Czyści, konserwuje i nabłyszcza chromowe i aluminiowe części motocykla.
Producent: Motul
Mineralny olej do przekładni głównych skuterów o doskonałych własnościach smarnych wymaganych podczas jazdy z pełnym obciążeniem i wysoką prędkością oraz jazdy miejskiej. Grubość filmu olejowego pozostaje na wysokim poziomie w zróżnicowanych warunkach jazdy. Dodatki przeciwzużyciowe typu EP i AW przedłużają trwałość przekładni przy gwałtownych zmianach obciążeń, gwałtowne hamowanie, przyspieszanie czy blokowanie tylnego koła podczas hamowania.
Gotowy do zastosowania płyn chłodniczy na bazie glikolu monoetylenowego. Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do - 37° C.
Usuwa powierzchniowe zadrapania z każdej lakierowanej powierzchni np. z owiewek czy kasku. Przywraca połysk lakieru.
Czyści zewnętrzną częśd kasku oraz szybę bez pozostawiania smug. Pozostawia anty-insektową powłokę. Dedykowany dla wszystkich typów kasków i szyb.
Bakteriobójczy i grzybobójczy preparat do dezynfekcji wnętrza kasku. Dokładnie czyści i neutralizuje niepożądane zapachy. Nie podrażnia skóry, testowany dermatologicznie.
Czyści dłonie bez użycia wody. Rozpuszcza tłuszcz, olej i inne uporczywe zabrudzenia. Nie podrażnia ani nie wysusza skóry rąk, testowany dermatologicznie.
Motul® Brake Clean jest skutecznym nie zawierającym chlorowcopochodnych węglowodorów preparatem czyszczącym do tarczowych i bębnowych układów hamulcowych, sprzęgieł i świec zapłonowych. Specjalnie opracowany skład chemiczny zapewnia efektywne usuwanie oleju, samrów, płynów hamulcowych i innych zanieczyszczeń. Ułatwia montaż i demontaż elementów mechanicznych. Nie używać na plastikowych czy lakierowanych powierzchniach.
Usuwa przyschnięte insekty oraz organiczne pozostałości (ptasie odchody) z owiewek, lusterek, lakieru, metalu oraz plastiku.
Oczyszcza, konserwuje wszystkie typy skór. Chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Pozostawia wodoodporną warstwę.
Wydajny, nie zawierający chloru środek odtłuszczający do tarcz i bębnów hamulcowych, klocków, sprzęgieł, styków elektrycznych, świec zapłonowych. Usuwa płyn i pył hamulcowy, olej, smar. Szybko czyści i wysycha, ułatwia demontaż i montaż elementów mechanicznych. Uwaga: może działać szkodliwie na części plastikowe lub lakierowane.
Matte Surface Clean to środek czyszczący do powierzchni matowych. Dzięki jego zaawansowanemu składowi chemicznemu odświerza i konserwuje wszystkie plastikowe i lakierowane powierzchnie matowe pozostawiając jednorodną estetyczną warstwę. Czyści, usuwa kurz, odświerza kolory wszystkich matowych powierzchni. Pozostawia trwałą, nieklejącą estetyczą warstwę ochronną. Zawiera filtr UV. Używaj tylko do dochrony lakierowanych powierzchni matowych. Nie wymaga spłukiwania.
Dodatek do paliwa zabezpieczający przed utlenianiem (jazda zimowa lub wyłącznie okazjonalna).
Czyści i chroni bez użycia wody. Pozostawia trwałą ochronną woskową powłokę.
Czyści i chroni bez użycia wody. Pozostawia trwałą ochronną woskową powłokę.
Koncentrat czyszczący: skutecznie rozpuszcza smary, oleje, usuwa pył z klocków hamulcowych nie uszkadzając powłoki lakierniczej.
W pełni syntetyczny płyn do systemów hamulcowych na bazie poliglikolu. Zalecany do hamulców tarczowych i bębnowych.
Mineralny olej do wszystkich typów przekładni mechanicznych, synchronizowane i niezsynchronizowane skrzynie biegów, przekładnie główne, przekładnie rozdzielcze, dyferencjały hipoidalne bez układów z ograniczonych tarciem (Limimted Slip) pracujące przy dużych obciążeniach.
Środek do czyszczenia gaźników. Usuwa osady i nagary na przepustnicach, rozpylaczach, pływakach, komorach przepustnicy, gardzielach. Stabilizuje pracę silnika na wolnych obrotach i poprawia jego wydajność.
Koncentrat płynu chłodniczego na bazie glikolu monoetylenowego. Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do rozcieńczania wodą destylowaną lub demineralizowaną.
Olej do 4 suwowych silników opracowany do quadów gdzie producent wymaga oleju mineralnego. Przewyższa wymagania Kawasaki, Yamaha, Bombardier, Suzuki. Szczególnie zalecany do mokrych sprzęgieł (następca oleju Motul Quad).
Koncentrat płynu chłodniczego na bazie glikolu monoetylenowego (bezkrzemianowy). Opracowany dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla o lekkiej konstrukcji aluminiowej. Do rozcieńczania wodą destylowaną lub demineralizowaną.
Biała pasta z wygodną szczoteczką do nakładania. Stworzona do smarowania każdego rodzaju łańcuchów w motocyklach ulicznych i go-kartach.
Środek na bazie silikonu do pielęgnacji powierzchni plastikowych - owiewki, błotniki, deski rozdzielcze, zderzaki, lusterka boczne. Nabłyszcza i zabezpiecza kolory powierzchni plastikowych, tworzy bez pozostawiania plam suchą i lśniącą warstwę ochronną. Zabezpiecza przed kurzem, owadami i brudem. Wodoodporny.
Olej przeznaczony do silników 4 suwowych. Zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 dla optymalnego działania mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® wzbogacony o estrowe bazy olejowe opracowany do 2-suwowych silników motocyklowych. Do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
Środek na bazie silikonu do pielęgnacji powierzchni plastikowych - owiewki, błotniki, deski rozdzielcze, zderzaki, lusterka boczne. Nabłyszcza i zabezpiecza kolory powierzchni plastikowych, tworzy bez pozostawiania plam suchą i lśniącą warstwę ochronną. Zabezpiecza przed kurzem, owadami i brudem. Wodoodporny.
Olej częściowo syntetyczny wzbogacony o hydrokrakingowane bazy olejowe w celu podniesienia ochrony silnika i przedłużenia trwałości skrzyni biegów.
Olej Technosynthese® opracowany do wysokoobrotowych 2-suwowych silników skuterów zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
W pełni syntetyczny płyn do systemów hamulcowych na bazie poliglikolu. Zalecany do hamulców tarczowych i bębnowych, szczególnie w pojazdach z systemem antypoślizgowym (ABS).
Białego koloru smar o wysokiej przyczepności do smarowania łańcuchów w motocyklach ulicznych i go-kartach.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Nasza rekomendacja. Gotowy do użycia zimowy płyn do spryskiwaczy. Usuwa zabrudzenia, sól i lód. Wysychając nie pozostawia smug, posiada przyjemny zapach. Zabezpiecza spryskiwacze i zbiornik dzięki gwarancji niezamarzania do -20°C. Opakowanie 5 litrów.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Gotowy do użycia płyn chłodzący do wszystkich rodzajów motocykli. Bezazotynowy, bezaminowy, bezfosforanowy. Zapewnia optymalną ochronę silnika i chroni przed zamarzaniem do -37°C.
Mineralny olej przekładniowy opracowany do skrzyń biegów zintegrowanych z mokrymi sprzęgłami. Motocykle drogowe, trialowe, crossowe, enduro (2 lub 4-suwowe), motorowery, skutery, quady. Zalecany gdzie wymagane są oleje silnikowe SAE 10W30 lub oleje przekładniowe SAE 80.
Smar do czyszczenia łańcuchów w każdego rodzaju motocyklach, quadach i go-kartach. Usuwa pozostałości piasku, ziemi i oleju. Bezchlorowy.
Pianka wypełniająca w aerozolu do naprawy przebitych opon - bez demontażu i specjalnych narzędzi. Specjalna formuła lateksowa nie narusza struktury dętki ani opony. Produkt nie zawiera freonu.
Uniwersalny smar w sprayu polecany do stosowania w samochodach, motocyklach, łodziach żaglowych, rowerach, itp. Preparat do zapieczonych śrub oraz środek smarny do zawiasów, przegubów, linek, dźwigni. Doskonale nadaje się do konserwacji elementów zewnętrznych, chroni przed korozją i oksydacją. Zapobiega skrzypieniu. Nie narusza struktury lakieru, gumy ani plastiku.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Olej w aerozolu opracowany specjalnie do konserwacji piankowych filtrów powietrza motorów off-roadowych i quadów. Poprawia wydajność filtra powietrza. Skutecznie usuwa kurz, błoto oraz piasek w celu zwiększenia trwałości silnika. Zapobiega wnikaniu wody poprzez filtr.
Olej Technosynthese® do automatycznych skrzyń biegów. Może być stosowany do automatycznych skrzyń biegów i do systemów hydraulicznych i mechanicznych wymagających standardów Dexron III lub Mercon. Doskonała stabilność filmu olejowego w wysokich temperaturach, właściwości przeciwzużyciowe i przeciwpienne.
Skuteczny środkek czyszczący i konserwujący do powłok winylowych. Zapobiega ślizganiu, chroni przed promieniami UV.
Preparat do czyszczenia silników benzynowych i Diesla. Dodany do oleju silnikowego rozpuszcza osady i zanieczyszczenia w całym układzie olejowym, które są usuwane z silnika wraz ze starym olejem. Zapobiega zużyciu silnika, obniża ilość zużywanego oleju i wydłuża trwałość katalizatora.
Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów, w których ciężko zmienia się biegi. Wszystkie skrzynie biegów i hipoidalne tylne mosty bez blokady mechanizmu różnicowego. Do wszystkich typów pojazdów: rajdowe, A-grupowe, 4WD. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu ,należy stosować MOTUL 90PA lub MOTUL HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów należy stosować MOTUL DEXRON III lub MOTUL TRANSMISSION FLUID.
Środek do czyszczenia silników Diesla. Zapobiega powstawaniu zanieczyszczeń w układzie paliwowym, redukuje emisję dymu i sadzy, optymalizuje pracę katalizatora.
Środek do czyszczenia układu paliwowego silników benzynowych. Usuwa zanieczyszczenia w gaźniku i przewodach paliwowych. Usuwa wodę kondensacyjną z układu paliwowego.
W 100% syntetyczny olej silnikowy - Mid SAPS - ACEA C2 - specjalnie opracowany do samochodów BMW wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla wymagające oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami BMW LL-12 FE. Zapewnia wysoką paliwooszczedność jednocześnie z najwyższą ochroną silnika. Kompatybilny z układami katalitycznymi (CAT), filtrami cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorami (Selektywna Redukcja Katalityczna) wymagającymi płynu typu AdBlue®.
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Czyści i chroni silnik. Redukuje zużycie oleju i paliwa. Poprawia sprężanie.
GM DEXRON VI - W 100% syntetyczny olej o niskiej lepkości do współpczesnych skrzyń biegów. Odpowiedni także do niektórych skrzyń rozdzielczych i układów wspomagania kierownicy. Specjalnie opracowany do skrzyń koncernu GM gdzie wymagane są oleje Dexron VI oraz Ford gdzie wymagane są oleje Mercon LV. Nie używać w skrzyniach CVT.