Rok produkcji: 05/1999 - 06/2014
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.