Wysokowydajny płyn hamulcowy. Na bazie eterów glikolowych i opracowany specjalnie do hydraulicznych układów hamulcowych. Wysoka temperatura wrzenia płynu Brake & Clutch Fluid DOT 5.1 gwarantuje bezpieczną jazdę i oznacza, że jest on bezpieczny dla wszystkich materiałów stosowanych w układach hamulcowych. Zaleca się odświeżanie płynów hamulcowych i sprzęgłowych co dwa lata.
Samochodowe - Pojemność: 0,5 litra, Zastosowanie: Motocykle i samochody
Cena
Wysokowydajny niemineralny płyn hamulcowy. Na bazie eterów glikolowych i opracowany specjalnie do hydraulicznych układów hamulcowych. Wysoka temperatura wrzenia płynu Brake & Clutch Fluid DOT 4 gwarantuje bezpieczną jazdę i oznacza, że jest on bezpieczny dla wszystkich materiałów stosowanych w układach hamulcowych. Zaleca się odświeżanie płynów hamulcowych i sprzęgłowych co dwa lata.
W pełni syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu. Przeznaczony do wszystkich typów układów hamulcowych w samochodach rajdowych i wyścigowych (tarcze hamulcowe stalowe, ceramiczne, węglowe). Temperatura wrzenia suchego: 325°C
W pełni syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu. Przeznaczony do wszystkich typów układów hamulcowych w samochodach rajdowych i wyścigowych (tarcze hamulcowe stalowe, ceramiczne, węglowe). Temperatura wrzenia suchego: 312°c
W pełni syntetyczny płyn do systemów hamulcowych na bazie poliglikolu. Zalecany do hamulców tarczowych i bębnowych, szczególnie w pojazdach z systemem antypoślizgowym (ABS).
W pełni syntetyczny płyn do systemów hamulcowych na bazie poliglikolu. Zalecany do hamulców tarczowych i bębnowych.