Seria Pacific firmy Thule to wysokiej jakości, pewny i łatwy w obsłudze box dachowy w korzystnej cenie. Nowoczesny design, wysoka jakość oraz łatwy montaż i obsługa wyróżniają boxy z serii Pacific od innych boxów dachowych.
Boksy dachowe Thule, Inter Pack, Taurus, Northline, Turtle - Producent: THULE, Powierzchnia: Matowa
Parametry
Producent
Powierzchnia
Cena
Boksy dachowe Thule Force XT są rozwiązaniem pośrednim pomiędzy podstawową linią Touring a zaawansowaną Motion XT. Tym samym plasuje się cenowo pomiędzy tymi rozwiązaniami łącząc najważniejsze zalety ich obu: wysoką funkcjonalność, nowoczesny design i atrakcyjną cenę.
Z droższych modeli zaczerpnięty został kształt wieka, natomiast sposób jego wykończenia, czyli matowa struktura aeroskin z tańszych. Dzięki temu klient otrzymuje produkt zgodny z najnowszym designem Thule w rozsądnej cenie.
Analogiczny jak w modelach Thule Motion XT jest system montażu. Zaciski PowerClick ze wskaźnikiem siły mocowania gwarantują pełne bezpieczeństwo i obejmują praktycznie wszystkie belki dachowe spotykane na rynku. Podobnie jak droższe modele boxy Force XT oferują 75 kilogramów nośności. Oczywiście dla ułatwienia załadunku boks jest otwierany dwustronnie.
Nowością zastosowaną w boksach Thule Force XT jest system LockKnob. Jest to kawałek plastiku okalający zamek. Po włożeniu kluczyka do zamka ten kawałek plastiku zmienia się w wygodne pokrętło do otwierania i zamykania boksu.
Gama boksów Force XT obejmuje 6 rozmiarów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Najkrótsza wersja S posiada wymiary zewnętrzne 139 x 89.5 x 39 dedykowana jest więc do małych samochodów. Boks jest bardzo krótki, ale szeroki, więc wewnątrz mamy do dyspozycji 300 litrów pojemności. Force XT S będzie więc świetnym sposobem na powiększenie przestrzeni bagażowej najmniejszych pojazdów.
Z droższych modeli zaczerpnięty został kształt wieka, natomiast sposób jego wykończenia, czyli matowa struktura aeroskin z tańszych. Dzięki temu klient otrzymuje produkt zgodny z najnowszym designem Thule w rozsądnej cenie.
Analogiczny jak w modelach Thule Motion XT jest system montażu. Zaciski PowerClick ze wskaźnikiem siły mocowania gwarantują pełne bezpieczeństwo i obejmują praktycznie wszystkie belki dachowe spotykane na rynku. Podobnie jak droższe modele boxy Force XT oferują 75 kilogramów nośności. Oczywiście dla ułatwienia załadunku boks jest otwierany dwustronnie.
Nowością zastosowaną w boksach Thule Force XT jest system LockKnob. Jest to kawałek plastiku okalający zamek. Po włożeniu kluczyka do zamka ten kawałek plastiku zmienia się w wygodne pokrętło do otwierania i zamykania boksu.
Gama boksów Force XT obejmuje 6 rozmiarów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Najkrótsza wersja S posiada wymiary zewnętrzne 139 x 89.5 x 39 dedykowana jest więc do małych samochodów. Boks jest bardzo krótki, ale szeroki, więc wewnątrz mamy do dyspozycji 300 litrów pojemności. Force XT S będzie więc świetnym sposobem na powiększenie przestrzeni bagażowej najmniejszych pojazdów.
Boksy dachowe Thule Force XT są rozwiązaniem pośrednim pomiędzy podstawową linią Touring a zaawansowaną Motion XT. Tym samym plasuje się cenowo pomiędzy tymi rozwiązaniami łącząc najważniejsze zalety ich obu: wysoką funkcjonalność, nowoczesny design i atrakcyjną cenę.
Z droższych modeli zaczerpnięty został kształt wieka, natomiast sposób jego wykończenia, czyli matowa struktura aeroskin z tańszych. Dzięki temu klient otrzymuje produkt zgodny z najnowszym designem Thule w rozsądnej cenie.
Analogiczny jak w modelach Thule Motion XT jest system montażu. Zaciski PowerClick ze wskaźnikiem siły mocowania gwarantują pełne bezpieczeństwo i obejmują praktycznie wszystkie belki dachowe spotykane na rynku. Podobnie jak droższe modele boxy Force XT oferują 75 kilogramów nośności. Oczywiście dla ułatwienia załadunku boks jest otwierany dwustronnie.
Nowością zastosowaną w boksach Thule Force XT jest system LockKnob. Jest to kawałek plastiku okalający zamek. Po włożeniu kluczyka do zamka ten kawałek plastiku zmienia się w wygodne pokrętło do otwierania i zamykania boksu.
Gama boksów Force XT obejmuje 6 rozmiarów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Wersja Sport posiada wymiary zewnętrzne 190 x 63 x 42,5 więc jest dedykowana do średniej wielkości sedanów, hatchbacków i niewielkich SUVów. Świetnie sprawdzi się podczas przewożenia nart. Oczywiście w boksie można umieścić także inne ładunki, jednak jeśli planujesz przewożenie większej liczby toreb zalecamy zakup boksu o większej szerokości.
Z droższych modeli zaczerpnięty został kształt wieka, natomiast sposób jego wykończenia, czyli matowa struktura aeroskin z tańszych. Dzięki temu klient otrzymuje produkt zgodny z najnowszym designem Thule w rozsądnej cenie.
Analogiczny jak w modelach Thule Motion XT jest system montażu. Zaciski PowerClick ze wskaźnikiem siły mocowania gwarantują pełne bezpieczeństwo i obejmują praktycznie wszystkie belki dachowe spotykane na rynku. Podobnie jak droższe modele boxy Force XT oferują 75 kilogramów nośności. Oczywiście dla ułatwienia załadunku boks jest otwierany dwustronnie.
Nowością zastosowaną w boksach Thule Force XT jest system LockKnob. Jest to kawałek plastiku okalający zamek. Po włożeniu kluczyka do zamka ten kawałek plastiku zmienia się w wygodne pokrętło do otwierania i zamykania boksu.
Gama boksów Force XT obejmuje 6 rozmiarów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Wersja Sport posiada wymiary zewnętrzne 190 x 63 x 42,5 więc jest dedykowana do średniej wielkości sedanów, hatchbacków i niewielkich SUVów. Świetnie sprawdzi się podczas przewożenia nart. Oczywiście w boksie można umieścić także inne ładunki, jednak jeśli planujesz przewożenie większej liczby toreb zalecamy zakup boksu o większej szerokości.
Touring 200, od 2015 roku zwany też M to funkcjonalny box dachowy na każdą okazję.
Seria Pacific firmy Thule to wysokiej jakości, pewny i łatwy w obsłudze box dachowy w korzystnej cenie. Nowoczesny design, wysoka jakość oraz łatwy montaż i obsługa wyróżniają boxy z serii Pacific od innych boxów dachowych.
Jest to pierwszy box z tej linii, który jest obustronnie otwierany i pozwala na łatwy załadunek przewożonego bagażu.
Jest to pierwszy box z tej linii, który jest obustronnie otwierany i pozwala na łatwy załadunek przewożonego bagażu.
Touring 780, od 2015 roku zwany też L to funkcjonalny box dachowy na każdą okazję.
Boksy dachowe Thule Force XT są rozwiązaniem pośrednim pomiędzy podstawową linią Touring a zaawansowaną Motion XT. Tym samym plasuje się cenowo pomiędzy tymi rozwiązaniami łącząc najważniejsze zalety ich obu: wysoką funkcjonalność, nowoczesny design i atrakcyjną cenę.
Z droższych modeli zaczerpnięty został kształt wieka, natomiast sposób jego wykończenia, czyli matowa struktura aeroskin z tańszych. Dzięki temu klient otrzymuje produkt zgodny z najnowszym designem Thule w rozsądnej cenie.
Analogiczny jak w modelach Thule Motion XT jest system montażu. Zaciski PowerClick ze wskaźnikiem siły mocowania gwarantują pełne bezpieczeństwo i obejmują praktycznie wszystkie belki dachowe spotykane na rynku. Podobnie jak droższe modele boxy Force XT oferują 75 kilogramów nośności. Oczywiście dla ułatwienia załadunku boks jest otwierany dwustronnie.
Nowością zastosowaną w boksach Thule Force XT jest system LockKnob. Jest to kawałek plastiku okalający zamek. Po włożeniu kluczyka do zamka ten kawałek plastiku zmienia się w wygodne pokrętło do otwierania i zamykania boksu.
Gama boksów Force XT obejmuje 6 rozmiarów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Kompaktowa wersja M posiada wymiary zewnętrzne 175 x 82 x 45.5 zalecana jest więc do pojazdów o krótszym dachu: sedanów, hatchbacków i niewielkich SUVów. Pomimo niewielkiej długości box oferuje przyzwoite 400 litrów pojemności i sporą szerokośc, dzięki czemu przestrzeń wewnątrz można dobrze wykorzystać. Boks dedykowany jest przede wszystkim do przewożenia toreb i walizek, jednak można zmieścić do niego również narty i deski snowboardowe, jednak nie przekraczające długości 155 cm.
Z droższych modeli zaczerpnięty został kształt wieka, natomiast sposób jego wykończenia, czyli matowa struktura aeroskin z tańszych. Dzięki temu klient otrzymuje produkt zgodny z najnowszym designem Thule w rozsądnej cenie.
Analogiczny jak w modelach Thule Motion XT jest system montażu. Zaciski PowerClick ze wskaźnikiem siły mocowania gwarantują pełne bezpieczeństwo i obejmują praktycznie wszystkie belki dachowe spotykane na rynku. Podobnie jak droższe modele boxy Force XT oferują 75 kilogramów nośności. Oczywiście dla ułatwienia załadunku boks jest otwierany dwustronnie.
Nowością zastosowaną w boksach Thule Force XT jest system LockKnob. Jest to kawałek plastiku okalający zamek. Po włożeniu kluczyka do zamka ten kawałek plastiku zmienia się w wygodne pokrętło do otwierania i zamykania boksu.
Gama boksów Force XT obejmuje 6 rozmiarów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Kompaktowa wersja M posiada wymiary zewnętrzne 175 x 82 x 45.5 zalecana jest więc do pojazdów o krótszym dachu: sedanów, hatchbacków i niewielkich SUVów. Pomimo niewielkiej długości box oferuje przyzwoite 400 litrów pojemności i sporą szerokośc, dzięki czemu przestrzeń wewnątrz można dobrze wykorzystać. Boks dedykowany jest przede wszystkim do przewożenia toreb i walizek, jednak można zmieścić do niego również narty i deski snowboardowe, jednak nie przekraczające długości 155 cm.
Touring 780, od 2015 roku zwany też L to funkcjonalny box dachowy na każdą okazję.
Boksy dachowe Thule Force XT są rozwiązaniem pośrednim pomiędzy podstawową linią Touring a zaawansowaną Motion XT. Tym samym plasuje się cenowo pomiędzy tymi rozwiązaniami łącząc najważniejsze zalety ich obu: wysoką funkcjonalność, nowoczesny design i atrakcyjną cenę.
Z droższych modeli zaczerpnięty został kształt wieka, natomiast sposób jego wykończenia, czyli matowa struktura aeroskin z tańszych. Dzięki temu klient otrzymuje produkt zgodny z najnowszym designem Thule w rozsądnej cenie.
Analogiczny jak w modelach Thule Motion XT jest system montażu. Zaciski PowerClick ze wskaźnikiem siły mocowania gwarantują pełne bezpieczeństwo i obejmują praktycznie wszystkie belki dachowe spotykane na rynku. Podobnie jak droższe modele boxy Force XT oferują 75 kilogramów nośności. Oczywiście dla ułatwienia załadunku boks jest otwierany dwustronnie.
Nowością zastosowaną w boksach Thule Force XT jest system LockKnob. Jest to kawałek plastiku okalający zamek. Po włożeniu kluczyka do zamka ten kawałek plastiku zmienia się w wygodne pokrętło do otwierania i zamykania boksu.
Gama boksów Force XT obejmuje 6 rozmiarów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Najbardziej uniwersalna wersja L posiada wymiary zewnętrzne 190 x 84 x 46 więc będzie odpowiednia do szerokiej gamy pojazdów: sedanów, hatchbacków, kombi i SUV. Wymiary te sprawiają, że pojemność wynosi aż 450 litrów a duża szerokość sprawia, że można optymalnie wykorzystać przestrzeń wewnątrz. Dzięki tym zaletom boks Thule Force XT L świetnie sprawdzi się zarówno podczas letnich jak i zimowych wypraw.
Z droższych modeli zaczerpnięty został kształt wieka, natomiast sposób jego wykończenia, czyli matowa struktura aeroskin z tańszych. Dzięki temu klient otrzymuje produkt zgodny z najnowszym designem Thule w rozsądnej cenie.
Analogiczny jak w modelach Thule Motion XT jest system montażu. Zaciski PowerClick ze wskaźnikiem siły mocowania gwarantują pełne bezpieczeństwo i obejmują praktycznie wszystkie belki dachowe spotykane na rynku. Podobnie jak droższe modele boxy Force XT oferują 75 kilogramów nośności. Oczywiście dla ułatwienia załadunku boks jest otwierany dwustronnie.
Nowością zastosowaną w boksach Thule Force XT jest system LockKnob. Jest to kawałek plastiku okalający zamek. Po włożeniu kluczyka do zamka ten kawałek plastiku zmienia się w wygodne pokrętło do otwierania i zamykania boksu.
Gama boksów Force XT obejmuje 6 rozmiarów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Najbardziej uniwersalna wersja L posiada wymiary zewnętrzne 190 x 84 x 46 więc będzie odpowiednia do szerokiej gamy pojazdów: sedanów, hatchbacków, kombi i SUV. Wymiary te sprawiają, że pojemność wynosi aż 450 litrów a duża szerokość sprawia, że można optymalnie wykorzystać przestrzeń wewnątrz. Dzięki tym zaletom boks Thule Force XT L świetnie sprawdzi się zarówno podczas letnich jak i zimowych wypraw.
Boksy dachowe Thule Force XT są rozwiązaniem pośrednim pomiędzy podstawową linią Touring a zaawansowaną Motion XT. Tym samym plasuje się cenowo pomiędzy tymi rozwiązaniami łącząc najważniejsze zalety ich obu: wysoką funkcjonalność, nowoczesny design i atrakcyjną cenę.
Z droższych modeli zaczerpnięty został kształt wieka, natomiast sposób jego wykończenia, czyli matowa struktura aeroskin z tańszych. Dzięki temu klient otrzymuje produkt zgodny z najnowszym designem Thule w rozsądnej cenie.
Analogiczny jak w modelach Thule Motion XT jest system montażu. Zaciski PowerClick ze wskaźnikiem siły mocowania gwarantują pełne bezpieczeństwo i obejmują praktycznie wszystkie belki dachowe spotykane na rynku. Podobnie jak droższe modele boxy Force XT oferują 75 kilogramów nośności. Oczywiście dla ułatwienia załadunku boks jest otwierany dwustronnie.
Nowością zastosowaną w boksach Thule Force XT jest system LockKnob. Jest to kawałek plastiku okalający zamek. Po włożeniu kluczyka do zamka ten kawałek plastiku zmienia się w wygodne pokrętło do otwierania i zamykania boksu.
Gama boksów Force XT obejmuje 6 rozmiarów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Wersja Alpine posiada wymiary zewnętrzne 230 x 70 x 42.5 więc jest dedykowana samochodów typu kombi i SUV. Przewidziany jest przede wszystkim do przewozu długich ładunków. Oczywiście w boksie można umieścić także torby bagażowe i walizki, jednak należy zwrócić uwagę, że pomimo sporej pojemności wynoszącej 420 litrów jego możliwości pod tym względem są nieco ograniczone poprzez zastosowane proporcje: box jest długi ale stosunkowo wąski.
Z droższych modeli zaczerpnięty został kształt wieka, natomiast sposób jego wykończenia, czyli matowa struktura aeroskin z tańszych. Dzięki temu klient otrzymuje produkt zgodny z najnowszym designem Thule w rozsądnej cenie.
Analogiczny jak w modelach Thule Motion XT jest system montażu. Zaciski PowerClick ze wskaźnikiem siły mocowania gwarantują pełne bezpieczeństwo i obejmują praktycznie wszystkie belki dachowe spotykane na rynku. Podobnie jak droższe modele boxy Force XT oferują 75 kilogramów nośności. Oczywiście dla ułatwienia załadunku boks jest otwierany dwustronnie.
Nowością zastosowaną w boksach Thule Force XT jest system LockKnob. Jest to kawałek plastiku okalający zamek. Po włożeniu kluczyka do zamka ten kawałek plastiku zmienia się w wygodne pokrętło do otwierania i zamykania boksu.
Gama boksów Force XT obejmuje 6 rozmiarów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Wersja Alpine posiada wymiary zewnętrzne 230 x 70 x 42.5 więc jest dedykowana samochodów typu kombi i SUV. Przewidziany jest przede wszystkim do przewozu długich ładunków. Oczywiście w boksie można umieścić także torby bagażowe i walizki, jednak należy zwrócić uwagę, że pomimo sporej pojemności wynoszącej 420 litrów jego możliwości pod tym względem są nieco ograniczone poprzez zastosowane proporcje: box jest długi ale stosunkowo wąski.
Boksy dachowe Thule Force XT są rozwiązaniem pośrednim pomiędzy podstawową linią Touring a zaawansowaną Motion XT. Tym samym plasuje się cenowo pomiędzy tymi rozwiązaniami łącząc najważniejsze zalety ich obu: wysoką funkcjonalność, nowoczesny design i atrakcyjną cenę.
Z droższych modeli zaczerpnięty został kształt wieka, natomiast sposób jego wykończenia, czyli matowa struktura aeroskin z tańszych. Dzięki temu klient otrzymuje produkt zgodny z najnowszym designem Thule w rozsądnej cenie.
Analogiczny jak w modelach Thule Motion XT jest system montażu. Zaciski PowerClick ze wskaźnikiem siły mocowania gwarantują pełne bezpieczeństwo i obejmują praktycznie wszystkie belki dachowe spotykane na rynku. Podobnie jak droższe modele boxy Force XT oferują 75 kilogramów nośności. Oczywiście dla ułatwienia załadunku boks jest otwierany dwustronnie.
Nowością zastosowaną w boksach Thule Force XT jest system LockKnob. Jest to kawałek plastiku okalający zamek. Po włożeniu kluczyka do zamka ten kawałek plastiku zmienia się w wygodne pokrętło do otwierania i zamykania boksu.
Gama boksów Force XT obejmuje 6 rozmiarów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Największa wersja XL posiada wymiary zewnętrzne 210 x 86 x 44 zalecana jest więc do samochodów typu kombi i SUV lub dużych sedanów. Pojemność tego modelu to aż 500 litrów. Tak duża pojemność sprawia, że wewnątrz zmieści się kompletny sprzęt zimowy dla całej rodziny nawet z dodatkowymi dodatkowe torbami lub mnóstwo letniego bagażu.
Z droższych modeli zaczerpnięty został kształt wieka, natomiast sposób jego wykończenia, czyli matowa struktura aeroskin z tańszych. Dzięki temu klient otrzymuje produkt zgodny z najnowszym designem Thule w rozsądnej cenie.
Analogiczny jak w modelach Thule Motion XT jest system montażu. Zaciski PowerClick ze wskaźnikiem siły mocowania gwarantują pełne bezpieczeństwo i obejmują praktycznie wszystkie belki dachowe spotykane na rynku. Podobnie jak droższe modele boxy Force XT oferują 75 kilogramów nośności. Oczywiście dla ułatwienia załadunku boks jest otwierany dwustronnie.
Nowością zastosowaną w boksach Thule Force XT jest system LockKnob. Jest to kawałek plastiku okalający zamek. Po włożeniu kluczyka do zamka ten kawałek plastiku zmienia się w wygodne pokrętło do otwierania i zamykania boksu.
Gama boksów Force XT obejmuje 6 rozmiarów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Największa wersja XL posiada wymiary zewnętrzne 210 x 86 x 44 zalecana jest więc do samochodów typu kombi i SUV lub dużych sedanów. Pojemność tego modelu to aż 500 litrów. Tak duża pojemność sprawia, że wewnątrz zmieści się kompletny sprzęt zimowy dla całej rodziny nawet z dodatkowymi dodatkowe torbami lub mnóstwo letniego bagażu.
Box dachowy Thule Vector M to produkt najwyższej klasy przeznaczony dla niezwykle wymagających użytkowników, dla których równie ważnymi argumentami przy zakupie są funkcjonalność, wysoka jakość i świetny wygląd. Wersja M to najmniejszy model w rodzinie, oferuje użytkownikowi 360 litrów pojemności.
Linia Vector posiada kilka unikalnych cech, które sprawiają, że użytkowanie produktów Thule Vector to czysta przyjemność. To co przede wszystkim zwraca uwagę na linię Vector to doskonały design. W modelach należących do tej gamy Thule po raz pierwszy zastosowało nowy sposób łączenia wieka i dna boksu. Dotychczas produkowane przez Thule boksy były zamykane w ten sposób, że dno boksu chowało się we wieku - przez co między górną a dolną częścią boksu tworzył się kilkucentymetrowy uskok. Modele Vector skonstruowane są inaczej: wieko boksu Vector płynnie przechodzi w podłogę. Ta pozornie niewielka zmiana w połączeniu z bardziej dynamiczną linią pokrywy z nosem przeciągniętym nieco ku dołowi sprawiają, że box Thule Vector zdecydowanie wyróżnia się stylistyką na tle innych produktów z oferty tego renomowanego producenta i fantastycznie komponuje się z sylwetką nowoczesnych pojazdów. Kolejną cechą, która wyróżnia boksy Vector na tle niższych serii Thule jest sposób wykończenia wieka: ma ono designerską matową strukturę w kolorze tytanowym. Boks posiada także czarne wykończenie i całość prezentuje się przez to fantastycznie.
Atrakcje kryją się jednak także wewnątrz tego niepowtarzalnego modelu. W celu ułatwienia załadunku i rozładunku w nocy w boksie znajduje się oświetlenie. Aby było ono efektywniejsze wieko boksu od wewnątrz jest białe i odbija światło z żarówek równomiernie oświetlając wnętrze boxu. Dzięki temu, że podłoga wyścielona jest filcem sprzęt który przewozisz będzie bezpieczniejszy i stabilniejszy.
Oczywiście ponadto boks posiada inne wygodne rozwiązania, znane z wcześniejszych modeli Thule: system SlideLock ułatwiający otwieranie i zamykanie boksa oraz niezwykle szybki system montażu PowerClick.
Linia Vector posiada kilka unikalnych cech, które sprawiają, że użytkowanie produktów Thule Vector to czysta przyjemność. To co przede wszystkim zwraca uwagę na linię Vector to doskonały design. W modelach należących do tej gamy Thule po raz pierwszy zastosowało nowy sposób łączenia wieka i dna boksu. Dotychczas produkowane przez Thule boksy były zamykane w ten sposób, że dno boksu chowało się we wieku - przez co między górną a dolną częścią boksu tworzył się kilkucentymetrowy uskok. Modele Vector skonstruowane są inaczej: wieko boksu Vector płynnie przechodzi w podłogę. Ta pozornie niewielka zmiana w połączeniu z bardziej dynamiczną linią pokrywy z nosem przeciągniętym nieco ku dołowi sprawiają, że box Thule Vector zdecydowanie wyróżnia się stylistyką na tle innych produktów z oferty tego renomowanego producenta i fantastycznie komponuje się z sylwetką nowoczesnych pojazdów. Kolejną cechą, która wyróżnia boksy Vector na tle niższych serii Thule jest sposób wykończenia wieka: ma ono designerską matową strukturę w kolorze tytanowym. Boks posiada także czarne wykończenie i całość prezentuje się przez to fantastycznie.
Atrakcje kryją się jednak także wewnątrz tego niepowtarzalnego modelu. W celu ułatwienia załadunku i rozładunku w nocy w boksie znajduje się oświetlenie. Aby było ono efektywniejsze wieko boksu od wewnątrz jest białe i odbija światło z żarówek równomiernie oświetlając wnętrze boxu. Dzięki temu, że podłoga wyścielona jest filcem sprzęt który przewozisz będzie bezpieczniejszy i stabilniejszy.
Oczywiście ponadto boks posiada inne wygodne rozwiązania, znane z wcześniejszych modeli Thule: system SlideLock ułatwiający otwieranie i zamykanie boksa oraz niezwykle szybki system montażu PowerClick.
Boksy dachowe Thule Vector Alpine to kufry dachowe jak żadne inne - w niezrównany sposób łączą świetną stylistę z doskonałym wyposażeniem.
Są to produkty przeznaczone dla najbardziej wymagających użytkowników, dla których równie ważnymi argumentami przy zakupie są funkcjonalność, wysoka jakość i świetny wygląd. Wersja Alpine to model o smukłej, maksymalnie obniżonej linii mieszący narty o długości do 200 cm i 380 litrów bagażu.
Rodzina boksów dachowych Vector posiada parę unikalnych cech, które sprawiają, że użytkowanie produktów Thule Vector to czysta przyjemność. Oczywiście w pierwszej kolejności należy wspomnieć o świetnym designie. W produktach serii Vector firma Thule po raz pierwszy zastosowała nowy sposób łączenia wieka i dna boksu. Dotychczasowe modele były zamykane w ten sposób, że dno boksu chowało się we wieku - przez co między górną a dolną częścią boksu tworzył się kilkucentymetrowy uskok. Modele Vector zbudowane są inaczej: wieko boksu Vector płynnie przechodzi w podłogę. Ta pozornie niewielka zmiana w połączeniu z bardziej dynamiczną linią pokrywy z nosem przeciągniętym nieco ku dołowi sprawiają, że box Thule Vector zdecydowanie wyróżnia się stylistyką na tle innych produktów z oferty tego renomowanego producenta i fantastycznie komponuje się z sylwetką nowoczesnych pojazdów. Kolejną niepowtarzalną cechą linii Thule Vector jest sposób wykończenia wieka: ma ono designerską matową strukturę w kolorze tytanowym. Boks posiada także czarne wykończenie i całość prezentuje się przez to fantastycznie.
Atrakcje kryją się jednak także wewnątrz tego niepowtarzalnego modelu. W celu ułatwienia załadunku i rozładunku w nocy w boksie znajduje się oświetlenie. Aby było ono efektywniejsze wieko boksu od wewnątrz jest białe i odbija światło z żarówek równomiernie oświetlając wnętrze boxu. Dzięki temu, że podłoga wyścielona jest filcem sprzęt który przewozisz będzie bezpieczniejszy i stabilniejszy.
Oczywiście ponadto boks posiada inne użyteczne rozwiązania, które Thule zastosowało w odświeżonej linii Motion XT: system SlideLock ułatwiający otwieranie i zamykanie boksa oraz niezwykle szybki system montażu PowerClick.
Są to produkty przeznaczone dla najbardziej wymagających użytkowników, dla których równie ważnymi argumentami przy zakupie są funkcjonalność, wysoka jakość i świetny wygląd. Wersja Alpine to model o smukłej, maksymalnie obniżonej linii mieszący narty o długości do 200 cm i 380 litrów bagażu.
Rodzina boksów dachowych Vector posiada parę unikalnych cech, które sprawiają, że użytkowanie produktów Thule Vector to czysta przyjemność. Oczywiście w pierwszej kolejności należy wspomnieć o świetnym designie. W produktach serii Vector firma Thule po raz pierwszy zastosowała nowy sposób łączenia wieka i dna boksu. Dotychczasowe modele były zamykane w ten sposób, że dno boksu chowało się we wieku - przez co między górną a dolną częścią boksu tworzył się kilkucentymetrowy uskok. Modele Vector zbudowane są inaczej: wieko boksu Vector płynnie przechodzi w podłogę. Ta pozornie niewielka zmiana w połączeniu z bardziej dynamiczną linią pokrywy z nosem przeciągniętym nieco ku dołowi sprawiają, że box Thule Vector zdecydowanie wyróżnia się stylistyką na tle innych produktów z oferty tego renomowanego producenta i fantastycznie komponuje się z sylwetką nowoczesnych pojazdów. Kolejną niepowtarzalną cechą linii Thule Vector jest sposób wykończenia wieka: ma ono designerską matową strukturę w kolorze tytanowym. Boks posiada także czarne wykończenie i całość prezentuje się przez to fantastycznie.
Atrakcje kryją się jednak także wewnątrz tego niepowtarzalnego modelu. W celu ułatwienia załadunku i rozładunku w nocy w boksie znajduje się oświetlenie. Aby było ono efektywniejsze wieko boksu od wewnątrz jest białe i odbija światło z żarówek równomiernie oświetlając wnętrze boxu. Dzięki temu, że podłoga wyścielona jest filcem sprzęt który przewozisz będzie bezpieczniejszy i stabilniejszy.
Oczywiście ponadto boks posiada inne użyteczne rozwiązania, które Thule zastosowało w odświeżonej linii Motion XT: system SlideLock ułatwiający otwieranie i zamykanie boksa oraz niezwykle szybki system montażu PowerClick.
Kufer dachowy Thule Vector L to doskonały produkt klasy premium przeznaczony dla niezwykle wymagających użytkowników, dla których równie ważnymi argumentami przy zakupie są funkcjonalność, wysoka jakość i świetny wygląd. Wersja L to największy model w rodzinie i oferuje 430 litrów pojemności.
Linia Vector posiada kilka unikalnych cech, które sprawiają, że użytkowanie produktów Thule Vector to czysta przyjemność. To co przede wszystkim zwraca uwagę na linię Vector to doskonały design. W produktach serii Vector firma Thule po raz pierwszy zastosowała nowy sposób łączenia wieka i dna boksu. Dotychczasowe modele były zamykane w ten sposób, że dno boksu chowało się we wieku - przez co między górną a dolną częścią boksu tworzył się kilkucentymetrowy uskok. Modele Vector skonstruowane są inaczej: wieko boksu Vector płynnie przechodzi w podłogę. Ta pozornie niewielka zmiana w połączeniu z bardziej dynamiczną linią pokrywy z nosem przeciągniętym nieco ku dołowi sprawiają, że box Thule Vector zdecydowanie wyróżnia się stylistyką na tle innych produktów z oferty tego renomowanego producenta i fantastycznie komponuje się z sylwetką nowoczesnych pojazdów. Kolejną unikalną cechą linii Thule Vector jest sposób wykończenia wieka: ma ono designerską matową strukturę w kolorze tytanowym. Boks posiada także czarne wykończenie i całość prezentuje się przez to fantastycznie.
Atrakcje kryją się jednak także wewnątrz tego niepowtarzalnego modelu. W celu ułatwienia załadunku i rozładunku w nocy w boksie znajduje się oświetlenie. Aby było ono efektywniejsze wieko boksu od wewnątrz jest białe i odbija światło z żarówek równomiernie oświetlając wnętrze boxu. Dzięki temu, że podłoga wyścielona jest filcem sprzęt który przewozisz będzie bezpieczniejszy i stabilniejszy.
Oczywiście ponadto boks posiada inne wygodne rozwiązania, znane z wcześniejszych modeli Thule: system SlideLock ułatwiający otwieranie i zamykanie boksa oraz niezwykle szybki system montażu PowerClick.
Linia Vector posiada kilka unikalnych cech, które sprawiają, że użytkowanie produktów Thule Vector to czysta przyjemność. To co przede wszystkim zwraca uwagę na linię Vector to doskonały design. W produktach serii Vector firma Thule po raz pierwszy zastosowała nowy sposób łączenia wieka i dna boksu. Dotychczasowe modele były zamykane w ten sposób, że dno boksu chowało się we wieku - przez co między górną a dolną częścią boksu tworzył się kilkucentymetrowy uskok. Modele Vector skonstruowane są inaczej: wieko boksu Vector płynnie przechodzi w podłogę. Ta pozornie niewielka zmiana w połączeniu z bardziej dynamiczną linią pokrywy z nosem przeciągniętym nieco ku dołowi sprawiają, że box Thule Vector zdecydowanie wyróżnia się stylistyką na tle innych produktów z oferty tego renomowanego producenta i fantastycznie komponuje się z sylwetką nowoczesnych pojazdów. Kolejną unikalną cechą linii Thule Vector jest sposób wykończenia wieka: ma ono designerską matową strukturę w kolorze tytanowym. Boks posiada także czarne wykończenie i całość prezentuje się przez to fantastycznie.
Atrakcje kryją się jednak także wewnątrz tego niepowtarzalnego modelu. W celu ułatwienia załadunku i rozładunku w nocy w boksie znajduje się oświetlenie. Aby było ono efektywniejsze wieko boksu od wewnątrz jest białe i odbija światło z żarówek równomiernie oświetlając wnętrze boxu. Dzięki temu, że podłoga wyścielona jest filcem sprzęt który przewozisz będzie bezpieczniejszy i stabilniejszy.
Oczywiście ponadto boks posiada inne wygodne rozwiązania, znane z wcześniejszych modeli Thule: system SlideLock ułatwiający otwieranie i zamykanie boksa oraz niezwykle szybki system montażu PowerClick.