Shell Helix Ultra ECT C3 5W30 4L

Numer katalogowy: Shell Helix Ultra ECT C3 5W30 4L
Identyfikator produktu: 0005430
EAN: 5011987050198
Średnia ocena:
(38)  (zobacz opinie)
Syntetyczny olej „low SAPS” do silników samochodów osobowych. Shell Helix Ultra ECT to następca oleju Helix Ultra Extra, spełnia a w niektórych aspektach przewyższa normy ustanowione przez olej poprzedniej generacji.

W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.

Dobór oleju


Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.

O produkcie


Shell Helix Ultra ECT to syntetyczny olej silnikowy „low SAPS” najnowszej technologii Shell, spełniający wymagania nowoczesnych silników benzynowych posiadających trójdrożny katalizator oraz silników Diesla, także tych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF).

Shell Helix Ultra ECT zawiera pakiet specjalnych dodatków czyszczących, które aktywnie usuwają szkodliwe osady z silnika utrzymując go w doskonałym stanie w trakcie całego okresu intensywnej eksploatacji, a zastosowana formulacja „low SAPS” zapobiega blokowaniu filtrów DPF oraz umożliwia wydłużenie okresów użytkowania oleju między wymianami (do 30 000 km benzyna, do 50 000 km Diesel).

Cechy i korzyści

  • Unikalny pakiet specjalnych dodatków czyszczących - oczyszczenie i doskonała ochrona silnika nawet w ekstremalnych warunkach jego pracy
  • Wytwarzanie znacznie mniejszej ilości popiołu - nie powoduje blokowania filtrów sadzy
  • Zmniejszona ilość dodatków zawierających siarkę i fosfor - ochrona silnika benzynowego z katalizatorem
  • Długotrwała odporność na działanie temperatury i czynników utleniających - zabezpieczenie silnika podczas całego okresu eksploatacji oleju (do kolejnej jego wymiany)
  • Niska lepkość, szybki przepływ oleju i małe tarcie - mniejsze zużycie paliwa, bezproblemowy start silnika nawet w niskich temperaturach
  • Ograniczenie wibracji silnika - mniejsze zużycie paliwa, bezproblemowy start silnika nawet w niskich temperaturach

Specyfikacje


ACEA C3, API SN
Mercedes 229.51, 229.31
BMW LongLife-04
GM Dexos2
Chrysler MS-11106

Produkty podobne

Liqui Moly Diesel Leichtlauf 10W40 5L
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Motul 300V POWER 5W40 2L
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe. Z katalizatorem lub bez. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: SUBARU WRT, WRC, Formuła Renault. Przewyższa wymagania ACEA i API
Motul 300V TROPHY 0W40 2L
Olej w technologi Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe, z katalizatorem lub bez. Gwarantuje zwiększenie mocy silnika w porównaniu do innych olejów 0W40. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Zastosowanie:tory, rajdy, wyścigi GT, wyścigi górskie. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 Titanium FST 4L
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 wzmocniony TITANIUM FST™ idealnie nadaje się do silników wyposażonych w pompowtryskiwacze koncernu VW. Dedykowany do wysilonowych silników nowoczesnych konstrukcji, działających w warunkach wysokich obciążeń i temperatur.
Liqui Moly Super Leichtlauf 10W40 4L
Liqui Moly Super Leichtlauf to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej typu lekki bieg. Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika. Super Leichtlauf jest olejem do nowoczesnych silników benzynowych oraz Diesla bez możliwości wydłużenia interwału wymiany oleju.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Motul 8100 X-CESS 5W40 5L
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Castrol Magnatec 10W40 5L
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.
Mobil 1 ESP 0W40 4L
Mobil 1 ESP 0W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu silnikowi wyjątkowej czystości, ochrony przeciwzużyciowej i doskonałych osiągów.
Valvoline All Climate Diesel C3 5W40 5 L
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
Castrol Magnatec Diesel 10W40 5L
Półsyntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony jest dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40. Olej używa Inteligentnych Molekuł z dedykowaną do silników Diesla tehcnologią, która chroni silnik od momentu przekręcenia kluczyka i utrzymuje wysoką sprawność silnika.
Valvoline SynPower 5W40 5L
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju

Klienci, którzy kupili: Shell Helix Ultra ECT C3 5W30 4L, kupili również:

Shell Helix Ultra ECT C3 5W30 1L
Syntetyczny olej „low SAPS” do silników samochodów osobowych. Shell Helix Ultra ECT to następca oleju Helix Ultra Extra, spełnia a w niektórych aspektach przewyższa normy ustanowione przez olej poprzedniej generacji.

W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
THULE FreeRide 532
Thule Freeride 532 to niezawodny, wytrzymały i funkcjonalny uchwyt rowerowy. W zestawie znajdują się adaptery do rowka T.
Uchwyty rowerowe
Aguri Acuda II srebrny
Nasza rekomendacja. Acuda II oferuje swojemu użytkownikowi wszystkie najważniejsze funkcje jakie powinien posiadać uchwyt rowerowy montowany na dachu: posiada pełne zabezpieczenie antykradzieżowe, umożliwia przewóz rowerów o różnych gabarytach, jest trwały i bezpieczny. Co ważne uchwyt Acuda można przystosować, poprzez przełożenie mechanizmu zamykającego rower w uchwycie, do wygodnego użytku po lewej i prawej stronie auta.


Ten uchwyt rowerowy występuje także w wersji czarnej.

Produkty sezonowe
Thule TopRide 568
Najwyższej klasy uchwyt rowerowy Thule do przewozu rowerów za widelec. Standardowo pozwalana przewóz rowerów ze sztywną osią 9–15 mm a także ze standardowymi piastami Quick Release 9 mm (istnieje możliwość dokupienia adaptera 568100 do obsługi piast Thru- Axle 20x110 mm). Głównym usprawnieniem w stosunku do poprzednika, modelu 565 jest zastosowanie gałki AcuTight, która czyni instalacje roweru wyposażonego w widelec karbonowy o wiele bezpieczniejszą. W nowym modelu poprawiono także ergonomię dzięki zastosowaniu automatycznego systemu zatrzaskującego oś w uchwycie. Poprawny montaż jest sygnalizowany wizualnym wskaźnikiem.
Produkty sezonowe
THULE Motion XT XL (czarny z połyskiem) 500 L + pokrowiec
Boks dachowy Motion XT XL to następca modelu Motion 800. Nowa wersja najpopularniejszego boksu dachowego Thule charakteryzuje się zwiększoną pojemnością, odbyło się to poprzez jego wydłużenie i poszerzenie. Jeśli chodzi o cechy związane z codzienną eksploatacją boksu to poprawiono zdecydowanie sposób otwierania i zamykania poprzez dodanie systemu SlideLock oraz ergonomicznych uchwytów zewnętrznych. System SlideLock po pierwsze ułatwia otwieranie boksu dachowego, teraz aby to zrobić, wystarczy przesunąć dźwignię a wieko podniesie się, ułatwiając pełne otwarcie. Ponadto system SlideLock informuje czy wszystkie rygle są poprawnie zamknięte, aby mieć pewność, że można bezpiecznie ruszać w trasę. W nowym boksie poprawiono aerodynamikę poprzez dodanie przetłoczeń, które zmniejszają hałas generowany przez powietrze podczas jazdy. Ostatnim usprawnieniem jest dopracowanie systemu mocowania tak, że pasuje on także nawet na najszersze belki o kształcie skrzydła, np. WHISPBAR.
Motion XT
THULE Motion XT XL (tytanowy z połyskiem) 500 L + pokrowiec
Thule Motion XT XL w praktycznym kolorze tytanowym z połyskiem. Boks dachowy Motion XT XL to następca modelu Motion 800. Nowa wersja najpopularniejszego boksu dachowego Thule charakteryzuje się zwiększoną pojemnością, odbyło się to poprzez jego wydłużenie i poszerzenie. Jeśli chodzi o cechy związane z codzienną eksploatacją boksu to poprawiono zdecydowanie sposób otwierania i zamykania poprzez dodanie systemu SlideLock oraz ergonomicznych uchwytów zewnętrznych. System SlideLock po pierwsze ułatwia otwieranie boksu dachowego, teraz aby to zrobić, wystarczy przesunąć dźwignię a wieko podniesie się, ułatwiając pełne otwarcie. Ponadto system SlideLock informuje czy wszystkie rygle są poprawnie zamknięte, aby mieć pewność, że można bezpiecznie ruszać w trasę. W nowym boksie poprawiono aerodynamikę poprzez dodanie przetłoczeń, które zmniejszają hałas generowany przez powietrze podczas jazdy. Ostatnim usprawnieniem jest dopracowanie systemu mocowania tak, że pasuje on także nawet na najszersze belki o kształcie skrzydła, np. WHISPBAR.
Motion XT
Kupuj - Pomagaj
(12) 346 346 2 info@strefakierowcy.pl pn-pt: 9-17, sob: 9-13