StrefaKierowcy.pl -
ul. Gersona 28, 30-818 Kraków, woj. małopolskie,
tel: (12) 346 346 2, info@strefakierowcy.pl
Rejestracja
Koszyk
0 szt., 0,00 PLN
Wyposażamy twój pojazd i Ciebie w podróży
od 2008 roku
Tysiące produktów, najlepsze marki, rewelacyjne ceny

Valvoline SynPower ATF 4+ 1L

Valvoline
 
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych najwyższej jakości, zalecany przez Valvoline do przekładni automatycznych firmy Chrysler i innych.


DOBÓR OLEJU

Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa samochodu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.


NORMY I SPECYFIKACJE:

Chrysler MS9602 (ATF +4), Chrysler MS7176E (ATF +3), Chrysler MS7176D (ATF +2), Chrysler MS7176 (ATF +), Zalecany do użytku jako bezpośredni zamiennik Fiat 9.55550-AV4.


O PRODUKCIE

W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych najwyższej jakości, zalecany przez Valvoline do przekładni automatycznych firmy Chrysler i innych.
SynPower ATF + 4™ to unikatowy półsyntetyczny płyn do przekładni automatycznych, spełniający normę Chrysler Material Standard MS-9602. Jest przeznaczony do fabrycznego napełniania wszystkich przekładni automatycznych i układów przeniesienia napędu produkowanych w Chrysler Corporation od 1998 r.

Zalecany do przekładni automatycznych Chrysler jako bezpośredni zamiennik ATF +4, +3, +2, +.

Odpowiedni do stosowania w niektórych modelach marek: Dodge, Fiat, Jeep, Hyundai i Mitsubishi, do których zalecane są te standardy.

Produkty podobne

Valvoline SynPower TDL 75W90 1L
Olej przekładniowy SynPower TDL to samochodowy olej przekładniowy klasy premium, zapewniający wydajność odpowiadającą na potrzeby obecne i przyszłe. Współczesne silniki i układy napędowe muszą działać wydajnie przez dłuższy czas, często przy wysokiej prędkości i maksymalnym obciążeniu. SynPower TDL opracowano w celu zapewnienia odporności na najtrudniejsze warunki, aby umożliwić niezawodną pracę pojazdów użytkowych. Oprócz tego technologia SynPower TDL zapewnia większą ochronę i może być stosowana zarówno w przekładniach głównych jak i przekładniach manualnych, wnosząc znaczące korzyści dla całego typoszeregu smarów przekładniowych.
Valvoline SynPower ATF 134 1L
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych klasy Premium do samochodów osobowych, ciężarowych, lekkich samochodów dostawczych, SUV, itp.
Motul Gear 300 75W90 1 L
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych bez układów limited slip pracujących w najcięzszych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Motul HD 80W90 2 L
Mineralny olej do wszystkich typów przekładni mechanicznych, synchronizowane i niezsynchronizowane skrzynie biegów, przekładnie główne, przekładnie rozdzielcze, dyferencjały hipoidalne bez układów z ograniczonych tarciem (Limimted Slip) pracujące przy dużych obciążeniach.
Motul DEXRON II D 1 L
Olej mineralny do automatycznych skrzyń biegów i systemów wspomagania kierownicy. Specjalne dodatki uszlachetniające zapobiegają zużyciu, korozji i spienianiu. Może być stosowany we wszystkich systemach, w których zalecany jest olej typu Dexron, Dexron B oraz Dexron IID.
Motul Motylgear 75W90 1 L
Olej przekładniowy Technosynthese® do 5-biegowych skrzyń biegów i hipoidalnych mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego. Specjalne dodatki uszlachetniające redukują tarcie i chronią przed korozją.
Motul Gearbox 80W90 1 L
Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi. Zalecany szczególnie do przekładni hpoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
Motul Multi ATF 1 L
W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (klasyczna zmiana biegów, sekwencyjna, elektronicznie sterowana...) wyposażonych lub nie w sprzęgła typu lock-up. Zalecany także do starszych typów automatycznych skrzyń biegów, przemienników momentu obrotowego, układów wspomagania kierownicy, przekładni nawrotnych w łodziach, przekładni hydrostatycznych i innych mechanicznych i hydraulicznych układach wymagających olejów typu DEXRON (poza DEXRON VI) lub MERCON. Nie stosować w przekładniach CVT.
Motul Transoil Expert 10W40 1 L
Olej Technosynthese® opracowany specjalnie do motocyklowych skrzyń biegów i mokrych sprzęgieł z odseparowanym układem smarowania od silnika. Przeznaczony do motocykli szosowych, trialowych, krossowych, enduro, motorowerów, Quadów czu skuterów zarówno z silnikami 4 jak i 2-suwowymi pracujących nawet w najcięższych warunkach obciążeń i temperatur, nawet do wyczynu. Zalecany kiedy wymagane są oleje klas lepkości SAE 10W40 lub SAE 80W.
Motul DEXRON III 1 L
Olej Technosynthese® do automatycznych skrzyń biegów. Może być stosowany do automatycznych skrzyń biegów i do systemów hydraulicznych i mechanicznych wymagających standardów Dexron III lub Mercon. Doskonała stabilność filmu olejowego w wysokich temperaturach, właściwości przeciwzużyciowe i przeciwpienne.
Castrol Transmax Z 1 L
Całkowicie syntetyczny olej do przekładni automatycznych i ręcznych. Olej charakteryzuje się wysoką odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą już po pierwszych 5.000 km przebiegu 35% swojej lepkości. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni. W trakcie długiego użytkowania olej nie traci swojej lepkości i pozostaje stabilny. Wydłużony okres między wymianami (120.000 km) dla przekładni ZF Ecomat MB AT i Voith AT. Idealny olej do automatycznych skrzyń biegów ze szczególnym wskazaniem na skrzynie typu Tiptronic.
Valvoline MaxLife DCT 1L
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
Motul Gear 300 75W90 1 L
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych bez układów limited slip pracujących w najcięzszych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Valvoline ATF 1L
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów. Do przekładni automatycznych nowych oraz z wysokim przebiegiem. Zawiera unikalne środki konserwujące uszczelki.
Szukaj