Jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z rozwiązaniami technicznymi stosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla. Zalecany jest do silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Dobór oleju
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na
stronie producenta.
Zastosowanie
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji:
wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan.
Opracowany pod szczególne wymagania silników benzynowych, RS, benzynowe turbo i diesla bez FAP stosowanych w samochodach Renault.
Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Jakość
Aprobaty międzynarodowe
ACEA: A3 / B4
API: SM / CF
Homologacje konstruktorów
RENAULT: RN 0710 - silniki benzynowe, benzynowe turbo i diesla bez FAP (wyjątek 2.2 dCi z FAP), RN 0700 - silniki benzynowe, diesla bez FAP prod. przed 09/2007
MERCEDES BENZ: 226.5
Korzyści
Osiąganie w niektórych przypadkach maksymalnych dopuszczalnych przebiegów do 30 000km
pomiędzy wymianami.
Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy a doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.
Bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.
Szczególnie niska lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku.
Całkowita neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.