Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo powietrznym.
Oleje silnikowe do skuterów
Olej przeznaczony do silników 4 suwowych. Zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 dla optymalnego działania mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Półsyntetyczny olej do 2-suwowych silników chłodzonych powietrzem i cieczą. Olej jest zalecany zarówno do silników ze smarowaniem dozownikowym jak i można go dodawać bezpośrednio do paliwa. Olej chroni tłok przed zatarciem i ogranicza powstawanie nagarów w komorze spalania i w układzie wydechowym. Doskonały do smarowania dwusuwowych kosiarek, pilarek, glebogryzarek, odśnieżarek, podkaszarek i innych urządzeń z silnikiem dwusuwowym.
W 100% syntetyczny olej opracowany do najnowszych wysilonych silników 4-suwowych skuterów i maxi skuterów o pojemnościach od 50 do 650 ccm. Przystosowany do układów katalitycznych. Klasa lepkości 5W40 odpowiada najnowszym zaleceniom producentów skuterów, ułatwia zimne starty silnika i zmniejsza ich zużycie.
W pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych wysilonych silników 2-suwowych charakteryzujących się wysokimi obrotami.
Olej Technosynthese® opracowany do 4-suwowych silników skuterów.
W 100% syntetyczny olej estrowy opracowany do wysokoobrotowych mocno obciążonych 2-suwowych silników skuterów zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Znakomite własności smarne wpływają na zmniejszenie zużycia wspólczynnika tarcia i zużycia silnika, zwiększają moc silnika i zmniejszają jego opory wewnętrzne. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym. Specjalny skład chemiczny zapobiega powstawaniu emulsji w układach bezpośredniego wtrysku oleju.
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo powietrznym.
Mobil Extra 2T to wysokiej jakości semisyntetyczny, bezdymowy olej do silników dwusuwowych, opracowany w celu zapewnienia niezawodności działania wysoko obciążonych silników motocykli, skuterów śnieżnych i pił łańcuchowych. Mobil Extra 2T jest dostarczany w postaci wstępnie rozcieńczonej co umożliwia szybkie mieszanie oleju z paliwem.
Nowoczesny olej mineralny przeznaczony do większości 2-suwowych motocykli i innych silników o małej pojemności.
Olej Technosynthese® opracowany do wysokoobrotowych 2-suwowych silników skuterów zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
Olej przeznaczony do silników 4 suwowych. Zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 dla optymalnego działania mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.