Wysoki komfort obsługi i bezpieczeństwa
Bagażnik rowerowy na hak Aguri Krab 3 Black charakteryzuje się szeroką funkcjonalnością, która sprawia, że jego obsługa jest bardzo komfortowa. Jedną z najbardziej przydatnych możliwości jest funkcja odchylania, którą obsługuje się nogą, za pomocą specjalnej dźwigni, umieszczonej w tylnej części platformy. Funkcja ta jest dostępna również z zamontowanymi na platformie rowerami, dzięki czemu dostęp do bagażnika samochodu jest znacząco ułatwiony.
Montaż bagażnika na haku holowniczym to proces równie prosty, jak umieszczanie rowerów na platformie. Opiera się na specjalnej dźwigni, która pozwala na błyskawiczną instalację i zdejmowanie bagażnika z kuli. Docisk do haka jest regulowany za pomocą śruby Turn&Click, czyli technologii znanej z innych bagażników tego producenta. Połączenie tych rozwiązań sprawia, że do montażu nie trzeba używać dużej siły, a dodatkowo nie ma konieczności korzystania z żadnych narzędzi.
Istotną zaletą bagażnika Aguri Krab 3 Black jest jego zabezpieczenie. Zarówno sama platforma na haku, jak i rowery na bagażniku są chronione przez indywidualne zamki, uniemożliwiające ich niepożądane odpięcie. Warto podkreślić, że w przeciwieństwie do niektórych znanych rozwiązań, w tym bagażniku każdy rower zamykany jest oddzielnie, co pozwala łatwo odpinać i zapinać tylko ten sprzęt, który jest aktualnie potrzebny.
Platforma wyposażona jest także w komplet wyposażenia, wymaganego przez przepisy panujące w większości krajów Europy. Z tyłu bagażnika zaprojektowano dedykowaną przestrzeń na wtórnik tablicy rejestracyjnej, który jest obowiązkowy ze względu na fakt, że zamontowane rowery zasłaniają oryginalną tablicę na pojeździe. Aguri Krab 3 posiada również cały komplet przepisowego oświetlenia, a więc światła pozycyjne i stop, kierunkowskazy, podświetlenie tablicy ale także światło cofania i przeciwmgielne. Dla pełnej funkcjonalności lamp, należy zasilić bagażnik za pomocą wiązki 13 - pin. Z wykorzystaniem dowolnego adaptera 7/13 - pin możliwe jest również wykorzystanie wiązki z mniejszą ilością pinów, ale wówczas światła cofania i przeciwmgielne są niedostępne. W niektórych europejskich krajach jazda bez tych elementów jest niezgodna z prawem.