StrefaKierowcy.pl -
ul. Gersona 28, 30-818 Kraków, woj. małopolskie,
tel: (12) 346 346 2, info@strefakierowcy.pl
Rejestracja
Koszyk
0 szt., 0,00 PLN
Wyposażamy twój pojazd i Ciebie w podróży
od 2008 roku
Tysiące produktów, najlepsze marki, rewelacyjne ceny

Motul 8100 X-MAX 0W40 1L

Motul
 
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla także z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zalecany do wysilonych silników (np. BMW, MERCEDES oraz PORSCHE). Doskonałe własności przeciwzużyciowe. Najwyższa stabilność w wysokich temperaturach. Podwyższone osiągi i lepsze przyspieszenie.

Dobór oleju


Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.

O produkcie


Zastosowanie: Olej silnikowy
Typ Silnika: 4-suwowy
Jakość: 100% Syntetyczny
Zakres Produktów: Samochody osobowe
Lepkość: 0W40
ACEA Standardy: ACEA A3/B4
API Standardy: API CF
Dopuszczenia producentów : BMW LL-01 ; MB-Approval 229.5 ; PORSCHE A40 ; VW 502 00 / 505 00

Autoryzowany sprzedawca Motul

Kliknij obrazek aby powiększyć:
Certyfikat Motul dla StrefaKierowcy.pl

Produkty podobne

Motul SPECIFIC 504 00 - 507 00 5W30 1L
Olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych silników VOLKSWAGEN, AUDI, SEAT, SKODA spełniających normy emisji spalin EURO IV, wyposażonych w filtr cząstek stałych, wymagających olejów wykonanych w technologii "Low SAPS".

Do długich przebiegów międzywymianowych. Olej zgodny z wcześniejszymi normami VOLKSWAGENA: 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01.
Motul 8100 ECO-CLEAN+ C1 5W30 1L
W pełni syntetyczny olej silnikowy nowej generacji o najniższej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa. Możliwość stosowania w silnikach z katalizatorami trójfunkcyjnymi lub filtrami cząstek stałych.
Motul 8100 ECO-CLEAN C2 5W30 1L
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Motul SPECIFIC DEXOS2 5W30 1L
GM - OPEL - W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów, w których producenci (Opel,Vauxhall i Saab) zalecają stosowanie olejów zgodnych z normą GM Opel Dexos2™. Opracowany w technologii „Mid SAPS” zgodnie z wymogami GM Europe spełniającymi normy emisji spalin Euro IV i Euro V. Nadaje się również do wszystkich rodzajów paliwa: benzyny, oleju napędowego, biodiesla, bioetanolu E85, gazu ziemnego i gazu LPG. Kompatybilny z olejami o specyfikacji Opel GM LL-A/B-025.

Możliwość stosowania w silnikach, do których zalecane są oleje zgodnie z ACEA C3.
Motul 8100 ECO-NERGY 5W30 1L
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).

Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
Motul SPECIFIC 913C 5W30 1L
Ford, Land Rover, Jaguar i Volvo - W pełni syntetyczny olej silnikowy do silników benzynowych i Diesel, w których producenci (Ford, Land Rover, Jaguar i Volvo) wymagają stosowania olejów o niskiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS.
Castrol Edge 10W60 Titanium FST 1L
Castrol EDGE 10W-60 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia nalepsze osiągi silników samochodów sportowych i wyścigowych, zbudowanych z wykorzystaniem najnowszych technologii, działających w warunkach wysokiego ciśnienia, wymagających olejów o maksymalnej wytrzymałości i sprawdzonych, najwyższych parametrach.
Lotos Mineralny Thermal Control 15W40 4L
Najwyższej jakości, mineralny olej silnikowy opracowany z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii zapewniającej doskonałe własności przeciwutleniające, przeciwkorozyjne, myjąco- dyspergujące oraz lepkościowo- temperaturowe. Gwarantuje właściwe smarowanie i skuteczną ochronę silnika. Przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych i dostawczych. Może być stosowany w przypadku zasilania dwupaliwowego LPG- benzyna.
Motul SPECIFIC 229.52 5W30 1L
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa (FE). Przeznaczony do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla Mercedes Benz wyposażonych lub nie w system BlueTec (SCR) selektywnej redukcji katalitycznej. Najwyższa odporność na utlenianie. Kompatybilny wstecz z wymaganiami MB 229.51 oraz MB 229.31.

Klienci, którzy kupili: Motul 8100 X-MAX 0W40 1L, kupili również:

Motul 8100 X-MAX 0W40 5L
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla także z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zalecany do wysilonych silników (np. BMW, MERCEDES oraz PORSCHE). Doskonałe własności przeciwzużyciowe. Najwyższa stabilność w wysokich temperaturach. Podwyższone osiągi i lepsze przyspieszenie.
Elf Evolution 900 NF 5W40 4L
Evolution 900 NF jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernów MERCEDES-BENZ, VOLKSWAGEN, PORSCHE (benzynowe), itd.
Mann W914/28
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Motul SPECIFIC 505 01 502 00 505 00 5W40 5L
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Szukaj