Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
Producent: Liqui Moly
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
Usuwa plamy olejowe z różnego rodzaju podłoży takich jak asfalt, klinkier, beton itp.
Półsyntetyczny olej do 2-suwowych silników chłodzonych powietrzem i cieczą. Olej jest zalecany zarówno do silników ze smarowaniem dozownikowym jak i można go dodawać bezpośrednio do paliwa. Olej chroni tłok przed zatarciem i ogranicza powstawanie nagarów w komorze spalania i w układzie wydechowym. Doskonały do smarowania dwusuwowych kosiarek, pilarek, glebogryzarek, odśnieżarek, podkaszarek i innych urządzeń z silnikiem dwusuwowym.
Bardzo efektywny dodatek ochronny do wszystkich silników benzynowych. Środek do ochrony układu zasilania. Wysoka skuteczność w pielęgnacji i oczyszczaniu silnika. Przeznaczony do wszystkich układów wtryskowych paliwa silników benzynowych. Czyści i chroni przed korozją, szkodliwymi osadami i szkodliwymi substancjami znajdującymi się w paliwie. Długotrwała ochrona systemu wtrysku paliwa do 2000 km. Przetestowany w układach z katalizatorem.
Dodatek do benzyny, jest produktem o doskonałych właściwościach oczyszczających. Ponadto produkt ten uszlachetnia paliwo, chroni przed korozją. Produkt należy stosować co 2000 km.
CERA TEC to najnowocześniejsza technologia ceramicznej ochrony każdego silnika. CERA TEC redukuje tarcie i zużycie dzięki ekstremalnie stabilnym chemicznie i termicznie wiązaniom ceramicznym. Zapobiega bezpośredniemu kontaktowi metal o metal i dzięki temu znacząco wydłuża żywotność silnika.
Efekt "lekkiego biegu" przyczynia się do redukcji zużycia paliwa. Mieszalny z każdym olejem silnikowym.
Efekt "lekkiego biegu" przyczynia się do redukcji zużycia paliwa. Mieszalny z każdym olejem silnikowym.
Dodatek zapobiegający łączeniu się kryształków parafiny w Dieslu co może w okresie zimowym doprowadzić do zgęstnienia oleju napędowego i zablokowania filtra paliwa jak i przewodów paliwowych. Przeciwdziała zamarzaniu oleju napędowego. Preparat poprawia właściwości oleju napędowego do -31 C.
Dodatek zapobiegający łączeniu się kryształków parafiny w Dieslu co może w okresie zimowym doprowadzić do zgęstnienia oleju napędowego i zablokowania filtra paliwa jak i przewodów paliwowych. Przeciwdziała zamarzaniu oleju napędowego. Preparat poprawia właściwości oleju napędowego do -31 C.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Diesel Spulung. Usuwa osady jakie gromadzą się we wtryskiwaczach, pompie wtryskowej, w komorze spalania. Rozwiązuje problemy związane z nierównomierną pracą silnika, stukami w silniku. Czyste wtryskiwacze oraz pompa wtryskowa zapewniają optymalne osiągi oraz równomierną pracę silnika. Zapobiega korozji. Zapewnia wysoką niezawodność części i zapobiega kosztownym naprawom.
Środek do ochrony systemu paliwowego. Właściwości smarne oleju napędowego maleją wraz z ograniczaniem zawartości siarki. Ponadto w układzie wtryskowym tworzą się osady, które znacząco obniżają jego żywotność. Diesel System Pflege chroni cały układ paliwowy Common Rail oraz pompo-wtryskiwacze przed osadami, korozją i zużyciem. Podwyższa niezawodność i zapewnia lepsze smarowanie.
Dodatek, który zmniejsza emisję zanieczyszczeń silników Diesla. Zapobiega powstawaniu nagarów, zmniejsza ilość sadzy w układzie wydechowym i usuwa nieprzyjemny zapach spalin.
Środek sprzyja ochronie środowiska naturalnego. Pomaga utrzymać silnik i wtryskiwacze w czystości, zapobiega zatykaniu i korozji końcówek wtryskiwaczy oraz zacieraniu iglic we wtryskiwaczach silników wysokoprężnych.
Środek sprzyja ochronie środowiska naturalnego. Pomaga utrzymać silnik i wtryskiwacze w czystości, zapobiega zatykaniu i korozji końcówek wtryskiwaczy oraz zacieraniu iglic we wtryskiwaczach silników wysokoprężnych.
Dodatek do oleju z dwusiarczkiem molibdenu (MoS2) zapewnia stabilną pracę i niezawodność silnika. Dwusiarczek molibdenu, znajdujący się w tym dodatku wytwarza na powierzchniach podlegających tarciu wysokiej jakości film olejowy, który zapobiega zużyciu silnika.
MoS2 ma doskonałe właściwości smarne i dużą odporność na ścinanie, przez co zwiększa efektywność pracy silnika oraz wydłuża jego żywotność.
MoS2 ma doskonałe właściwości smarne i dużą odporność na ścinanie, przez co zwiększa efektywność pracy silnika oraz wydłuża jego żywotność.
Dodatek eliminuje wycieki w układzie wspomagania spowodowane przez stwardniałe uszczelniacze z gumy i tworzyw sztucznych. Produkt należy dodać do zbiorniczka wyrównawczego układu kierowniczego. 35 ml wystarcza na 1 litr oleju. Nadaje się do wszystkich układów wspomagania które pracują na oleju ATF II lub ATF III oraz na olejach hydraulicznych.
Środek do smarowania dieslowego systemu wtrysku. Chroni rozdzielcze pompy paliwowej przed zużyciem. Po wprowadzeniu ubogiego w siarkę oleju napędowego pojawiły się problemy z odpowiednim smarowaniem. Dodatek ten wydłuża żywotność delikatnych części układu wtryskowego.
Spray do instalacji elektrycznej. Do czyszczenia i zapewnienia lepszego przepływu prądu w instalacjach elektrycznych. Pozostawia trwałą powłokę izolacyjną, ułatwiając rozruch silnika, szczególnie w okresie dużej wilgotności powietrza.
Neutralny dla farb, tworzyw sztucznych i gumy. Czyści i chroni przewody przed korozją, wilgocią, olejem i benzyną. Dobre właściwości smarne. W pełni syntetyczny.
Neutralny dla farb, tworzyw sztucznych i gumy. Czyści i chroni przewody przed korozją, wilgocią, olejem i benzyną. Dobre właściwości smarne. W pełni syntetyczny.
Oczyszczacz silnika. Czyści silnik ze wszystkich szkodliwych osadów i resztek olei. Poprawia sprawność mechaniczną silnika poprzez rozpuszczenie osadów min. Osadu blokującego pierścienie tłokowe. Przeznaczony do silników benzynowych i Diesla. Zalecane jest oczyszczanie silnika przed każdą wymianą oleju.
Dodatek do olei przekładniowych z MoS2 jest przeznaczony dla mechanicznych skrzyń biegów, dyferencjałów. Dodatek podwyższa niezawodność eksploatacji i przyczynia się do cichej pracy przekładni. Zawartość MoS2 powoduje, że między zużytymi od tarcia powierzchniami powstaje bardzo trwały film, gwarantujący niski współczynnik tarcia.
Uniwersalny środek impregnujący do tekstylnych dachów kabrioletów, plecaków, markiz, namiotów, odzieży sportowej, parasoli przeciwsłonecznych. Nadaje się również do produktów z membraną i zamszu.
Zapewnia optymalną ochronę przed wilgocią. Tkanina po aplikacji pozostaje delikatna i oddychająca. Chroni przed powstawaniem plam z oleju, smaru i innych zanieczyszczeń. Nie zawiera silikonu.
Zapewnia optymalną ochronę przed wilgocią. Tkanina po aplikacji pozostaje delikatna i oddychająca. Chroni przed powstawaniem plam z oleju, smaru i innych zanieczyszczeń. Nie zawiera silikonu.
Czyści zanieczyszczone układy wtryskowe w silnikach benzynowych, usuwa koks i osad z części układu paliwowego, wtryskiwaczy i zaworów dolotowych. Dzięki temu zapobiegamy problemom z rozruchem silnika, zapewnia równiejszą pracę, lepsze osiągi i mniejszą szkodliwość spalin.
Zapewnia precyzyjne dozowanie wtryskiwanego paliwa oraz jego optymalne rozpylenie. Przyczynia się do zmniejszenia spalania paliwa. Szczególnie polecany do silników z katalizatorem.
Zapewnia precyzyjne dozowanie wtryskiwanego paliwa oraz jego optymalne rozpylenie. Przyczynia się do zmniejszenia spalania paliwa. Szczególnie polecany do silników z katalizatorem.
Samochodowe układy klimatyzacji mają dostarczyć do wnętrza pojazdu świeże oraz czyste powietrze, w rzeczywistości jednak nie jest tak zawsze. Ponieważ bardzo często parownik i układ klimatyzacji jest siedliskiem bakterii oraz grzybów. Zaczerwienione lub łzawiące oczy czy przeziębienie są skutkiem bakterii, które „mieszkają” w układzie klimatyzacji. Liqui Moly Klima Fresh trzyma zarazki z dala o Ciebie!
Zanieczyszczenia układu chłodzenia przyczyniają się do zacinania się termostatu, powodują osłabienie wydajności układu chłodzenia przez to mogą prowadzić do szybszego zużycia silnika a nawet do jego uszkodzenia.
Oczyszczacz chłodnicy. Zapewnia optymalną pracę silnika przedłuża jego żywotność. Uwalnia od rdzy, kamienia kotłowego i innych zanieczyszczeń nawet silnie zabrudzoną i przegrzewającą się chłodnicę. Oczyszcza cały układ chłodzenia i ogrzewania samochodu.
Oczyszczacz chłodnicy. Zapewnia optymalną pracę silnika przedłuża jego żywotność. Uwalnia od rdzy, kamienia kotłowego i innych zanieczyszczeń nawet silnie zabrudzoną i przegrzewającą się chłodnicę. Oczyszcza cały układ chłodzenia i ogrzewania samochodu.
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF. Połączenie nowoczesnej bazy olejowej wraz z dodatkami najwyższej jakości gwarantuje olej silnikowy, który, przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa, ponadto zapewnia doskonałe smarowanie silnika nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. W zależności od wskazań producenta pojazdu częstotliwość wymiany oleju wynosi do 40 000km.
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF. Połączenie nowoczesnej bazy olejowej wraz z dodatkami najwyższej jakości gwarantuje olej silnikowy, który, przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa, ponadto zapewnia doskonałe smarowanie silnika nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. W zależności od wskazań producenta pojazdu częstotliwość wymiany oleju wynosi do 40 000km.
Wielozadaniowy dodatek uszlachetniający paliwo, do zastosowania w silnikach typu Diesel. Do oczyszczania i smarowania wtryskiwaczy, zaworów i tłoków.
Zapewnia doskonałe smarowanie precyzyjnych elementów układu paliwowego, rozpuszcza i zmywa osady w pompie paliwowej, na wtryskiwaczach, usuwa sadze i nagary w komorze spalania silnika. Poprawia proces spalania oleju napędowego i polepsza zdolności rozruchu silnika, gwarantując jego cichą i regularną pracę.
Zapewnia doskonałe smarowanie precyzyjnych elementów układu paliwowego, rozpuszcza i zmywa osady w pompie paliwowej, na wtryskiwaczach, usuwa sadze i nagary w komorze spalania silnika. Poprawia proces spalania oleju napędowego i polepsza zdolności rozruchu silnika, gwarantując jego cichą i regularną pracę.
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez cały rok. Połączenie syntetycznych olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez cały rok. Połączenie syntetycznych olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
Olej półsyntetyczny MoS2 Leichtlauf 10W-40 zawiera formułę powodującą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia. Dodatek MoS2 powoduje zabarwienie oleju na kolor szary.
Olej półsyntetyczny MoS2 Leichtlauf 10W-40 zawiera formułę powodującą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia. Dodatek MoS2 powoduje zabarwienie oleju na kolor szary.
Olej półsyntetyczny MoS2 Leichtlauf 10W-40 zawiera formułę powodującą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia. Dodatek MoS2 powoduje zabarwienie oleju na kolor szary.
MOS2-LEICHTLAUF15W-40. Olej mineralny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodującą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia.
Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz zapewnia równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia.
Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz zapewnia równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia.
MOS2-LEICHTLAUF15W-40. Olej mineralny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodującą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia.
Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz zapewnia równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia.
Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz zapewnia równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia.
Wysokiej jakości olej silnikowy, opracowany do zastosowania w chłodzonych powietrzem i wodą motocyklach ulicznych. Specjalnie wyselekcjonowane oleje bazowe oraz dodatki wysokiej jakości zapewniają optymalne smarowanie, doskonałą czystość silnika oraz współczynnik tarcia w każdych warunkach pracy.
Wysokiej jakości olej silnikowy, opracowany do zastosowania w chłodzonych powietrzem i wodą motocyklach ulicznych. Specjalnie wyselekcjonowane oleje bazowe oraz dodatki wysokiej jakości zapewniają optymalne smarowanie, doskonałą czystość silnika oraz współczynnik tarcia w każdych warunkach pracy.
Dodatek do czyszczenia wnętrza silników motocyklowych z zanieczyszczeń, które przedostają się do jego wnętrza podczas spalania paliwa. Usuwa szkodliwą sadzę oraz laki. Dzięki temu po czyszczeniu oraz zastosowaniu świeżego oleju silnik może rozwijać pełne osiągi.
Chroni skórę rąk przed uporczywymi zanieczyszczeniami. Niewidzialna rękawiczka zabezpiecza ręce przed działaniem smarów, olei i innych szkodliwych zanieczyszczeń. Nie zawiera silikonów i pozwala skórze oddychać. Produkt testowany dermatologicznie, PH5.5. Stosować przed rozpoczęciem pracy, zanieczyszczone ręce czyścić pastą do mycia rąk art.nr. 2187.
Chroni zawory w silniku i zmniejsza temperaturę ich pracy przez co zapobiega uszkodzeniom silnika oraz kosztownym naprawom. Wyselekcjonowana kombinacja dodatków zapewnia optymalne smarowanie, jak i czyste spalanie. Zapobiega również utracie kompresji. Środek do ochrony zaworów nie zawiera żadnych związków metali i nie ma żadnego negatywnego wpływu na działanie katalizatora.
Preparat pozwala na gruntowne oczyszczenia parownika oraz całego układu klimatyzacji bez demontażu elementów składowych. Szybko i skutecznie usuwa grzyby i bakterie. Tworzy ochronny film w parowniku i dba o świeżość i czystość powietrza. Czyszczenie zaleca się co najmniej raz w roku.
Oczyszczacz przekładni automatycznych, jest to bardzo skuteczny płyn czyszczący przeznaczony do rozpuszczania uciążliwych osadów i pozostałości w automatycznych skrzyniach biegów, czyszczenia ma na celu zapewnić optymalną wydajność przekładni oraz poprawić płynność zmiany przełożeń. Regularne czyszczenie wydłuża żywotność. Połączenie bardzo skutecznych detergentów i dodatków dyspergujących zostało przetestowane w laboratorium jak również w czasie praktycznych prób warsztatowych pod kątem ich zdolności do rozpuszczania osadów. Produkt ten może być stosowany w każdej przekładni automatycznej.
Oczyszczacz przepływomierza to środek do czyszczenia przepływomierzy. Luftmassensor-Reiniger oczyszcza typowe zanieczyszczenia z elementów grzejnych tego czujnika przywracając tym samym prawidłowe wartości pomiaru przepływającej masy powietrza.
Prawidłowa praca tego elementu jest warunkiem prawidłowej pracy silnika.
Prawidłowa praca tego elementu jest warunkiem prawidłowej pracy silnika.
Odrdzewiacz ceramiczny z zimnym szokiem. Nowoczesny odrdzewiacz o specjalnych właściwościach. Ekstremalnie dobre właściwości penetrujące i smarne dzięki cząstkom ceramicznym pozwalają łatwo rozdzielić zardzewiałe części.
Proces ten zostaje dodatkowo wsparty efektem zimnego szoku, powodującego kurczenie się metalowych części.
Proces ten zostaje dodatkowo wsparty efektem zimnego szoku, powodującego kurczenie się metalowych części.
MoS2 Rostloser to preparat penetrujący - smarujący z dodakiem dwusiarczku molibdenu. Środek ma doskonałe właściwości penetrujące i smarujące.
Dzięki dodatkowi MOS2 preparat nadaje się do smarowania prowadnic, bram, zawiasów i innych ruchomych elementów.
Dzięki dodatkowi MOS2 preparat nadaje się do smarowania prowadnic, bram, zawiasów i innych ruchomych elementów.
MoS2 Rostloser to preparat penetrujący - smarujący z dodakiem dwusiarczku molibdenu. Środek ma doskonałe właściwości penetrujące i smarujące.
Dzięki dodatkowi MOS2 preparat nadaje się do smarowania prowadnic, bram, zawiasów i innych ruchomych elementów.
Dzięki dodatkowi MOS2 preparat nadaje się do smarowania prowadnic, bram, zawiasów i innych ruchomych elementów.
Spray odstraszający gryzonie. Zapobiega przegryzaniu przez gryzonie gumowych i plastikowych elementów samochodu. Jest szybki i łatwy w zastosowaniu. Pozwala uniknąć drogich napraw. Substancja zapachowa nie ma żadnego negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Należy nanieść preparat na wszystkie części gumowe i plastikowe. Po 14 dniach czynność należy powtórzyć.
Należy nanieść preparat na wszystkie części gumowe i plastikowe. Po 14 dniach czynność należy powtórzyć.
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów. Właściwości temperaturowe tego oleju czyli zdolność płynięcia w niskich temperaturach oraz odprowadzanie ciepła są zdecydowanie lepsze niż w przypadku konwencjonalnych olei przekładniowych.
Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
W pełni syntetyczny olej przekładniowy. Zapewnia dokładne zachowanie cierne i zapewnia wyjątkową odporność na starzenie. Przekracza trudne wymagania testowe wymagane przez renomowanych producentów. Nawet w najtrudniejszych warunkach i przy dużych wahaniach temperatury zapewnia on bezbłędne funkcjonowanie przekładni. Największe bezpieczeństwo smarowania, maksymalna ochrona przed zużyciem dzięki dużej przepustowości i lepkości. Zapewnia łatwą zmianę biegów i płynną pracę.
Olej przekładniowy wyprodukowany z najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bazy półsyntetycznej. Zastosowanie tego oleju umożliwia płynną oraz precyzyjna zmianę biegów nawet w bardzo niskich temperaturach.
Wielozakresowy olej przekładniowy o szerokim zakresie lepkości. Zapewnia lekką i cichą pracę skrzyni biegów. Zalecany do nowoczesnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów.
Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i korozją.
Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i korozją.
Dodatek do ochrony filtra DPF zapobiega powstawaniu sadzy, wydłuża żywotność filtra cząstek stałych. Jest doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich użytkowników pojazdów z silnikami Diesla, których pojazdy poruszają się w ruchu miejskim i są narażone na przed wczesne zapchanie filtra cząstek stałych. Dodatek powoduje powstawanie mniejszej ilości sadzy, dlatego też regularne stosowanie zwiększa niezawodność oraz obniża koszty eksploatacji.