StrefaKierowcy.pl -
ul. Gersona 28, 30-818 Kraków, woj. małopolskie,
tel: (12) 346 346 2, info@strefakierowcy.pl
Rejestracja
Koszyk
0 szt., 0,00 PLN
Wyposażamy twój pojazd i Ciebie w podróży
od 2008 roku
Tysiące produktów, najlepsze marki, rewelacyjne ceny

Shell Helix Ultra Diesel 5W40 5L

Shell
 
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla.

O produkcie


Najnowocześniejszy, syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany we współpracy z Ferrari – mistrzowskim zespołem Formuły 1.

Dzięki unikalnej formulacji olej ten zachowuje niezmienne właściwości i zapewnia doskonałą ochronę silnika przez cały okres intensywnej eksploatacji. Zastosowanie pakietu specjalnie wyselekcjonowanych dodatków czyszczących zapobiega powstawaniu osadów i szlamów, dzięki czemu zdecydowanie poprawiają się osiągi silnika.

Dedykowany do silników Diesla.

Cechy i korzyści

  • Zastosowanie nowoczesnej technologii Shell - doskonała ochrona silnika
  • Unikalny pakiet specjalnych dodatków oczyszczających - stałe czyszczenie silnika, wykorzystanie całej energii silnika
  • Doskonała odporność oleju syntetycznego na utlenianie - wydłużone przebiegi między wymianami
  • Ograniczenie wibracji silnika - cichsza i bardziej płynna jazda
  • Niska lepkość, szybki przepływ oleju, małe tarcie - mniejsze zużycie paliwa, łatwy rozruch silnika w niskich temperaturach

Specyfikacje

  • API CF
  • ACEA A3/B3, A3/B4
  • BMW LongLife-01
  • Mercedes-Benz 229.5, 226.5,
  • VW: 505.00
  • Renault: RN0710
  • Fiat: 955535.Z2

Produkty podobne

Motul 300V HIGH RPM 0W20 2L
Olej w technologii Ester Core® o niskiej lepkości HTHS do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: Toyota Racing Development, Japan GT, Formuła Renault. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Motul 300V COMPETITION 15W50 2L
Olej w technologii Ester Core®. Stworzony przy współpracy z zespołami startującymi w wyścigach samochodowych. Olej zapewnia najlepsze osiągi i najwyższy poziom ochrony silnika.
Motul 300V CHRONO 10W40 2L
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, przeznaczony do profesjonalnych wyścigów. Referencje: SUBARU STI, Japan GT. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Valvoline SynPower ENV C2 5W30 4L
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołów do samochodów osobowych — zmniejsza emisję szkodliwych składników spalin i podnosi oszczędność paliwa.
Motul 300V POWER RACING 5W30 2L
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: NISMO NISSAN, Japan GT, Coloni Motorsport, Formuła 3. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Motul 300V LE MANS 20W60 2L
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, przeznaczony do profesjonalnych wyścigów, zwłaszcza wyścigów samochodowych typu Endurance. Referencje: Larbre Competition 24h Le Mans, FIA GT. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Total Quartz Ineo ECS 5W30 5L
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych w systemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter).
Valvoline SynPower 5W40 5L
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
Valvoline SynPower MST C3 5W30 4L
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
Motul 300V TROPHY 0W40 2L
Olej w technologi Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe, z katalizatorem lub bez. Gwarantuje zwiększenie mocy silnika w porównaniu do innych olejów 0W40. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Zastosowanie:tory, rajdy, wyścigi GT, wyścigi górskie. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Motul 8100 X-CLEAN FE 5W30 4L
W 100% syntetyczny olej silnikowy – Mid SAPS ACEA C2 & C3 – specjalnie opracowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa (FE) oraz maksymalnej ochrony silnika. Przeznaczony do najnowszych silników benzynowych i Diesla EURO IV oraz EURO V. Kompatybilny z katalizatorami i filtrami cząstek stałych (DPF). Spełnia także wymagania specyfikacji PSA B71 2290 oraz GM-OPEL dexos2.
Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 Titanium FST 4L
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 wzmocniony TITANIUM FST™ idealnie nadaje się do silników wyposażonych w pompowtryskiwacze koncernu VW. Dedykowany do wysilonowych silników nowoczesnych konstrukcji, działających w warunkach wysokich obciążeń i temperatur.

Klienci, którzy kupili: Shell Helix Ultra Diesel 5W40 5L, kupili również:

Filtron OE640/1
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.

ZDJĘCIE PRODUKTU JEST POGLĄDOWE, PRZY DOBORZE FILTRA NALEŻY KIEROWAĆ SIĘ WSKAZANIAMI KATALOGU PRODUCENTA (LINK PONIŻEJ)
Knecht OC727
Filtr oleju renomowanej, mającej kilkudziesięcioletnie doświadczenie, firmy Knecht. Filtry tej marki wykorzystywane są często przez wielu producentów samochodów przy tzw. "pierwszym montażu" w fabryce.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy kierować się wyszukiwarką, która wskaże odpowiedni pod kątem konstrukcji i wymiarów model filtra do danego pojazdu, co pozwoli na jego bezproblemowy montaż)
Mann W914/28
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Motul SPECIFIC 505 01 502 00 505 00 5W40 5L
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Szukaj