Wysokiej jakości, a przy okazji przystępna cenowo przejściówka 13/7 gniazda elektrycznego z 13-sto pinowego na 7 pinów (pozwala na podłączenie zasilania bagażnika wyposażonego we wtyczkę 7-mio pinową do auta z gniazdem 13-sto pinowym). Produkcja: Niemcy. Nasza rekomendacja ze względu na bardzo korzystny stosunek ceny do jakości.
Haki holownicze
Haki holownicze
Marka
Model
Rocznik
Nie możesz odnaleźć swojego pojazdu? Skontaktuj się z nami a postaramy się znaleźć dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie.
Przejściówka 7/13 gniazda elektrycznego z 7-mio pinowego na 13 pinów (pozwala na podłączenie zasilania bagażnika wyposażonego we wtyczkę 13-sto pinową do auta z gniazdem 7-mio pinowym). Dobra jakość wykonania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.