ FIRMY WESTFALIA ORAZ WIESZAK NA ŚCIANĘ UŁATWIAJĄCY PRZECHOWYWANIE.
Produkty sezonowe
Peruzzo Pure Instinct Rear 2
Stalowy bagażnik rowerowy na klapę Como Pure Instinct to uniwersalny uchwyt na tylną klapę samochodu pasujący do różnych typów nadwozi. W standardzie posiada sztywny wspornik do mocowania ramy drugiego roweru, dzięki któremu zachowany jest bezpieczny dystans między nimi. Uchwyt umożliwia przewóz 2 rowerów, również elektrycznych oraz fatbike. Bagażnik posiada funkcje składania, która ułatwia przechowywanie.
Produkty sezonowe
THULE FreeRide 532
Thule Freeride 532 to niezawodny, wytrzymały i funkcjonalny uchwyt rowerowy. W zestawie znajdują się adaptery do rowka T.
Produkty sezonowe
Thule OutWay Platform 2 993
Wraz z pojawieniem się platformy Thule OutWay 993 montowanej na klapie bagażnika ten sposób przewozu roweru staje się godną uwagi alternatywą do przewożenia rowerów na haku. Innowacyjny system montażu bezpieczny dla nowoczesnych samochodów oraz wysoka pozycja przewożonych rowerów zapewniająca pełną widoczność tablicy rejestracyjnej i świateł pojazdu (w większości przypadków) sprawiają, że za cenę stanowiącą mniej niż połowę zestawu hak+platforma na hak otrzymujesz wygodny w użytku bagażnik do optymalnego przewozu rowerów: z tyłu pojazdu. Podobnie jak najwyższe model bagażników na hak platforma OutWay 993 posiada gałki AcuTight do bezpiecznego montażu rowerów, także karbonowych. Zamki zabezpieczają zarówno uchwyt na klapie jak i rowery na nim przewożone.
Produkty sezonowe
Kupuj - Pomagaj
(12) 346 346 2 info@strefakierowcy.pl pn-pt: 9-17, sob: 9-13