Do montażu po stronie kierowcy: Bosch Eco 65C 650 mm. Wycieraczka Bosch Eco to szczególnie atrakcyjna oferta dla Klientów, którzy szukają wycieraczek w korzystnej cenie, ale nie chcą jednocześnie rezygnować z ich jakości.
Sorento (III UM) suv 02.2015- - Rodzaj: Pojedyncze pióro, Konstrukcja: Tradycyjna
Parametry
Rodzaj
Konstrukcja
Cena
Do montażu po stronie kierowcy: Valeo FIRST VF65 650 mm.
Wycieraczki szkieletowe znanej z produkcji części na pierwsze wyposażenie pojazdów firmy Valeo. Wycieraczki przeznaczone są do montażu na tak zwany zaczep "U" - haczyk. Wycieraczki posiadają specjalne metalowe listwy które zapewniają prawidłowy docisk do powierzchni szyby. Gumowe pióra wycieraczek zawierają specjalną mieszankę obrabianego kauczuku, dzięki któremu został zoptymalizowany proces zbierania wody z szyb.
Wycieraczki szkieletowe znanej z produkcji części na pierwsze wyposażenie pojazdów firmy Valeo. Wycieraczki przeznaczone są do montażu na tak zwany zaczep "U" - haczyk. Wycieraczki posiadają specjalne metalowe listwy które zapewniają prawidłowy docisk do powierzchni szyby. Gumowe pióra wycieraczek zawierają specjalną mieszankę obrabianego kauczuku, dzięki któremu został zoptymalizowany proces zbierania wody z szyb.
Do montażu po stronie pasażera: Bosch Eco 40C 400 mm. Wycieraczka Bosch Eco to szczególnie atrakcyjna oferta dla Klientów, którzy szukają wycieraczek w korzystnej cenie, ale nie chcą jednocześnie rezygnować z ich jakości.
Do montażu po stronie pasażera: Valeo FIRST VF41 400 mm.
Wycieraczki szkieletowe znanej z produkcji części na pierwsze wyposażenie pojazdów firmy Valeo. Wycieraczki przeznaczone są do montażu na tak zwany zaczep "U" - haczyk. Wycieraczki posiadają specjalne metalowe listwy które zapewniają prawidłowy docisk do powierzchni szyby. Gumowe pióra wycieraczek zawierają specjalną mieszankę obrabianego kauczuku, dzięki któremu został zoptymalizowany proces zbierania wody z szyb.
Wycieraczki szkieletowe znanej z produkcji części na pierwsze wyposażenie pojazdów firmy Valeo. Wycieraczki przeznaczone są do montażu na tak zwany zaczep "U" - haczyk. Wycieraczki posiadają specjalne metalowe listwy które zapewniają prawidłowy docisk do powierzchni szyby. Gumowe pióra wycieraczek zawierają specjalną mieszankę obrabianego kauczuku, dzięki któremu został zoptymalizowany proces zbierania wody z szyb.
Do montażu po stronie pasażera: OXIMO WUS400 dł. 400 mm.
Wycieraczki uniwersalne typu-U szkieletowe, bez spojlera. Przeznaczone do montażu na uchwytach typu typu-U 9mm oraz typu-U 8 mm (większość współczesnych aut), uchwytach z bocznym trzpieniem (starsze auta z USA), szynie ze śrubą (starsze auta japońskie). Pióra wykonane są z mieszanki silikonowo-kauczukowej zwiększającej odporność na warunki atmosferyczne. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon w całości ocynkowanej aby długo i skutecznie chronić wycieraczkę przed korozją.
Wycieraczki uniwersalne typu-U szkieletowe, bez spojlera. Przeznaczone do montażu na uchwytach typu typu-U 9mm oraz typu-U 8 mm (większość współczesnych aut), uchwytach z bocznym trzpieniem (starsze auta z USA), szynie ze śrubą (starsze auta japońskie). Pióra wykonane są z mieszanki silikonowo-kauczukowej zwiększającej odporność na warunki atmosferyczne. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon w całości ocynkowanej aby długo i skutecznie chronić wycieraczkę przed korozją.
Do montażu po stronie kierowcy: OXIMO WUS650 dł. 650 mm.
Wycieraczki uniwersalne typu-U szkieletowe, bez spojlera. Przeznaczone do montażu na uchwytach typu typu-U 9mm oraz typu-U 8 mm (większość współczesnych aut), uchwytach z bocznym trzpieniem (starsze auta z USA), szynie ze śrubą (starsze auta japońskie). Pióra wykonane są z mieszanki silikonowo-kauczukowej zwiększającej odporność na warunki atmosferyczne. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon w całości ocynkowanej aby długo i skutecznie chronić wycieraczkę przed korozją.
Wycieraczki uniwersalne typu-U szkieletowe, bez spojlera. Przeznaczone do montażu na uchwytach typu typu-U 9mm oraz typu-U 8 mm (większość współczesnych aut), uchwytach z bocznym trzpieniem (starsze auta z USA), szynie ze śrubą (starsze auta japońskie). Pióra wykonane są z mieszanki silikonowo-kauczukowej zwiększającej odporność na warunki atmosferyczne. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon w całości ocynkowanej aby długo i skutecznie chronić wycieraczkę przed korozją.