W 100% syntetyczny olej Ester-Technology do skrzyń biegów, przekładni rozdzielczych i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu lub klasycznych w samochodach rajdowych i wyścigowych pracujących w najcięższych warunkach. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Wysoka lepkość (klasa lepkośći SAE 140) w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Samochodowe - Lepkość: 75W-140
Specjalny syntetyczny olej do przekładni głównych wyposażonych w układ ograniczonego poślizgu szczególnie samochodów terenowych i sportowych (mechanizmy różnicowe ze zwiększonym tarciem wewnętrznym).
Posiada znakomitą tolerancję na skrajnie niskie i wysokie temperatury. Zatwierdzony do przekładni BMW z blokadą płytkową. Zalecany szczególnie do samochodów BMW modeli M i Mercedes-Benz AMG.
Posiada znakomitą tolerancję na skrajnie niskie i wysokie temperatury. Zatwierdzony do przekładni BMW z blokadą płytkową. Zalecany szczególnie do samochodów BMW modeli M i Mercedes-Benz AMG.