Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Klasyfikacje producentów: VW 505 00
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla także z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zalecany do wysilonych silników (np. BMW, MERCEDES oraz PORSCHE). Doskonałe własności przeciwzużyciowe. Najwyższa stabilność w wysokich temperaturach. Podwyższone osiągi i lepsze przyspieszenie.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla także z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zalecany do wysilonych silników (np. BMW, MERCEDES oraz PORSCHE). Doskonałe własności przeciwzużyciowe. Najwyższa stabilność w wysokich temperaturach. Podwyższone osiągi i lepsze przyspieszenie.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
Oleje Mobil Super 3000 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Oleje Mobil Super 3000 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Olej Mobil Super 2000 X1 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Olej Mobil Super 2000 X1 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Olej Mobil Super 2000 X1 5W-30 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy, który zapewnia długą żywotność silnika oraz ochronę przed osadami i zużyciem.
Olej Mobil Super 2000 X1 5W-30 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy, który zapewnia długą żywotność silnika oraz ochronę przed osadami i zużyciem.
Olej Mobil Super 2000 X1 10W-40 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Olej Mobil Super 2000 X1 10W-40 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Olej Mobil Super 2000 X1 10W-40 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Olej Mobil Super 1000 X1 15W-40 to najwyższej jakości mineralny olej silnikowy zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Olej Mobil Super 1000 X1 15W-40 to najwyższej jakości mineralny olej silnikowy zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
Wielosezonowy, syntetyczny olej silnikowy. Zapewnia doskonałą ochronę oraz ekonomiczną pracę, zwłaszcza w ekstremalnych warunkach większości silników samochodów osobowych i dostawczych, w których producent dopuszcza stosowanie olejów tej klasy jakościowej.
Wielosezonowy, syntetyczny olej silnikowy. Zapewnia doskonałą ochronę oraz ekonomiczną pracę, zwłaszcza w ekstremalnych warunkach większości silników samochodów osobowych i dostawczych, w których producent dopuszcza stosowanie olejów tej klasy jakościowej.
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości. Przeznaczony do silników benzynowyhc i wysokoprężnych bez i z turbodoładowaniem, samochodów osobowych i dostawczych. Może być stosowany w samochodach wyposażonych w katalityczny dopalacz spalin oraz zailanych paliwem LPG.
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości. Przeznaczony do silników benzynowyhc i wysokoprężnych bez i z turbodoładowaniem, samochodów osobowych i dostawczych. Może być stosowany w samochodach wyposażonych w katalityczny dopalacz spalin oraz zailanych paliwem LPG.
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości. Przeznaczony do silników benzynowyhc i wysokoprężnych bez i z turbodoładowaniem, samochodów osobowych i dostawczych. Może być stosowany w samochodach wyposażonych w katalityczny dopalacz spalin oraz zailanych paliwem LPG.
Nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych. Połączenie niekonwencjonalnej bazy olejowej oraz najnowocześniejszych dodatków sprawia, że olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem również w ekstremalnych warunkach pracy silnika. Dzięki zastosowaniu tego oleju można obniżyć zużycie paliwa. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km.
Nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych. Połączenie niekonwencjonalnej bazy olejowej oraz najnowocześniejszych dodatków sprawia, że olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem również w ekstremalnych warunkach pracy silnika. Dzięki zastosowaniu tego oleju można obniżyć zużycie paliwa. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.