Olej przekładniowy wyprodukowany z najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bazy półsyntetycznej. Zastosowanie tego oleju umożliwia płynną oraz precyzyjna zmianę biegów nawet w bardzo niskich temperaturach.
Liqui Moly TOP TEC ATF 1800 1L
Numer katalogowy: | Liqui Moly TOP TEC ATF 1800 1L [20461] |
Identyfikator produktu: | 0100043 |
EAN: | 4100420204616 |
Kod producenta: | 20461 |
Jest to nowoczesny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów. Jest on oparty na technologii syntetycznej oraz nowoczesnych dodatków wysokiej jakości. Oprócz doskonałej stabilności oraz ochronie przed zużyciem, olej ten zapewnia optymalną zmianę biegów w każdych warunkach pracy, dzięki wysokiemu wskaźnikowi lepkości.
Olej TOP TEC ATF 1800 został opracowany przede wszystkim do zastosowania w przekładniach ZF typu: 6HP19/26/32, zamontowanych przede wszystkim w pojazdach BMW, Jaguar, Land Rover i niektórych modeli Porsche. Dodatkowo TOP TEC ATF 1800 spełnia inne wymagania co czyni ten produkt bardziej uniwersalnym.
Dexron VI
Ford Mercon LV
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do przekładni, które wymagają oleju o specyfikacji:
Aisin Warner AW-1
BMW 83 22 2 305 396
BMW 83 22 2 305 397
BMW 83 22 2 152 426
BMW 83 22 0 142 516
BMW 83 22 2 289 720
BMW M-1375.4
Fiat 9.55550-AV5
JWS 3324 (Aisin Warner)
Land Rover TYK 500050
Honda ATF DW-1
Hyundai SP IV
Mazda ATF FZ
Nissan AT-Matic S Fluid
Toyota WS
VW G 055 005
VW G 055 540
VW G 060 162
Zastosowanie:
Olej TOP TEC ATF 1800 został opracowany przede wszystkim do zastosowania w przekładniach ZF typu: 6HP19/26/32, zamontowanych przede wszystkim w pojazdach BMW, Jaguar, Land Rover i niektórych modeli Porsche. Dodatkowo TOP TEC ATF 1800 spełnia inne wymagania co czyni ten produkt bardziej uniwersalnym.
Specyfikacja:
Dexron VI
Ford Mercon LV
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do przekładni, które wymagają oleju o specyfikacji:
Aisin Warner AW-1
BMW 83 22 2 305 396
BMW 83 22 2 305 397
BMW 83 22 2 152 426
BMW 83 22 0 142 516
BMW 83 22 2 289 720
BMW M-1375.4
Fiat 9.55550-AV5
JWS 3324 (Aisin Warner)
Land Rover TYK 500050
Honda ATF DW-1
Hyundai SP IV
Mazda ATF FZ
Nissan AT-Matic S Fluid
Toyota WS
VW G 055 005
VW G 055 540
VW G 060 162
Wideoporadnik - Jak często i w jaki sposób należy wymieniać olej w automacie?
Produkty podobne
Syntetyczna baza oraz specjalnie wyselekcjonowane dodatki zapewniają ochronę przed pienieniem się oleju, co jest szczególnie ważne dla przekładni CVT. Dodatkowo olej zapewnia optymalną ochronę przed zużyciem oraz starzeniem się.
Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi. Zalecany szczególnie do przekładni hpoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych najwyższej jakości, zalecany przez Valvoline do przekładni automatycznych firmy Chrysler i innych.
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów. Właściwości temperaturowe tego oleju czyli zdolność płynięcia w niskich temperaturach oraz odprowadzanie ciepła są zdecydowanie lepsze niż w przypadku konwencjonalnych olei przekładniowych.
Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
Mineralny olej specjalny z dodatkiem uszlachetniaczy Stick-Slip do tylnych mostów z blokadą mechanizmu różnicowego. Doskonała stabilność warstwy smarnej zmniejszająca tarcie i zużycie nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
Valvoline ATF Pro +4 to unikatowy w pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych, spełniający normę Chrysler Material Standard MS-9602 (ATF +4®). Valvoline ATF Pro +4 zapewnia najlepsze warunki pracy dla najnowszych przekładni Chrysler w trakcie całego okresu żywotności.
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych bez układów limited slip pracujących w najcięzszych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Olej Technosynthese® do bezstopniowych, automatycznych skrzyń biegów typu CVT - o ciągle zmiennym przełożeniu. Odpwiedni do większości pojazdów wyposażonych w skrzynie typu CVT zarówno z paskami jak i łańcuchami napędowymi.
Syntetyczny olej do automatycznej skrzyni biegów najnowszej generacji. Zapobiega gromadzeniu się szkodliwych osadów. Przekracza najwyższe wymagania testowe wymagane przez renomowanych producentów. Zapewnia dokładne zachowanie cierne i gwarantuje wyjątkową odporność na starzenie. Najwyższe bezpieczeństwo smarowania w każdych warunkach. Zabezpiecza funkcjonalną wydajność przekładni i zapewnia długą żywotność.
W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (klasyczna zmiana biegów, sekwencyjna, elektronicznie sterowana...) wyposażonych lub nie w sprzęgła typu lock-up. Zalecany także do starszych typów automatycznych skrzyń biegów, przemienników momentu obrotowego, układów wspomagania kierownicy, przekładni nawrotnych w łodziach, przekładni hydrostatycznych i innych mechanicznych i hydraulicznych układach wymagających olejów typu DEXRON (poza DEXRON VI) lub MERCON. Nie stosować w przekładniach CVT.
Specjalny syntetyczny olej do przekładni głównych wyposażonych w układ ograniczonego poślizgu szczególnie samochodów terenowych i sportowych (mechanizmy różnicowe ze zwiększonym tarciem wewnętrznym).
Posiada znakomitą tolerancję na skrajnie niskie i wysokie temperatury. Zatwierdzony do przekładni BMW z blokadą płytkową. Zalecany szczególnie do samochodów BMW modeli M i Mercedes-Benz AMG.
Posiada znakomitą tolerancję na skrajnie niskie i wysokie temperatury. Zatwierdzony do przekładni BMW z blokadą płytkową. Zalecany szczególnie do samochodów BMW modeli M i Mercedes-Benz AMG.