W 100% syntetyczny olej Ester-Technology do skrzyń biegów, przekładni rozdzielczych i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu lub klasycznych w samochodach rajdowych i wyścigowych pracujących w najcięższych warunkach. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Wysoka lepkość (klasa lepkośći SAE 140) w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Pojemność: 1 litr
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych wyposażonych w układy limited slip pracujących w najcięższych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w najwyższych obciążeniach. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Wielozakresowy olej przekładniowy o szerokim zakresie lepkości. Zapewnia lekką i cichą pracę skrzyni biegów. Zalecany do nowoczesnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów.
Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i korozją.
Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i korozją.
Olej Mobil Super 2000 X1 5W-30 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy, który zapewnia długą żywotność silnika oraz ochronę przed osadami i zużyciem.
W pełni syntetyczny olej przekładniowy. Zapewnia dokładne zachowanie cierne i zapewnia wyjątkową odporność na starzenie. Przekracza trudne wymagania testowe wymagane przez renomowanych producentów. Nawet w najtrudniejszych warunkach i przy dużych wahaniach temperatury zapewnia on bezbłędne funkcjonowanie przekładni. Największe bezpieczeństwo smarowania, maksymalna ochrona przed zużyciem dzięki dużej przepustowości i lepkości. Zapewnia łatwą zmianę biegów i płynną pracę.
300V 10W40 4T FL W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów o niskiej lepkości. Dedykowany do wszystkich tylnonapędowych i czteronapędowych samochodów osobowych, SUVów i lekkich pojazdów dostawczych Mercedes Benz wymagających oleju MB 236.14. Obowiązkowy w pojazdach Mercedes wyposażonych w 7 biegowe skrzynie (NAG2) oraz modele AMG, gdzie wymagana jest specyfikacja MB 236.14.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – opracowany specjalnie do 2 - cylindrowych silników motocykli. Spełnia wymagania Harley-Davidson®. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Specjalny syntetyczny olej do przekładni głównych wyposażonych w układ ograniczonego poślizgu szczególnie samochodów terenowych i sportowych (mechanizmy różnicowe ze zwiększonym tarciem wewnętrznym).
Posiada znakomitą tolerancję na skrajnie niskie i wysokie temperatury. Zatwierdzony do przekładni BMW z blokadą płytkową. Zalecany szczególnie do samochodów BMW modeli M i Mercedes-Benz AMG.
Posiada znakomitą tolerancję na skrajnie niskie i wysokie temperatury. Zatwierdzony do przekładni BMW z blokadą płytkową. Zalecany szczególnie do samochodów BMW modeli M i Mercedes-Benz AMG.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności BMW, KTM oraz MV AGUSTA którzy wymagają lepkości SAE 5W40. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Najwyższej jakości płyn hydrauliczny specjalnie opracowany do amortyzatorów teleskopowych używanych w najcięższych warunkach wyścigowych i rajdowych. Wskaźnik lepkości 400.
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00. Zalecany do silników benzynowych i Diesla samochodów wyposażonych w układy katalityczne (CAT) oraz filtry cząstek stałych (DPF). Przeznaczony do wszystkich rodzajów paliw: benzyn silnikowych, oleju napędowego oraz biopaliw.
Zalety: 4% więcej paliwo-oszczędności w porównaniu z olejami spełniającymi starszą normę VW 504 00 - 507 00 o lepkości 5W30.
Zalety: 4% więcej paliwo-oszczędności w porównaniu z olejami spełniającymi starszą normę VW 504 00 - 507 00 o lepkości 5W30.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych bez układów limited slip pracujących w najcięzszych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
MAZDA Original Oil Supra 0W20 to syntetyczny olej silnikowy dedykowany do użytku w samochodach z silnikiem benzynowym wykonanym w technologii SKYACTIV. Zapewnia wyjątkowe osiągi, zmniejsza zużycie paliwa oraz chroni silnik.
Oryginalne oleje Mazda są testowane bezpośrednio na samochodach tej marki i spełniają wszystkie wymogi jakościowe i gwarancyjne.
Oryginalne oleje Mazda są testowane bezpośrednio na samochodach tej marki i spełniają wszystkie wymogi jakościowe i gwarancyjne.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Niska klasa lepkości umożliwia uzyskanie maksymalnej mocy silnika. W 100% odporny na ścinanie - 0% straty lepkosci - stabilne ciśnienie oleju i znakomita ochrona przekładni. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych najwyższej jakości, zalecany przez Valvoline do przekładni automatycznych firmy Chrysler i innych.
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów. Właściwości temperaturowe tego oleju czyli zdolność płynięcia w niskich temperaturach oraz odprowadzanie ciepła są zdecydowanie lepsze niż w przypadku konwencjonalnych olei przekładniowych.
Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Castrol EDGE SUPERCAR wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia nalepsze osiągi silników samochodów sportowych i wyścigowych, zbudowanych z wykorzystaniem najnowszych technologii, działających w warunkach wysokiego ciśnienia, wymagających olejów o maksymalnej wytrzymałości i sprawdzonych, najwyższych parametrach.
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez cały rok. Połączenie syntetycznych olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
Syntetyczna baza oraz specjalnie wyselekcjonowane dodatki zapewniają ochronę przed pienieniem się oleju, co jest szczególnie ważne dla przekładni CVT. Dodatkowo olej zapewnia optymalną ochronę przed zużyciem oraz starzeniem się.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Niska klasa lepkości umożliwia uzyskanie maksymalnej mocy silnika i łatwy start silnika. Najlepszy kompromis pomiędzy uzyskaniem maksymalnej mocy silnika a jego trwałością dzięki wysokiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Przewyższa wymaganie JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.
W 100% syntetyczny olej Double-Ester-Technology. Specjalnie opracowany do wszystkich wyczynowych silników motocykli Off Road pracujących przy wysokim obciążeniu mechanicznym i wysokich obrotach. Znakomite własności smarne zmniejszają tarcie i zużycie. Doskonale smaruje i utrzymuje elementy układu ssącego i wydechowego w czystości. Zapobiega zapiekaniu się pierścieni tłokowych i elementów układu wydechowego. Przeznaczony wyłącznie do sporządzania mieszanki paliwo-olej!
W pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, wymagających stosowania olejów klasy ACEA A5/B5 i lepkości 0W30.
W pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników. Redukuje zużycie paliwa. Zapewnia stabilną lepkość w bardzo szerokim zakresie temperatur. Optymalne smarowanie zostaje zachowane nawet w skrajnych temperaturach.
Zapewnia optymalne osiągi silnika i znakomitą ochronę przed zużyciem.
Zapewnia optymalne osiągi silnika i znakomitą ochronę przed zużyciem.
Olej przekładniowy wyprodukowany z najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bazy półsyntetycznej. Zastosowanie tego oleju umożliwia płynną oraz precyzyjna zmianę biegów nawet w bardzo niskich temperaturach.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności BMW, KTM i DUCATI, które to marki rekomendują lepkość 15W50 dla niektórych modeli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Jest to nowoczesny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów. Jest on oparty na technologii syntetycznej oraz nowoczesnych dodatków wysokiej jakości. Oprócz doskonałej stabilności oraz ochronie przed zużyciem, olej ten zapewnia optymalną zmianę biegów w każdych warunkach pracy, dzięki wysokiemu wskaźnikowi lepkości.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Wysoka klasa lepkości kompensuje rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju i umożliwia płynną zmianę biegów. Najczęściej zalecany przez włoskich producentów motocykli. Nadzwyczaj wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS umożliwia uzyskanie najwyższej ochrony przy najwyższych obciążeniach w wysokiej temperaturze. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Syntetyczny olej silnikowy do samochodów sportowych. Lepkość oleju 10W-60 HD gwarantuje niezawodne smarowanie nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacji przy bardzo wysokiej temperaturze.
Posiada wysoką stałość temperaturową, optymalizuje moc silnika i zmniejsza jego zużycie. Gwarantuje natychmiastowe smarowanie podczas zimnego startu silnika oraz doskonałe smarowanie w bardzo wysokich temperaturach.
Posiada wysoką stałość temperaturową, optymalizuje moc silnika i zmniejsza jego zużycie. Gwarantuje natychmiastowe smarowanie podczas zimnego startu silnika oraz doskonałe smarowanie w bardzo wysokich temperaturach.
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny, estrowy, olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników VW, AUDI, SEAT, SKODA, przystosowanych do długich przebiegów między wymianami oleju. Przeznaczony do silników z lub bez turbodoładowania, z wtryskiem bezpośrednim lub pompowtryskiwaczami.
W 100% syntetyczny estrowy olej wyczynowy opracowany specjalnie dla zespołów fabrycznych w zawodach Enduro.
Nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych. Połączenie niekonwencjonalnej bazy olejowej oraz najnowocześniejszych dodatków sprawia, że olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem również w ekstremalnych warunkach pracy silnika. Dzięki zastosowaniu tego oleju można obniżyć zużycie paliwa. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km.
W 100% syntetyczny olej Double-Ester-Technology. Specjalnie opracowany do wszystkich wyczynowych silników motocykli szosowych pracujących przy wysokim obciążeniu mechanicznym i wysokich obrotach. Zankomite własności smarne zmniejszają tarcie i zużycie. Doskonale smaruje i utrzymuje elementy układu ssącego i wydechowego w czystości. Zapobiega zapiekaniu się pierścieni tłokowych i elementów układu wydechowego. Przeznaczony wyłącznie do sporządzania mieszanki paliwo-olej!
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi. Zalecany szczególnie do przekładni hpoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
Valvoline ATF Pro +4 to unikatowy w pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych, spełniający normę Chrysler Material Standard MS-9602 (ATF +4®). Valvoline ATF Pro +4 zapewnia najlepsze warunki pracy dla najnowszych przekładni Chrysler w trakcie całego okresu żywotności.
Półsyntetyczny olej do 2-suwowych silników chłodzonych powietrzem i cieczą. Olej jest zalecany zarówno do silników ze smarowaniem dozownikowym jak i można go dodawać bezpośrednio do paliwa. Olej chroni tłok przed zatarciem i ogranicza powstawanie nagarów w komorze spalania i w układzie wydechowym. Doskonały do smarowania dwusuwowych kosiarek, pilarek, glebogryzarek, odśnieżarek, podkaszarek i innych urządzeń z silnikiem dwusuwowym.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Najnowocześniejszy energooszczędny olej silnikowy do samochodów Volvo. Połączenie najnowocześniejszej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z zaawansowanymi technologicznie dodatkami, gwarantuje niską lepkość oraz wysoką stabilność. Zapobiega tworzeniu się niekorzystnych osadów, doskonale chroni przed tarciem oraz zapewnia optymalną ochronę silnika.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Syntetyczny olej do automatycznej skrzyni biegów najnowszej generacji. Zapobiega gromadzeniu się szkodliwych osadów. Przekracza najwyższe wymagania testowe wymagane przez renomowanych producentów. Zapewnia dokładne zachowanie cierne i gwarantuje wyjątkową odporność na starzenie. Najwyższe bezpieczeństwo smarowania w każdych warunkach. Zabezpiecza funkcjonalną wydajność przekładni i zapewnia długą żywotność.