Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
THULE - belki - Materiał: Aluminium
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
102875Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu. Belka w wersji czarnej. Barwę tę uzyskano dzięki anodyzowaniu, dzięki czemu aluminium samo w sobie jest czarne, więc rysy powstające na belce podczas użytkowania nie odróżniają się kolorem od warstwy wierzchniej.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu. Belka w wersji czarnej. Barwę tę uzyskano dzięki anodyzowaniu, dzięki czemu aluminium samo w sobie jest czarne, więc rysy powstające na belce podczas użytkowania nie odróżniają się kolorem od warstwy wierzchniej.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu. Belka w wersji czarnej. Barwę tę uzyskano dzięki anodyzowaniu, dzięki czemu aluminium samo w sobie jest czarne, więc rysy powstające na belce podczas użytkowania nie odróżniają się kolorem od warstwy wierzchniej.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu. Belka w wersji czarnej. Barwę tę uzyskano dzięki anodyzowaniu, dzięki czemu aluminium samo w sobie jest czarne, więc rysy powstające na belce podczas użytkowania nie odróżniają się kolorem od warstwy wierzchniej.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu. Belka w wersji czarnej. Barwę tę uzyskano dzięki anodyzowaniu, dzięki czemu aluminium samo w sobie jest czarne, więc rysy powstające na belce podczas użytkowania nie odróżniają się kolorem od warstwy wierzchniej.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Wyjątkowe i unikatowe rozwiązanie polegające na możliwości wysuwania w obie strony całych belek.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Wyjątkowe i unikatowe rozwiązanie polegające na możliwości wysuwania w obie strony całych belek.
Wyjątkowe i unikatowe rozwiązanie polegające na możliwości wysuwania w obie strony całych belek.
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej.
BAGAŻNIK WYSTĘPUJE TAKŻE W WERSJI CZARNEJ
BAGAŻNIK WYSTĘPUJE TAKŻE W WERSJI CZARNEJ
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej.
BAGAŻNIK WYSTĘPUJE TAKŻE W WERSJI CZARNEJ
BAGAŻNIK WYSTĘPUJE TAKŻE W WERSJI CZARNEJ
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej.
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej.
BAGAŻNIK WYSTĘPUJE TAKŻE W WERSJI CZARNEJ
BAGAŻNIK WYSTĘPUJE TAKŻE W WERSJI CZARNEJ
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej.
BAGAŻNIK WYSTĘPUJE TAKŻE W WERSJI CZARNEJ
BAGAŻNIK WYSTĘPUJE TAKŻE W WERSJI CZARNEJ
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej.
BAGAŻNIK WYSTĘPUJE TAKŻE W WERSJI CZARNEJ
BAGAŻNIK WYSTĘPUJE TAKŻE W WERSJI CZARNEJ
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej.
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej.
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej.
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej.
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej.