Olej przeznaczony do silników 4 suwowych. Zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 dla optymalnego działania mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Producent: Motul
Olej przeznaczony do silników 4 suwowych. Zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 dla optymalnego działania mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo powietrznym.
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo powietrznym.
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, przeznaczony do profesjonalnych wyścigów. Referencje: SUBARU STI, Japan GT. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Olej w technologii Ester Core®. Stworzony przy współpracy z zespołami startującymi w wyścigach samochodowych. Olej zapewnia najlepsze osiągi i najwyższy poziom ochrony silnika.
Olej w technologii Ester Core®. Stworzony przy współpracy z zespołami startującymi w wyścigach samochodowych. Olej zapewnia najlepsze osiągi i najwyższy poziom ochrony silnika.
Nowa seria Motul 300V zawiera najnowsze osiągnięcia w ekskluzywnej technologii ESTER Core®, aby wydobyć maksymalną moc silnika przy jednoczesnym zachowaniu niezawodności i ochrony przed zużyciem.
Ta nowa formuła wyścigowa obejmuje teraz kompatybilność ze wszystkimi paliwami, w tym bioetanolem (E85), filtrami cząstek stałych i nową technologią silników LPSI (Low Speed Pre Ignition).
Technologia ESTER Core® oferuje zoptymalizowaną polaryzację dla maksymalnej przyczepności filmu olejowego, aby zwiększyć ochronę silnika w najbardziej ekstremalnych warunkach.
Ta nowa formuła wyścigowa obejmuje teraz kompatybilność ze wszystkimi paliwami, w tym bioetanolem (E85), filtrami cząstek stałych i nową technologią silników LPSI (Low Speed Pre Ignition).
Technologia ESTER Core® oferuje zoptymalizowaną polaryzację dla maksymalnej przyczepności filmu olejowego, aby zwiększyć ochronę silnika w najbardziej ekstremalnych warunkach.
W 100% syntetyczny estrowy olej wyczynowy opracowany specjalnie dla zespołów fabrycznych w zawodach Enduro.
W 100% syntetyczny estrowy olej wyczynowy opracowany specjalnie dla zespołów fabrycznych w zawodach Enduro.
W 100% syntetyczny estrowy olej wyczynowy opracowany specjalnie dla zespołów fabrycznych w zawodach Cross MX oraz Enduro.
300V 10W40 4T FL W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
300V 10W40 4T FL W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Wysoka klasa lepkości kompensuje rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju i umożliwia płynną zmianę biegów. Najczęściej zalecany przez włoskich producentów motocykli. Nadzwyczaj wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS umożliwia uzyskanie najwyższej ochrony przy najwyższych obciążeniach w wysokiej temperaturze. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Wysoka klasa lepkości kompensuje rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju i umożliwia płynną zmianę biegów. Najczęściej zalecany przez włoskich producentów motocykli. Nadzwyczaj wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS umożliwia uzyskanie najwyższej ochrony przy najwyższych obciążeniach w wysokiej temperaturze. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Niska klasa lepkości umożliwia uzyskanie maksymalnej mocy silnika. W 100% odporny na ścinanie - 0% straty lepkosci - stabilne ciśnienie oleju i znakomita ochrona przekładni. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Niska klasa lepkości umożliwia uzyskanie maksymalnej mocy silnika. W 100% odporny na ścinanie - 0% straty lepkosci - stabilne ciśnienie oleju i znakomita ochrona przekładni. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Niska klasa lepkości umożliwia uzyskanie maksymalnej mocy silnika i łatwy start silnika. Najlepszy kompromis pomiędzy uzyskaniem maksymalnej mocy silnika a jego trwałością dzięki wysokiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Przewyższa wymaganie JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Niska klasa lepkości umożliwia uzyskanie maksymalnej mocy silnika i łatwy start silnika. Najlepszy kompromis pomiędzy uzyskaniem maksymalnej mocy silnika a jego trwałością dzięki wysokiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Przewyższa wymaganie JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe. Z katalizatorem lub bez. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: SUBARU WRT, WRC, Formuła Renault. Przewyższa wymagania ACEA i API
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: NISMO NISSAN, Japan GT, Coloni Motorsport, Formuła 3. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Olej w technologi Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe, z katalizatorem lub bez. Gwarantuje zwiększenie mocy silnika w porównaniu do innych olejów 0W40. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Zastosowanie:tory, rajdy, wyścigi GT, wyścigi górskie. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Olej częściowo syntetyczny wzbogacony o hydrokrakingowane bazy olejowe w celu podniesienia ochrony silnika i przedłużenia trwałości skrzyni biegów.
Olej częściowo syntetyczny wzbogacony o hydrokrakingowane bazy olejowe w celu podniesienia ochrony silnika i przedłużenia trwałości skrzyni biegów.
Olej Technosynthese® wzbogacony o estrowe bazy olejowe opracowany do 2-suwowych silników motocyklowych. Do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
Olej Technosynthese® wzbogacony o estrowe bazy olejowe opracowany do 2-suwowych silników motocyklowych. Do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkośść zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkośść zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
W 100% syntetyczny olej estrowy opracowany do wysokoobrotowych mocno obciążonych 2-suwowych silników motocyklowych zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Znakomite własności smarne wpływają na zmniejszenie zużycia wspólczynnika tarcia i zużycia silnika, zwiększają moc silnika i zmniejszają jego opory wewnętrzne. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
W 100% syntetyczny olej estrowy opracowany do wysokoobrotowych mocno obciążonych 2-suwowych silników motocyklowych zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Znakomite własności smarne wpływają na zmniejszenie zużycia wspólczynnika tarcia i zużycia silnika, zwiększają moc silnika i zmniejszają jego opory wewnętrzne. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkość zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkość zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM oraz HUSQVARNA którzy wymagają lepkości SAE 10W50 w niektórych modelach. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM oraz HUSQVARNA którzy wymagają lepkości SAE 10W50 w niektórych modelach. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM, HUSQVARNA, MV AGUSTA oraz MOTO GUZZI którzy wymagają lepkości SAE 10W60. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.