Do montażu po stronie kierowcy: OXIMO MT525 dł. 525 mm. Wycieraczki z adapterami kompatybilnymi z wieloma rodzajami mocowań. Pióra bez konstrukcji szkieletowej posiadają zintegrowany spojler. Silikonowo-kauczukowa mieszanka, której użyto do produkcji zapewnia dużą żywotność i bardzo dobre zbieranie wody. Co ważne, mocowanie zaczepu pod osłoną wykonane jest w całości z metalu. Dzięki temu, że części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon nie ma ryzyka uszkodzenia wycieraczki podczas montażu. Ocynk długo chroni wycieraczki przed przed korozją. Wycieraczki Oximo charakteryzują się bardzo korzystną relacją ceny do jakości.
Do montażu po stronie pasażera: OXIMO MT525 dł. 525 mm. Wycieraczki z adapterami kompatybilnymi z wieloma rodzajami mocowań. Pióra bez konstrukcji szkieletowej posiadają zintegrowany spojler. Silikonowo-kauczukowa mieszanka, której użyto do produkcji zapewnia dużą żywotność i bardzo dobre zbieranie wody. Co ważne, mocowanie zaczepu pod osłoną wykonane jest w całości z metalu. Dzięki temu, że części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon nie ma ryzyka uszkodzenia wycieraczki podczas montażu. Ocynk długo chroni wycieraczki przed przed korozją. Wycieraczki Oximo charakteryzują się bardzo korzystną relacją ceny do jakości.
Do montażu po stronie kierowcy: OXIMO WUH525 dł. 525 mm. Hybrydowa wycieraczka z mocowaniem typu typu-U 9mm. Oximo WUH są to pióra bez tradycyjnej konstrukcji szkieletowej, wykonane z mieszanki silikonowo-kauczukowej stanowiące innowacyjne połączenie wycieraczki szkieletowej z bezszkieletową posiadające zalety ich obu: bardzo dobry docisk, zwłaszcza w przypadku mocno zakrzywionych szyb oraz atrakcyjny wygląd.
Do montażu po stronie kierowcy: OXIMO WU525 dł. 525 mm. Wycieraczki uniwersalne typu-U bezszkieletowe. Mocowanie typu-U 9 mm oraz typu-U 8 mm w jednym. Wycieraczki typu-U charakteryzują się mocowaniami na tzw. „haczyk” w kształcie litery „U”. Pióra bez konstrukcji szkieletowej posiadają zintegrowany spojler. Silikonowo-kauczukowa mieszanka, której użyto do produkcji zapewnia dużą żywotność i bardzo dobre zbieranie wody. Co ważne, mocowanie zaczepu pod osłoną wykonane jest w całości z metalu. Dzięki temu, że części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon nie ma ryzyka uszkodzenia wycieraczki podczas montażu. Ocynk długo chroni wycieraczki przed przed korozją. Wycieraczki Oximo charakteryzują się bardzo korzystną relacją ceny do jakości.
Do montażu po stronie pasażera: OXIMO WU525 dł. 525 mm. Wycieraczki uniwersalne typu-U bezszkieletowe. Mocowanie typu-U 9 mm oraz typu-U 8 mm w jednym. Wycieraczki typu-U charakteryzują się mocowaniami na tzw. „haczyk” w kształcie litery „U”. Pióra bez konstrukcji szkieletowej posiadają zintegrowany spojler. Silikonowo-kauczukowa mieszanka, której użyto do produkcji zapewnia dużą żywotność i bardzo dobre zbieranie wody. Co ważne, mocowanie zaczepu pod osłoną wykonane jest w całości z metalu. Dzięki temu, że części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon nie ma ryzyka uszkodzenia wycieraczki podczas montażu. Ocynk długo chroni wycieraczki przed przed korozją. Wycieraczki Oximo charakteryzują się bardzo korzystną relacją ceny do jakości.
Do montażu po stronie kierowcy: OXIMO WUS525 dł. 525 mm. Wycieraczki uniwersalne typu-U szkieletowe, bez spojlera. Przeznaczone do montażu na uchwytach typu typu-U 9mm oraz typu-U 8 mm (większość współczesnych aut), uchwytach z bocznym trzpieniem (starsze auta z USA), szynie ze śrubą (starsze auta japońskie). Pióra wykonane są z mieszanki silikonowo-kauczukowej zwiększającej odporność na warunki atmosferyczne. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon w całości ocynkowanej aby długo i skutecznie chronić wycieraczkę przed korozją.
Do montażu po stronie pasażera: OXIMO WUS525 dł. 525 mm. Wycieraczki uniwersalne typu-U szkieletowe, bez spojlera. Przeznaczone do montażu na uchwytach typu typu-U 9mm oraz typu-U 8 mm (większość współczesnych aut), uchwytach z bocznym trzpieniem (starsze auta z USA), szynie ze śrubą (starsze auta japońskie). Pióra wykonane są z mieszanki silikonowo-kauczukowej zwiększającej odporność na warunki atmosferyczne. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon w całości ocynkowanej aby długo i skutecznie chronić wycieraczkę przed korozją.
Wysoce skuteczny preparat do czyszczenia felg stalowych i aluminiowych. Bez problemów usuwa nawet najbardziej oporny brud: zapieczony pył hamulcowy, plamy oleju, ślady po gumie oraz wszelkie zanieczyszczenia drogowe.
Nie zawiera kwasów. pH neutralne. Bezpieczny dla felg lakierowanych, nielakierowanych oraz śrub i nakrętek.
Zapewnia długotrwały, głęboki połysk i efekt „mokrej opony”. Konserwuje gumę, a przy regularnym stosowaniu również chroni przed pękaniem, przedwczesnym starzeniem, brązowym zabarwieniem i blaknięciem. Głęboki, czarny i błyszczący wygląd opony utrzymuje się do kilku tygodni. Nadaje się do wszystkich rodzajów opon. Niezwykle łatwy w aplikacji.
SONAX Xtreme Cockpit matowy czyści i pielęgnuje wszystkie wewnętrzne elementy samochodu wykonane z tworzyw sztucznych. Zachowuje oryginalna strukturę powierzchni matowych, ogranicza powstawanie oślepiających refleksów świetlnych.
Preparat pozwala na gruntowne oczyszczenia parownika oraz całego układu klimatyzacji bez demontażu elementów składowych. Szybko i skutecznie usuwa grzyby i bakterie. Tworzy ochronny film w parowniku i dba o świeżość i czystość powietrza. Czyszczenie zaleca się co najmniej raz w roku.