Środek do ochrony systemu paliwowego. Właściwości smarne oleju napędowego maleją wraz z ograniczaniem zawartości siarki. Ponadto w układzie wtryskowym tworzą się osady, które znacząco obniżają jego żywotność. Diesel System Pflege chroni cały układ paliwowy Common Rail oraz pompo-wtryskiwacze przed osadami, korozją i zużyciem. Podwyższa niezawodność i zapewnia lepsze smarowanie.
Producent: Liqui Moly
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
Dodatek do oleju z dwusiarczkiem molibdenu (MoS2) zapewnia stabilną pracę i niezawodność silnika. Dwusiarczek molibdenu, znajdujący się w tym dodatku wytwarza na powierzchniach podlegających tarciu wysokiej jakości film olejowy, który zapobiega zużyciu silnika.
MoS2 ma doskonałe właściwości smarne i dużą odporność na ścinanie, przez co zwiększa efektywność pracy silnika oraz wydłuża jego żywotność.
MoS2 ma doskonałe właściwości smarne i dużą odporność na ścinanie, przez co zwiększa efektywność pracy silnika oraz wydłuża jego żywotność.
Dodatek do oleju silnikowego usuwa szum wytwarzany przez hydrauliczne popychacze. Dodatek dodaje się w dowolnym okresie eksploatacji, a po dodaniu należy rozgrzać silnik na biegu jałowym. Żeby zapewnić długotrwały efekt, pożądane jest stosowanie produktu po każdej wymianie oleju. Przetestowany w pojazdach z katalizatorem i turbo.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
W pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników. Redukuje zużycie paliwa. Zapewnia stabilną lepkość w bardzo szerokim zakresie temperatur. Optymalne smarowanie zostaje zachowane nawet w skrajnych temperaturach.
Zapewnia optymalne osiągi silnika i znakomitą ochronę przed zużyciem.
Zapewnia optymalne osiągi silnika i znakomitą ochronę przed zużyciem.
Chroni skórę rąk przed uporczywymi zanieczyszczeniami. Niewidzialna rękawiczka zabezpiecza ręce przed działaniem smarów, olei i innych szkodliwych zanieczyszczeń. Nie zawiera silikonów i pozwala skórze oddychać. Produkt testowany dermatologicznie, PH5.5. Stosować przed rozpoczęciem pracy, zanieczyszczone ręce czyścić pastą do mycia rąk art.nr. 2187.
Środek zapobiegający utracie oleju. Powstrzymuje utratę oleju przy nieszczelnościach silnika. Przywraca elastyczność stwardniałym uszczelkom. Preparat minimalizuje zużycie oleju. Stabilizuje lepkość oleju i niweluje szumy w silniku. Przeznaczony do wszystkich silników benzynowych i Diesla.
Olej przekładniowy wyprodukowany z najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bazy półsyntetycznej. Zastosowanie tego oleju umożliwia płynną oraz precyzyjna zmianę biegów nawet w bardzo niskich temperaturach.
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF. Połączenie nowoczesnej bazy olejowej wraz z dodatkami najwyższej jakości gwarantuje olej silnikowy, który, przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa, ponadto zapewnia doskonałe smarowanie silnika nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. W zależności od wskazań producenta pojazdu częstotliwość wymiany oleju wynosi do 40 000km.
Jest to nowoczesny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów. Jest on oparty na technologii syntetycznej oraz nowoczesnych dodatków wysokiej jakości. Oprócz doskonałej stabilności oraz ochronie przed zużyciem, olej ten zapewnia optymalną zmianę biegów w każdych warunkach pracy, dzięki wysokiemu wskaźnikowi lepkości.
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez cały rok. Połączenie syntetycznych olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
Syntetyczny olej silnikowy do samochodów sportowych. Lepkość oleju 10W-60 HD gwarantuje niezawodne smarowanie nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacji przy bardzo wysokiej temperaturze.
Posiada wysoką stałość temperaturową, optymalizuje moc silnika i zmniejsza jego zużycie. Gwarantuje natychmiastowe smarowanie podczas zimnego startu silnika oraz doskonałe smarowanie w bardzo wysokich temperaturach.
Posiada wysoką stałość temperaturową, optymalizuje moc silnika i zmniejsza jego zużycie. Gwarantuje natychmiastowe smarowanie podczas zimnego startu silnika oraz doskonałe smarowanie w bardzo wysokich temperaturach.
Syntetyczna baza oraz specjalnie wyselekcjonowane dodatki zapewniają ochronę przed pienieniem się oleju, co jest szczególnie ważne dla przekładni CVT. Dodatkowo olej zapewnia optymalną ochronę przed zużyciem oraz starzeniem się.
Nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych. Połączenie niekonwencjonalnej bazy olejowej oraz najnowocześniejszych dodatków sprawia, że olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem również w ekstremalnych warunkach pracy silnika. Dzięki zastosowaniu tego oleju można obniżyć zużycie paliwa. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km.
Preparat pozwala na gruntowne oczyszczenia parownika oraz całego układu klimatyzacji bez demontażu elementów składowych. Szybko i skutecznie usuwa grzyby i bakterie. Tworzy ochronny film w parowniku i dba o świeżość i czystość powietrza. Czyszczenie zaleca się co najmniej raz w roku.
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów. Właściwości temperaturowe tego oleju czyli zdolność płynięcia w niskich temperaturach oraz odprowadzanie ciepła są zdecydowanie lepsze niż w przypadku konwencjonalnych olei przekładniowych.
Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
Oczyszczacz przekładni automatycznych, jest to bardzo skuteczny płyn czyszczący przeznaczony do rozpuszczania uciążliwych osadów i pozostałości w automatycznych skrzyniach biegów, czyszczenia ma na celu zapewnić optymalną wydajność przekładni oraz poprawić płynność zmiany przełożeń. Regularne czyszczenie wydłuża żywotność. Połączenie bardzo skutecznych detergentów i dodatków dyspergujących zostało przetestowane w laboratorium jak również w czasie praktycznych prób warsztatowych pod kątem ich zdolności do rozpuszczania osadów. Produkt ten może być stosowany w każdej przekładni automatycznej.
Dodatek do paliwa Diesel, którego zadaniem jest oczyszczanie elementów układu wtryskowego oraz zapewnienie im optymalnego smarowania. Ponadto regularne stosowanie tego dodatku zapobiega korozji w układzie zasilania oraz przedłuża jego żywotność.
Usuwa osady na zaworach wtryskowych, zaworach dolotowych, świecach zapłonowych oraz w komorze spalania i zapobiega ich ponownemu osadzaniu. Poprawia pracę silnika i optymalizuje wartości spalin. Eliminuje problemy z uruchomieniem i pracę silnika w trudnych warunkach. Utrzymuje i chroni cały układ paliwowy przed zużyciem, osadami i korozją. Czyste silniki potrzebują mniej paliwa i emitują mniej szkodliwych substancji do atmosfery.
Chroni zawory w silniku i zmniejsza temperaturę ich pracy przez co zapobiega uszkodzeniom silnika oraz kosztownym naprawom. Wyselekcjonowana kombinacja dodatków zapewnia optymalne smarowanie, jak i czyste spalanie. Zapobiega również utracie kompresji. Środek do ochrony zaworów nie zawiera żadnych związków metali i nie ma żadnego negatywnego wpływu na działanie katalizatora.
Dodatek o mocnych właściwościach czyszczących do oleju napędowego. Pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa oraz redukuje emisje szkodliwych substancji. Usuwa szkodliwe osady w dyszach wtryskowych, całym układzie paliwowym i komorach spalania. Optymalizuje proces spalania dzięki czemu silnik odzyskuje pierwotną moc.
Wielozakresowy olej przekładniowy o szerokim zakresie lepkości. Zapewnia lekką i cichą pracę skrzyni biegów. Zalecany do nowoczesnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów.
Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i korozją.
Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i korozją.
W pełni syntetyczny olej przekładniowy. Zapewnia dokładne zachowanie cierne i zapewnia wyjątkową odporność na starzenie. Przekracza trudne wymagania testowe wymagane przez renomowanych producentów. Nawet w najtrudniejszych warunkach i przy dużych wahaniach temperatury zapewnia on bezbłędne funkcjonowanie przekładni. Największe bezpieczeństwo smarowania, maksymalna ochrona przed zużyciem dzięki dużej przepustowości i lepkości. Zapewnia łatwą zmianę biegów i płynną pracę.
Specjalny aktywny rozpuszczalnik z zaawansowaną technologicznie kombinacją dodatków do usuwania typowych zanieczyszczeń i osadów w obszarze dolotowym i przepustnicy. Poluzowuje i usuwa tłuste osady i zabrudzenia, takie jak olej, sadza, itp. Gwarantuje to funkcjonalne działanie ruchomych części i zmniejsza zużycie paliwa. Zwiększa niezawodność silników wysokoprężnych. Czyszczenie należy wykonywać przed każdą wymianą oleju.
Specjalny płyn do demontażu mocno zapieczonych wtryskiwaczy, świec żarowych oraz zapłonowych. Płyn usuwa brud korozję i pozwala na łatwy demontaż. Doskonałe właściwości czyszczące pozwalają na łatwe pozbycie się osadów olejowych żywic oraz pozostałości po ich utlenianiu.
CERA TEC to najnowocześniejsza technologia ceramicznej ochrony każdego silnika. CERA TEC redukuje tarcie i zużycie dzięki ekstremalnie stabilnym chemicznie i termicznie wiązaniom ceramicznym. Zapobiega bezpośredniemu kontaktowi metal o metal i dzięki temu znacząco wydłuża żywotność silnika.
Efekt "lekkiego biegu" przyczynia się do redukcji zużycia paliwa. Mieszalny z każdym olejem silnikowym.
Efekt "lekkiego biegu" przyczynia się do redukcji zużycia paliwa. Mieszalny z każdym olejem silnikowym.
Dodatek zapobiegający łączeniu się kryształków parafiny w Dieslu co może w okresie zimowym doprowadzić do zgęstnienia oleju napędowego i zablokowania filtra paliwa jak i przewodów paliwowych. Przeciwdziała zamarzaniu oleju napędowego. Preparat poprawia właściwości oleju napędowego do -31 C.
Wielozadaniowy dodatek uszlachetniający paliwo, do zastosowania w silnikach typu Diesel. Do oczyszczania i smarowania wtryskiwaczy, zaworów i tłoków.
Zapewnia doskonałe smarowanie precyzyjnych elementów układu paliwowego, rozpuszcza i zmywa osady w pompie paliwowej, na wtryskiwaczach, usuwa sadze i nagary w komorze spalania silnika. Poprawia proces spalania oleju napędowego i polepsza zdolności rozruchu silnika, gwarantując jego cichą i regularną pracę.
Zapewnia doskonałe smarowanie precyzyjnych elementów układu paliwowego, rozpuszcza i zmywa osady w pompie paliwowej, na wtryskiwaczach, usuwa sadze i nagary w komorze spalania silnika. Poprawia proces spalania oleju napędowego i polepsza zdolności rozruchu silnika, gwarantując jego cichą i regularną pracę.
Bardzo skuteczny płyn do płukania filtrów cząstek stałych do samochodów osobowych stałych (DPF/FAP), należy go zastosować po oczyszczeniu z wykorzystaniem Pro-Line DPF Oczyszczacz (nr art. 5169). Zapewnia optymalne osiągi silnika i niskie zużycie paliwa. Rozpuszcza sadzę i pozwala na jej spalenie w czasie normalnej regeneracji. Płukanie trzeba wykonać z użyciem Pistoletu do czyszczenia DPF (nr art. 7946) oraz specjalnej sondy z pięcioma wymiennymi końcówkami (nr art. 7945).
Liqui Moly Super Leichtlauf to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej typu lekki bieg. Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika. Super Leichtlauf jest olejem do nowoczesnych silników benzynowych oraz Diesla bez możliwości wydłużenia interwału wymiany oleju.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Olej półsyntetyczny MoS2 Leichtlauf 10W-40 zawiera formułę powodującą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia. Dodatek MoS2 powoduje zabarwienie oleju na kolor szary.
Liqui Moly Super Leichtlauf to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej typu lekki bieg. Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika. Super Leichtlauf jest olejem do nowoczesnych silników benzynowych oraz Diesla bez możliwości wydłużenia interwału wymiany oleju.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Pasta do mycia i ochrony silnie zabrudzonych rąk. Doskonale usuwa nawet najbardziej uciążliwe zabrudzenia pochodzące od smarów, olei, płynów technicznych, pyłów, benzyn itp.
Po umyciu pozostawia na dłoniach ochronną powłokę nawilżającą skórę - pH neutralne (pH 5,5).
Produkt ekologiczny, przebadany dermatologicznie.
Po umyciu pozostawia na dłoniach ochronną powłokę nawilżającą skórę - pH neutralne (pH 5,5).
Produkt ekologiczny, przebadany dermatologicznie.
Olej półsyntetyczny MoS2 Leichtlauf 10W-40 zawiera formułę powodującą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia. Dodatek MoS2 powoduje zabarwienie oleju na kolor szary.
Wysokiej jakości olej silnikowy, opracowany do zastosowania w chłodzonych powietrzem i wodą motocyklach ulicznych. Specjalnie wyselekcjonowane oleje bazowe oraz dodatki wysokiej jakości zapewniają optymalne smarowanie, doskonałą czystość silnika oraz współczynnik tarcia w każdych warunkach pracy.
MOS2-LEICHTLAUF15W-40. Olej mineralny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodującą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia.
Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz zapewnia równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia.
Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz zapewnia równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia.
Bardzo skuteczny płyn do czyszczenia zatkanych filtrów cząstek stałych (DPF/FAP) samochodów osobowych. Rozpuszcza zanieczyszczenia w filtrach cząstek stałych. Zapewnia optymalne osiągi pojazdu, osiągi silnika i niskie zużycie paliwa. Regularne czyszczenie w połączeniu z płukaniem może pomóc uniknąć wysokich kosztów napraw. Czyszczenie trzeba wykonać z użyciem Pistoletu do czyszczenia DPF (nr art. 7946) oraz specjalnej sondy z pięcioma wymiennymi końcówkami (nr art. 7945).
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Leichtlauf Special F 5W-30 Nowoczesny olej oparty na technologii syntetycznej opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach oszczędzających paliwo. Dzięki swoim właściwościom zapewnia szybkie smarowanie nawet w bardzo niskich temperaturach. Leichtlauf Special F 5W-30 zapewnia doskonałą ochronę nawet w najtrudniejszych warunkach pracy silnika. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych dodatków zapewnia czystość jednostki napędowej. Zmniejsza tarcie zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez cały rok. Połączenie syntetycznych olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Top Tec 4300 5W-30 Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, obniżenie zużycia paliwa i oleju oraz błyskawiczne dotarcie oleju w czasie rozruchu do wszystkich elementów podlegających smarowaniu.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF. Połączenie nowoczesnej bazy olejowej wraz z dodatkami najwyższej jakości gwarantuje olej silnikowy, który, przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa, ponadto zapewnia doskonałe smarowanie silnika nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. W zależności od wskazań producenta pojazdu częstotliwość wymiany oleju wynosi do 40 000km.
Najnowocześniejszy energooszczędny olej silnikowy do samochodów Volvo. Połączenie najnowocześniejszej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z zaawansowanymi technologicznie dodatkami, gwarantuje niską lepkość oraz wysoką stabilność. Zapobiega tworzeniu się niekorzystnych osadów, doskonale chroni przed tarciem oraz zapewnia optymalną ochronę silnika.
Nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych. Połączenie niekonwencjonalnej bazy olejowej oraz najnowocześniejszych dodatków sprawia, że olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem również w ekstremalnych warunkach pracy silnika. Dzięki zastosowaniu tego oleju można obniżyć zużycie paliwa. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km.
W pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników. Redukuje zużycie paliwa. Zapewnia stabilną lepkość w bardzo szerokim zakresie temperatur. Optymalne smarowanie zostaje zachowane nawet w skrajnych temperaturach.
Zapewnia optymalne osiągi silnika i znakomitą ochronę przed zużyciem.
Zapewnia optymalne osiągi silnika i znakomitą ochronę przed zużyciem.