Ultranowoczesny, paliwooszczędny olej silnikowy typu Low SAPS, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi układami oczyszczania spalin. Zalecany do stosowania w silnikach Diesla najnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiające spełnienie wymagań normy emisji spalin Euro 4, 5 i 6. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Dobór oleju
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na
stronie producenta.
Zastosowanie
Zalecany jest do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiających spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV, V i VI.
Specjalnie opracowany dla silników wysokoprężnych grupy: RENAULT i NISSAN wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF, FAP).
Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Jakość
Aprobaty międzynarodowe: ACEA C4 (spełnia również poziom jakości C3)
Homologacje konstruktorów:
RENAULT : RN 0720 - silniki Renault Diesel z FAP (oprócz 2.2L dCi z FAP)
MERCEDES BENZ: MB 226.51
Korzyści
Zapewnia bezawaryjne przebiegi pomiędzy wymianami oleju do 30 000 km.
Dzięki zastosowaniu technologii Low SAP zapewnia całkowitą kompatybilność z filtrami cząstek stałych (DPF, FAP, PF, Itd.).
Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy a doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.
Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.