Do montażu po stronie kierowcy: Bosch Eco 60C 600 mm. Wycieraczka Bosch Eco to szczególnie atrakcyjna oferta dla Klientów, którzy szukają wycieraczek w korzystnej cenie, ale nie chcą jednocześnie rezygnować z ich jakości.
Insignia (68,69) hatchback 09.2008- - Konstrukcja: Tradycyjna
Parametry
Rodzaj
Konstrukcja
Cena
Do montażu po stronie kierowcy: Valeo FIRST VF60 600 mm.
Wycieraczki szkieletowe znanej z produkcji części na pierwsze wyposażenie pojazdów firmy Valeo. Wycieraczki przeznaczone są do montażu na tak zwany zaczep "U" - haczyk. Wycieraczki posiadają specjalne metalowe listwy które zapewniają prawidłowy docisk do powierzchni szyby. Gumowe pióra wycieraczek zawierają specjalną mieszankę obrabianego kauczuku, dzięki któremu został zoptymalizowany proces zbierania wody z szyb.
Wycieraczki szkieletowe znanej z produkcji części na pierwsze wyposażenie pojazdów firmy Valeo. Wycieraczki przeznaczone są do montażu na tak zwany zaczep "U" - haczyk. Wycieraczki posiadają specjalne metalowe listwy które zapewniają prawidłowy docisk do powierzchni szyby. Gumowe pióra wycieraczek zawierają specjalną mieszankę obrabianego kauczuku, dzięki któremu został zoptymalizowany proces zbierania wody z szyb.
Do montażu po stronie pasażera: Bosch Eco 45C 450 mm. Wycieraczka Bosch Eco to szczególnie atrakcyjna oferta dla Klientów, którzy szukają wycieraczek w korzystnej cenie, ale nie chcą jednocześnie rezygnować z ich jakości.
Do montażu po stronie pasażera: Valeo FIRST VF45 450 mm.
Wycieraczki szkieletowe znanej z produkcji części na pierwsze wyposażenie pojazdów firmy Valeo. Wycieraczki przeznaczone są do montażu na tak zwany zaczep "U" - haczyk. Wycieraczki posiadają specjalne metalowe listwy które zapewniają prawidłowy docisk do powierzchni szyby. Gumowe pióra wycieraczek zawierają specjalną mieszankę obrabianego kauczuku, dzięki któremu został zoptymalizowany proces zbierania wody z szyb.
Wycieraczki szkieletowe znanej z produkcji części na pierwsze wyposażenie pojazdów firmy Valeo. Wycieraczki przeznaczone są do montażu na tak zwany zaczep "U" - haczyk. Wycieraczki posiadają specjalne metalowe listwy które zapewniają prawidłowy docisk do powierzchni szyby. Gumowe pióra wycieraczek zawierają specjalną mieszankę obrabianego kauczuku, dzięki któremu został zoptymalizowany proces zbierania wody z szyb.
Do montażu po stronie pasażera: OXIMO WUS450 dł. 450 mm.
Wycieraczki uniwersalne typu-U szkieletowe, bez spojlera. Przeznaczone do montażu na uchwytach typu typu-U 9mm oraz typu-U 8 mm (większość współczesnych aut), uchwytach z bocznym trzpieniem (starsze auta z USA), szynie ze śrubą (starsze auta japońskie). Pióra wykonane są z mieszanki silikonowo-kauczukowej zwiększającej odporność na warunki atmosferyczne. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon w całości ocynkowanej aby długo i skutecznie chronić wycieraczkę przed korozją.
Wycieraczki uniwersalne typu-U szkieletowe, bez spojlera. Przeznaczone do montażu na uchwytach typu typu-U 9mm oraz typu-U 8 mm (większość współczesnych aut), uchwytach z bocznym trzpieniem (starsze auta z USA), szynie ze śrubą (starsze auta japońskie). Pióra wykonane są z mieszanki silikonowo-kauczukowej zwiększającej odporność na warunki atmosferyczne. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon w całości ocynkowanej aby długo i skutecznie chronić wycieraczkę przed korozją.
Do montażu po stronie kierowcy: OXIMO WUS600 dł. 600 mm.
Wycieraczki uniwersalne typu-U szkieletowe, bez spojlera. Przeznaczone do montażu na uchwytach typu typu-U 9mm oraz typu-U 8 mm (większość współczesnych aut), uchwytach z bocznym trzpieniem (starsze auta z USA), szynie ze śrubą (starsze auta japońskie). Pióra wykonane są z mieszanki silikonowo-kauczukowej zwiększającej odporność na warunki atmosferyczne. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon w całości ocynkowanej aby długo i skutecznie chronić wycieraczkę przed korozją.
Wycieraczki uniwersalne typu-U szkieletowe, bez spojlera. Przeznaczone do montażu na uchwytach typu typu-U 9mm oraz typu-U 8 mm (większość współczesnych aut), uchwytach z bocznym trzpieniem (starsze auta z USA), szynie ze śrubą (starsze auta japońskie). Pióra wykonane są z mieszanki silikonowo-kauczukowej zwiększającej odporność na warunki atmosferyczne. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali typu High-Carbon w całości ocynkowanej aby długo i skutecznie chronić wycieraczkę przed korozją.