Olej przeznaczony do silników 4 suwowych. Zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 dla optymalnego działania mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
4 suwowe - Typ silnika: 4-suwowy
Olej częściowo syntetyczny wzbogacony o hydrokrakingowane bazy olejowe w celu podniesienia ochrony silnika i przedłużenia trwałości skrzyni biegów.
Mobil Extra 4T to najwyższej jakości semisyntetyczny olej przeznaczony do smarowania czterosuwowych silników motocyklowych, zapewniający ochronę i czystość silników pracujących we wszystkich rodzajach motocykli w każdych warunkach eksploatacyjnych.
Zaawansowany technologicznie półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do motocykli o sportowych osiągach. Najwyższej jakości olej, który dzięki formule POWER RELEASE zapewnia osiąganie i utrzymywanie maksymalnej mocy silnika.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo powietrznym.
Power 1 Racing 4T 5W-40 jest odpowiedni do wszystkich nowoczesnych, czterosuwowych, wysilonych silników motocyklowych o sportowych osiągach wymagających specyfikacji API lub JASO.
W pełni syntetyczny olej do silników 4T. Zapewnia znakomitą ochronę sportowym silnikom, dostarczając większej mocy i lepszego przyspieszenia.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkośść zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych 4-suwowych, sportowych motocykli. To sprawdzona w sporcie motorowym technologia zapewniająca wysoką wydajność silnika, większą moc oraz lepsze przyspieszenie.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM, HUSQVARNA, MV AGUSTA oraz MOTO GUZZI którzy wymagają lepkości SAE 10W60. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM oraz HUSQVARNA którzy wymagają lepkości SAE 10W50 w niektórych modelach. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkość zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny estrowy olej wyczynowy opracowany specjalnie dla zespołów fabrycznych w zawodach Enduro.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Wysoka klasa lepkości kompensuje rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju i umożliwia płynną zmianę biegów. Najczęściej zalecany przez włoskich producentów motocykli. Nadzwyczaj wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS umożliwia uzyskanie najwyższej ochrony przy najwyższych obciążeniach w wysokiej temperaturze. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności BMW, KTM i DUCATI, które to marki rekomendują lepkość 15W50 dla niektórych modeli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Niska klasa lepkości umożliwia uzyskanie maksymalnej mocy silnika i łatwy start silnika. Najlepszy kompromis pomiędzy uzyskaniem maksymalnej mocy silnika a jego trwałością dzięki wysokiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Przewyższa wymaganie JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Niska klasa lepkości umożliwia uzyskanie maksymalnej mocy silnika. W 100% odporny na ścinanie - 0% straty lepkosci - stabilne ciśnienie oleju i znakomita ochrona przekładni. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności BMW, KTM oraz MV AGUSTA którzy wymagają lepkości SAE 5W40. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – opracowany specjalnie do 2 - cylindrowych silników motocykli. Spełnia wymagania Harley-Davidson®. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej przeznaczony do silników 4 suwowych. Zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 dla optymalnego działania mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
300V 10W40 4T FL W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkośść zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Zaawansowany technologicznie półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do motocykli o sportowych osiągach. Najwyższej jakości olej, który dzięki formule POWER RELEASE zapewnia osiąganie i utrzymywanie maksymalnej mocy silnika.
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo powietrznym.
Olej częściowo syntetyczny wzbogacony o hydrokrakingowane bazy olejowe w celu podniesienia ochrony silnika i przedłużenia trwałości skrzyni biegów.
W pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych 4-suwowych, sportowych motocykli. To sprawdzona w sporcie motorowym technologia zapewniająca wysoką wydajność silnika, większą moc oraz lepsze przyspieszenie.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkość zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM, HUSQVARNA, MV AGUSTA oraz MOTO GUZZI którzy wymagają lepkości SAE 10W60. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny estrowy olej wyczynowy opracowany specjalnie dla zespołów fabrycznych w zawodach Cross MX oraz Enduro.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Wysoka klasa lepkości kompensuje rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju i umożliwia płynną zmianę biegów. Najczęściej zalecany przez włoskich producentów motocykli. Nadzwyczaj wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS umożliwia uzyskanie najwyższej ochrony przy najwyższych obciążeniach w wysokiej temperaturze. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności BMW, KTM i DUCATI, które to marki rekomendują lepkość 15W50 dla niektórych modeli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności BMW, KTM oraz MV AGUSTA którzy wymagają lepkości SAE 5W40. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Niska klasa lepkości umożliwia uzyskanie maksymalnej mocy silnika i łatwy start silnika. Najlepszy kompromis pomiędzy uzyskaniem maksymalnej mocy silnika a jego trwałością dzięki wysokiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Przewyższa wymaganie JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – opracowany specjalnie do 2 - cylindrowych silników motocykli. Spełnia wymagania Harley-Davidson®. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM oraz HUSQVARNA którzy wymagają lepkości SAE 10W50 w niektórych modelach. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Niska klasa lepkości umożliwia uzyskanie maksymalnej mocy silnika. W 100% odporny na ścinanie - 0% straty lepkosci - stabilne ciśnienie oleju i znakomita ochrona przekładni. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny estrowy olej wyczynowy opracowany specjalnie dla zespołów fabrycznych w zawodach Enduro.
300V 10W40 4T FL W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.