Hak holowniczy mocowany na dwie śruby Westfalia F20 - Toyota RAV4 (03/2006 - 02/2013)
Numer katalogowy: | W_335324600001_01159 |
Tylko do pojazdu: bez koła zapasowego na tylnej klapie, Executive | |
Identyfikator produktu: | 0098889 |
EAN: | 4250141140004 |
Kod producenta: | 335324600001 |
Dla tych z Państwa, którzy nie chcą rezygnować z przyczepy lub bagażnika rowerowego przy swoim samochodzie, a szukają rozwiązania korzystniejszego cenowo, hak holowniczy odkręcany na śruby będzie optymalnym wyborem.
Rozwiązanie to dostępne jest dla prawie wszystkich powszechnie użytkowanych modeli pojazdów. Montaż kuli jest nieskomplikowany i możliwy do przeprowadzenia bez specjalistycznego sprzętu. Pojazd zostaje przygotowany do holowania przyczepy w ciągu krótkiej chwili.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Rozwiązanie to dostępne jest dla prawie wszystkich powszechnie użytkowanych modeli pojazdów. Montaż kuli jest nieskomplikowany i możliwy do przeprowadzenia bez specjalistycznego sprzętu. Pojazd zostaje przygotowany do holowania przyczepy w ciągu krótkiej chwili.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Hak holowniczy przykręcany Westfalia F20 - zalety
- Malowany metodą katodową (elektrolityczną) - największa odporność na korozję
- Malowany przez zanurzenie (stal zabezpieczona również w trudno dostępnych miejscach)
- Estetyczny wygląd nawet po paru latach
- Oryginalne bezpieczne punkty mocowania
- Montaż bez wiercenia
- Stosowany jako oryginalny hak przez producentów samochodów
- Homologacja europejska EC ("e")
- Produkt oryginalny
Produkty podobne
Wreszcie coś przeciwko osiadaniu tyłu samochodu – proste i skuteczne rozwiązanie. Westfalia-Automotive stworzyła serię inteligentnych systemów wzmocnienia zawieszenia. Prezentowane sprężyny montuje się zamiast tych zastosowanych fabrycznie. Są one sztywniejsze przez co samochód o wiele lepiej zachowuje się podczas jazdy z obciążeniem.
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Hak typu A40V czyli wypinany pionowo. Tego typu hak holowniczy oferuje możliwość automatycznego wypinania bez użycia dodatkowych narzędzi. Dzięki temu w kilka chwil możesz przygotować swoje auto do transportu bagażnika rowerowego czy ciągnięcia przyczepy, a po zakończonej podróży łatwo zdemontować hak, aby nie przeszkadzał w codziennej eksploatacji auta. Jest to oryginalne, wymyślone przez firmę Westfalia rozwiązanie, które wciąż stanowi niedościgniony wzór pod względem ergonomii, jakości oraz poziomu dopasowania.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.