W pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS i zmniejszonej zawartości siarki, fosforu, i popiołów siarczanowych. Przeznaczony również do pojazdów, dla których zaleca się klasę jakości ACEA A3/B3 lub A3/ B4.
Samochodowe oleje silnikowe - Producent: Motul, Klasyfikacje producentów: Porsche C30, Klasyfikacje producentów: Toyota, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-GS1 / DS1
Parametry
Producent
Zastosowanie
Cena
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.
Przedstawiamy Państwu w pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V. Tego typu silniki wymagają oleju o podwyższonej lepkości - takie właśnie są proponowane przez nas oleje Motul 5w30. Posiadają one także mniejszą zawartość siarki, popiołów siarczanowych, a także fosforu. Dzięki temu nie zachodzi obawa, że uszkodzone zostaną katalizatory, a filtry zostaną zatkane.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.