Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Akumulatory
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
UWAGA! Ważna informacja dla klientów zainteresowanych odbiorem osobistym w Krakowie, na ul. Gersona 28.
W związku z art. 54 ust. 1 ustawy o bateriach i akumulatorach (treść ustawy) przy zakupie nowego akumulatora mają Państwo obowiązek przekazania nam zużytej baterii. W przypadku braku starego akumulatora należy uiścić ustawową kaucję w wysokości 30zł. Zwrot kaucji jest możliwy w ciągu 30 dni od daty zakupu, po doręczeniu do sklepu zużytej baterii.
Powyższa regulacja nie dotyczy sprzedaży wysyłkowej. W takim wypadku klient nie musi odsyłać nam zużytej baterii, powinien natomiast dostarczyć ją do najbliższego punktu sprzedaży akumulatorów lub ich utylizacji (np. na "złom").i.
UWAGA! Ważna informacja dla klientów zainteresowanych odbiorem osobistym w Krakowie, na ul. Gersona 28.
W związku z art. 54 ust. 1 ustawy o bateriach i akumulatorach (treść ustawy) przy zakupie nowego akumulatora mają Państwo obowiązek przekazania nam zużytej baterii. W przypadku braku starego akumulatora należy uiścić ustawową kaucję w wysokości 30zł. Zwrot kaucji jest możliwy w ciągu 30 dni od daty zakupu, po doręczeniu do sklepu zużytej baterii.
Powyższa regulacja nie dotyczy sprzedaży wysyłkowej. W takim wypadku klient nie musi odsyłać nam zużytej baterii, powinien natomiast dostarczyć ją do najbliższego punktu sprzedaży akumulatorów lub ich utylizacji (np. na "złom").i.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie oraz wkładkę antyiskrową.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Nowe akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego zmniejszenia czasu ładowania. Akumulator Centra Futura Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. Centra Futura Carbon Boost ma lepszą zdolność przyjmowania ładunku (ładuje się do 1,5 raza szybciej niż standardowe akumulatory). Często akumulator jest pierwszą przyczyną awarii samochodu. Dzięki szybkiemu ładowaniu akumulator jest naładowany w większym stopniu, co w określonych warunkach użytkowania (niskie temperatury, ruch miejski) przekłada się na wydłużenie żywotności akumulatora.
Nowe akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego zmniejszenia czasu ładowania. Akumulator Centra Futura Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. Centra Futura Carbon Boost ma lepszą zdolność przyjmowania ładunku (ładuje się do 1,5 raza szybciej niż standardowe akumulatory). Często akumulator jest pierwszą przyczyną awarii samochodu. Dzięki szybkiemu ładowaniu akumulator jest naładowany w większym stopniu, co w określonych warunkach użytkowania (niskie temperatury, ruch miejski) przekłada się na wydłużenie żywotności akumulatora.
Nowe akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego zmniejszenia czasu ładowania. Akumulator Centra Futura Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. Centra Futura Carbon Boost ma lepszą zdolność przyjmowania ładunku (ładuje się do 1,5 raza szybciej niż standardowe akumulatory). Często akumulator jest pierwszą przyczyną awarii samochodu. Dzięki szybkiemu ładowaniu akumulator jest naładowany w większym stopniu, co w określonych warunkach użytkowania (niskie temperatury, ruch miejski) przekłada się na wydłużenie żywotności akumulatora.
Nowe akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego zmniejszenia czasu ładowania. Akumulator Centra Futura Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. Centra Futura Carbon Boost ma lepszą zdolność przyjmowania ładunku (ładuje się do 1,5 raza szybciej niż standardowe akumulatory). Często akumulator jest pierwszą przyczyną awarii samochodu. Dzięki szybkiemu ładowaniu akumulator jest naładowany w większym stopniu, co w określonych warunkach użytkowania (niskie temperatury, ruch miejski) przekłada się na wydłużenie żywotności akumulatora.
Nowe akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego zmniejszenia czasu ładowania. Akumulator Centra Futura Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. Centra Futura Carbon Boost ma lepszą zdolność przyjmowania ładunku (ładuje się do 1,5 raza szybciej niż standardowe akumulatory). Często akumulator jest pierwszą przyczyną awarii samochodu. Dzięki szybkiemu ładowaniu akumulator jest naładowany w większym stopniu, co w określonych warunkach użytkowania (niskie temperatury, ruch miejski) przekłada się na wydłużenie żywotności akumulatora.
Nowe akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego zmniejszenia czasu ładowania. Akumulator Centra Futura Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. Centra Futura Carbon Boost ma lepszą zdolność przyjmowania ładunku (ładuje się do 1,5 raza szybciej niż standardowe akumulatory). Często akumulator jest pierwszą przyczyną awarii samochodu. Dzięki szybkiemu ładowaniu akumulator jest naładowany w większym stopniu, co w określonych warunkach użytkowania (niskie temperatury, ruch miejski) przekłada się na wydłużenie żywotności akumulatora.
Nowe akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego zmniejszenia czasu ładowania. Akumulator Centra Futura Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. Centra Futura Carbon Boost ma lepszą zdolność przyjmowania ładunku (ładuje się do 1,5 raza szybciej niż standardowe akumulatory). Często akumulator jest pierwszą przyczyną awarii samochodu. Dzięki szybkiemu ładowaniu akumulator jest naładowany w większym stopniu, co w określonych warunkach użytkowania (niskie temperatury, ruch miejski) przekłada się na wydłużenie żywotności akumulatora.
Nowe akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego zmniejszenia czasu ładowania. Akumulator Centra Futura Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. Centra Futura Carbon Boost ma lepszą zdolność przyjmowania ładunku (ładuje się do 1,5 raza szybciej niż standardowe akumulatory). Często akumulator jest pierwszą przyczyną awarii samochodu. Dzięki szybkiemu ładowaniu akumulator jest naładowany w większym stopniu, co w określonych warunkach użytkowania (niskie temperatury, ruch miejski) przekłada się na wydłużenie żywotności akumulatora.
Nowe akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego zmniejszenia czasu ładowania. Akumulator Centra Futura Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. Centra Futura Carbon Boost ma lepszą zdolność przyjmowania ładunku (ładuje się do 1,5 raza szybciej niż standardowe akumulatory). Często akumulator jest pierwszą przyczyną awarii samochodu. Dzięki szybkiemu ładowaniu akumulator jest naładowany w większym stopniu, co w określonych warunkach użytkowania (niskie temperatury, ruch miejski) przekłada się na wydłużenie żywotności akumulatora.
Nowe akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego zmniejszenia czasu ładowania. Akumulator Centra Futura Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. Centra Futura Carbon Boost ma lepszą zdolność przyjmowania ładunku (ładuje się do 1,5 raza szybciej niż standardowe akumulatory). Często akumulator jest pierwszą przyczyną awarii samochodu. Dzięki szybkiemu ładowaniu akumulator jest naładowany w większym stopniu, co w określonych warunkach użytkowania (niskie temperatury, ruch miejski) przekłada się na wydłużenie żywotności akumulatora.
Nowe akumulatory Centra Futura Carbon Boost ładują się do 1,5 raza szybciej dzięki zastosowaniu opatentowanych dodatków węglowych. Technologię tę odkryto podczas prac rozwojowych nad gamami AGM i EFB, co doprowadziło do polepszenia zdolności przyjmowania ładunku i znaczącego zmniejszenia czasu ładowania. Akumulator Centra Futura Carbon Boost został zaprojektowany, aby sprostać ekstremalnym temperaturom i wymaganiom pojazdów z bogatym wyposażeniem, intensywnie użytkowanym. Centra Futura Carbon Boost ma lepszą zdolność przyjmowania ładunku (ładuje się do 1,5 raza szybciej niż standardowe akumulatory). Często akumulator jest pierwszą przyczyną awarii samochodu. Dzięki szybkiemu ładowaniu akumulator jest naładowany w większym stopniu, co w określonych warunkach użytkowania (niskie temperatury, ruch miejski) przekłada się na wydłużenie żywotności akumulatora.
Akumulatory Bosch T5 Heavy Dutyy Extra - maksymalna moc i odporność na pracę cykliczną.
Bosch S5 AGM: źródło energii dla najbardziej zaawansowanych samochodów. Nowoczesne samochody wyposażone są w coraz większą ilość elektronicznych systemów komfortu i bezpieczeństwa. Z tego powodu potrzebują akumulatora, który równocześnie musi zapewnić stały dopływ prądu dla elementów wyposażenia pojazdu oraz zagwarantować moc startową konieczną do rozruchu silników o wysokich pojemnościach. Temu zadaniu z pewnością sprosta akumulator Bosch S5 AGM.
Bosch S5 AGM: źródło energii dla najbardziej zaawansowanych samochodów. Nowoczesne samochody wyposażone są w coraz większą ilość elektronicznych systemów komfortu i bezpieczeństwa. Z tego powodu potrzebują akumulatora, który równocześnie musi zapewnić stały dopływ prądu dla elementów wyposażenia pojazdu oraz zagwarantować moc startową konieczną do rozruchu silników o wysokich pojemnościach. Temu zadaniu z pewnością sprosta akumulator Bosch S5 AGM.
Bosch S5 AGM: źródło energii dla najbardziej zaawansowanych samochodów. Nowoczesne samochody wyposażone są w coraz większą ilość elektronicznych systemów komfortu i bezpieczeństwa. Z tego powodu potrzebują akumulatora, który równocześnie musi zapewnić stały dopływ prądu dla elementów wyposażenia pojazdu oraz zagwarantować moc startową konieczną do rozruchu silników o wysokich pojemnościach. Temu zadaniu z pewnością sprosta akumulator Bosch S5 AGM.
Bosch S5 AGM: źródło energii dla najbardziej zaawansowanych samochodów. Nowoczesne samochody wyposażone są w coraz większą ilość elektronicznych systemów komfortu i bezpieczeństwa. Z tego powodu potrzebują akumulatora, który równocześnie musi zapewnić stały dopływ prądu dla elementów wyposażenia pojazdu oraz zagwarantować moc startową konieczną do rozruchu silników o wysokich pojemnościach. Temu zadaniu z pewnością sprosta akumulator Bosch S5 AGM.
Bosch S5 AGM: źródło energii dla najbardziej zaawansowanych samochodów. Nowoczesne samochody wyposażone są w coraz większą ilość elektronicznych systemów komfortu i bezpieczeństwa. Z tego powodu potrzebują akumulatora, który równocześnie musi zapewnić stały dopływ prądu dla elementów wyposażenia pojazdu oraz zagwarantować moc startową konieczną do rozruchu silników o wysokich pojemnościach. Temu zadaniu z pewnością sprosta akumulator Bosch S5 AGM.
Większy prąd rozruchu i większa pojemność oznaczają większą rezerwę mocy i większą niezawodność dostaw energii do elektrycznych elementów wyposażenia dodatkowego w pojeździe. A to właśnie jest dla wymagającego klienta najważniejszym argumentem przy wyborze nowego akumulatora. Akumulator Bosch S5 jest przeznaczony zwłaszcza dla pojazdów nowszej generacji, z silnikami Diesla lub z bogatym wyposażeniem, ponieważ spełnia, a nawet przewyższa wysokie wymagania, jakie producenci stawiają wyposażeniu fabrycznemu. Technologia PowerFrame i duża rezerwa mocy znacznie wydłużają żywotność akumulatora.
Większy prąd rozruchu i większa pojemność oznaczają większą rezerwę mocy i większą niezawodność dostaw energii do elektrycznych elementów wyposażenia dodatkowego w pojeździe. A to właśnie jest dla wymagającego klienta najważniejszym argumentem przy wyborze nowego akumulatora. Akumulator Bosch S5 jest przeznaczony zwłaszcza dla pojazdów nowszej generacji, z silnikami Diesla lub z bogatym wyposażeniem, ponieważ spełnia, a nawet przewyższa wysokie wymagania, jakie producenci stawiają wyposażeniu fabrycznemu. Technologia PowerFrame i duża rezerwa mocy znacznie wydłużają żywotność akumulatora.
Większy prąd rozruchu i większa pojemność oznaczają większą rezerwę mocy i większą niezawodność dostaw energii do elektrycznych elementów wyposażenia dodatkowego w pojeździe. A to właśnie jest dla wymagającego klienta najważniejszym argumentem przy wyborze nowego akumulatora. Akumulator Bosch S5 jest przeznaczony zwłaszcza dla pojazdów nowszej generacji, z silnikami Diesla lub z bogatym wyposażeniem, ponieważ spełnia, a nawet przewyższa wysokie wymagania, jakie producenci stawiają wyposażeniu fabrycznemu. Technologia PowerFrame i duża rezerwa mocy znacznie wydłużają żywotność akumulatora.
Większy prąd rozruchu i większa pojemność oznaczają większą rezerwę mocy i większą niezawodność dostaw energii do elektrycznych elementów wyposażenia dodatkowego w pojeździe. A to właśnie jest dla wymagającego klienta najważniejszym argumentem przy wyborze nowego akumulatora. Akumulator Bosch S5 jest przeznaczony zwłaszcza dla pojazdów nowszej generacji, z silnikami Diesla lub z bogatym wyposażeniem, ponieważ spełnia, a nawet przewyższa wysokie wymagania, jakie producenci stawiają wyposażeniu fabrycznemu. Technologia PowerFrame i duża rezerwa mocy znacznie wydłużają żywotność akumulatora.
Większy prąd rozruchu i większa pojemność oznaczają większą rezerwę mocy i większą niezawodność dostaw energii do elektrycznych elementów wyposażenia dodatkowego w pojeździe. A to właśnie jest dla wymagającego klienta najważniejszym argumentem przy wyborze nowego akumulatora. Akumulator Bosch S5 jest przeznaczony zwłaszcza dla pojazdów nowszej generacji, z silnikami Diesla lub z bogatym wyposażeniem, ponieważ spełnia, a nawet przewyższa wysokie wymagania, jakie producenci stawiają wyposażeniu fabrycznemu. Technologia PowerFrame i duża rezerwa mocy znacznie wydłużają żywotność akumulatora.
Większy prąd rozruchu i większa pojemność oznaczają większą rezerwę mocy i większą niezawodność dostaw energii do elektrycznych elementów wyposażenia dodatkowego w pojeździe. A to właśnie jest dla wymagającego klienta najważniejszym argumentem przy wyborze nowego akumulatora. Akumulator Bosch S5 jest przeznaczony zwłaszcza dla pojazdów nowszej generacji, z silnikami Diesla lub z bogatym wyposażeniem, ponieważ spełnia, a nawet przewyższa wysokie wymagania, jakie producenci stawiają wyposażeniu fabrycznemu. Technologia PowerFrame i duża rezerwa mocy znacznie wydłużają żywotność akumulatora.
Większy prąd rozruchu i większa pojemność oznaczają większą rezerwę mocy i większą niezawodność dostaw energii do elektrycznych elementów wyposażenia dodatkowego w pojeździe. A to właśnie jest dla wymagającego klienta najważniejszym argumentem przy wyborze nowego akumulatora. Akumulator Bosch S5 jest przeznaczony zwłaszcza dla pojazdów nowszej generacji, z silnikami Diesla lub z bogatym wyposażeniem, ponieważ spełnia, a nawet przewyższa wysokie wymagania, jakie producenci stawiają wyposażeniu fabrycznemu. Technologia PowerFrame i duża rezerwa mocy znacznie wydłużają żywotność akumulatora.
Większy prąd rozruchu i większa pojemność oznaczają większą rezerwę mocy i większą niezawodność dostaw energii do elektrycznych elementów wyposażenia dodatkowego w pojeździe. A to właśnie jest dla wymagającego klienta najważniejszym argumentem przy wyborze nowego akumulatora. Akumulator Bosch S5 jest przeznaczony zwłaszcza dla pojazdów nowszej generacji, z silnikami Diesla lub z bogatym wyposażeniem, ponieważ spełnia, a nawet przewyższa wysokie wymagania, jakie producenci stawiają wyposażeniu fabrycznemu. Technologia PowerFrame i duża rezerwa mocy znacznie wydłużają żywotność akumulatora.
Większy prąd rozruchu i większa pojemność oznaczają większą rezerwę mocy i większą niezawodność dostaw energii do elektrycznych elementów wyposażenia dodatkowego w pojeździe. A to właśnie jest dla wymagającego klienta najważniejszym argumentem przy wyborze nowego akumulatora. Akumulator Bosch S5 jest przeznaczony zwłaszcza dla pojazdów nowszej generacji, z silnikami Diesla lub z bogatym wyposażeniem, ponieważ spełnia, a nawet przewyższa wysokie wymagania, jakie producenci stawiają wyposażeniu fabrycznemu. Technologia PowerFrame i duża rezerwa mocy znacznie wydłużają żywotność akumulatora.
Większy prąd rozruchu i większa pojemność oznaczają większą rezerwę mocy i większą niezawodność dostaw energii do elektrycznych elementów wyposażenia dodatkowego w pojeździe. A to właśnie jest dla wymagającego klienta najważniejszym argumentem przy wyborze nowego akumulatora. Akumulator Bosch S5 jest przeznaczony zwłaszcza dla pojazdów nowszej generacji, z silnikami Diesla lub z bogatym wyposażeniem, ponieważ spełnia, a nawet przewyższa wysokie wymagania, jakie producenci stawiają wyposażeniu fabrycznemu. Technologia PowerFrame i duża rezerwa mocy znacznie wydłużają żywotność akumulatora.
Bosch S4 EFB: do 2 razy większa odporność na pracę cykliczną. Zwiększenie wymogów bezpieczeństwa oraz coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin prowadzą do stosowania zaawansowanych systemów w samochodach. Jednym z systemów ograniczających emisję spalin jest coraz powszechniejszy w samochodach System Start/Stop. System ten wymaga specjalnego alternatora oraz akumulatora odpornego na wielokrotność cykli rozładowania w głębokim stopniu. Akumulator serii S4 EFB doskonale się do tego nada.
Bosch S4 EFB: do 2 razy większa odporność na pracę cykliczną. Zwiększenie wymogów bezpieczeństwa oraz coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin prowadzą do stosowania zaawansowanych systemów w samochodach. Jednym z systemów ograniczających emisję spalin jest coraz powszechniejszy w samochodach System Start/Stop. System ten wymaga specjalnego alternatora oraz akumulatora odpornego na wielokrotność cykli rozładowania w głębokim stopniu. Akumulator serii S4 EFB doskonale się do tego nada.
Bosch S4 EFB: do 2 razy większa odporność na pracę cykliczną. Zwiększenie wymogów bezpieczeństwa oraz coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin prowadzą do stosowania zaawansowanych systemów w samochodach. Jednym z systemów ograniczających emisję spalin jest coraz powszechniejszy w samochodach System Start/Stop. System ten wymaga specjalnego alternatora oraz akumulatora odpornego na wielokrotność cykli rozładowania w głębokim stopniu. Akumulator serii S4 EFB doskonale się do tego nada.
Bosch S4 EFB: do 2 razy większa odporność na pracę cykliczną. Zwiększenie wymogów bezpieczeństwa oraz coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin prowadzą do stosowania zaawansowanych systemów w samochodach. Jednym z systemów ograniczających emisję spalin jest coraz powszechniejszy w samochodach System Start/Stop. System ten wymaga specjalnego alternatora oraz akumulatora odpornego na wielokrotność cykli rozładowania w głębokim stopniu. Akumulator serii S4 EFB doskonale się do tego nada.
Bosch S4 EFB: do 2 razy większa odporność na pracę cykliczną. Zwiększenie wymogów bezpieczeństwa oraz coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin prowadzą do stosowania zaawansowanych systemów w samochodach. Jednym z systemów ograniczających emisję spalin jest coraz powszechniejszy w samochodach System Start/Stop. System ten wymaga specjalnego alternatora oraz akumulatora odpornego na wielokrotność cykli rozładowania w głębokim stopniu. Akumulator serii S4 EFB doskonale się do tego nada.
Bosch S4 EFB: do 2 razy większa odporność na pracę cykliczną. Zwiększenie wymogów bezpieczeństwa oraz coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin prowadzą do stosowania zaawansowanych systemów w samochodach. Jednym z systemów ograniczających emisję spalin jest coraz powszechniejszy w samochodach System Start/Stop. System ten wymaga specjalnego alternatora oraz akumulatora odpornego na wielokrotność cykli rozładowania w głębokim stopniu. Akumulator serii S4 EFB doskonale się do tego nada.
Bosch S4 EFB: do 2 razy większa odporność na pracę cykliczną. Zwiększenie wymogów bezpieczeństwa oraz coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin prowadzą do stosowania zaawansowanych systemów w samochodach. Jednym z systemów ograniczających emisję spalin jest coraz powszechniejszy w samochodach System Start/Stop. System ten wymaga specjalnego alternatora oraz akumulatora odpornego na wielokrotność cykli rozładowania w głębokim stopniu. Akumulator serii S4 EFB doskonale się do tego nada.
Bosch S4 EFB: do 2 razy większa odporność na pracę cykliczną. Zwiększenie wymogów bezpieczeństwa oraz coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin prowadzą do stosowania zaawansowanych systemów w samochodach. Jednym z systemów ograniczających emisję spalin jest coraz powszechniejszy w samochodach System Start/Stop. System ten wymaga specjalnego alternatora oraz akumulatora odpornego na wielokrotność cykli rozładowania w głębokim stopniu. Akumulator serii S4 EFB doskonale się do tego nada.
Bosch S4 EFB: do 2 razy większa odporność na pracę cykliczną. Zwiększenie wymogów bezpieczeństwa oraz coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin prowadzą do stosowania zaawansowanych systemów w samochodach. Jednym z systemów ograniczających emisję spalin jest coraz powszechniejszy w samochodach System Start/Stop. System ten wymaga specjalnego alternatora oraz akumulatora odpornego na wielokrotność cykli rozładowania w głębokim stopniu. Akumulator serii S4 EFB doskonale się do tego nada.
Każda nowa generacja pojazdów dysponuje coraz większą liczbą elektrycznych funkcji komfortu i bezpieczeństwa. Akumulator Bosch S4 jest niezawodnym źródłem zasilania sieci pokładowej, gdyż jest dostosowany do zapotrzebowania pojazdu na energię, które pojawi się dopiero w przyszłości.
Każda nowa generacja pojazdów dysponuje coraz większą liczbą elektrycznych funkcji komfortu i bezpieczeństwa. Akumulator Bosch S4 jest niezawodnym źródłem zasilania sieci pokładowej, gdyż jest dostosowany do zapotrzebowania pojazdu na energię, które pojawi się dopiero w przyszłości.
Każda nowa generacja pojazdów dysponuje coraz większą liczbą elektrycznych funkcji komfortu i bezpieczeństwa. Akumulator Bosch S4 jest niezawodnym źródłem zasilania sieci pokładowej, gdyż jest dostosowany do zapotrzebowania pojazdu na energię, które pojawi się dopiero w przyszłości.
Każda nowa generacja pojazdów dysponuje coraz większą liczbą elektrycznych funkcji komfortu i bezpieczeństwa. Akumulator Bosch S4 jest niezawodnym źródłem zasilania sieci pokładowej, gdyż jest dostosowany do zapotrzebowania pojazdu na energię, które pojawi się dopiero w przyszłości.
Każda nowa generacja pojazdów dysponuje coraz większą liczbą elektrycznych funkcji komfortu i bezpieczeństwa. Akumulator Bosch S4 jest niezawodnym źródłem zasilania sieci pokładowej, gdyż jest dostosowany do zapotrzebowania pojazdu na energię, które pojawi się dopiero w przyszłości.
Każda nowa generacja pojazdów dysponuje coraz większą liczbą elektrycznych funkcji komfortu i bezpieczeństwa. Akumulator Bosch S4 jest niezawodnym źródłem zasilania sieci pokładowej, gdyż jest dostosowany do zapotrzebowania pojazdu na energię, które pojawi się dopiero w przyszłości.