Castrol EDGE 0W-40 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają olejów o niskiej lepkości, które zapewniają najwyższy poziom ochrony.
Pojemność: 5 litrów
Castrol EDGE SUPERCAR wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia nalepsze osiągi silników samochodów sportowych i wyścigowych, zbudowanych z wykorzystaniem najnowszych technologii, działających w warunkach wysokiego ciśnienia, wymagających olejów o maksymalnej wytrzymałości i sprawdzonych, najwyższych parametrach.
Syntetyczny olej silnikowy dedykowany do nowoczesnych konstrukcji jest teraz wyposażony w rewolucyjną technologię TITANIUM FST™. Dzięki technologii TITANIUM FST™ olej ten gwarantuje maksymalną ochronę w każdych warunkach eksploatacji i w każdym zakresie prędkości i temperatury.
Castrol EDGE jest testowany zgodnie z najwyższymi standardami, aby sprostać wyzwaniu utrzymania wysokich osiągów oczekiwanych przez kierowców, podczas gdy technologia silnika dostosowuje się do surowych limitów prawnych.
Castrol EDGE 5W-40 zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają wysokiego poziomu ochrony przeciwzużyciowej. Odpowiedni do silników wyposażonych w filtry czastek stałych (DPF) i eksploatowanych w wydłużonym okresie pomiędzy wymianami oleju.
Następca CASTROL SLX Professional Longlife III 5W-30. CASTROL EDGE Professional Longlife III 5W-30 4L - W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany przy współpracy z Grupą VW jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS. Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 wzmocniony TITANIUM FST™ idealnie nadaje się do silników wyposażonych w pompowtryskiwacze koncernu VW. Dedykowany do wysilonowych silników nowoczesnych konstrukcji, działających w warunkach wysokich obciążeń i temperatur.
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.
Olej łączy w pełni syntetyczną technologię z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do silnika zapewniając najwyższą ochronę przeciwzużyciową w czasie uruchomienia silnika i dalszej eksploatacji. Inteligentne Molekuły zapewniają aktywną i stałą ochronę od momentu przekręcenia kluczyka dla uzyskania trwałej warstwy ochronnej. Odpowiedni do silników benzynowych i Diesla gdzie producenci wymagają spełnienia norm jakościowych ACEA A3, B4 lub C3, API SN lub wcześniejszych w lepkości SAE 5W-40.
Inteligentne Molekuły Ford-Castrol MAGNATEC PROFESSIONAL D 0W-30 przywierają jak magnes dostarczając ochrony od momentu przekręcenia kluczyka oraz znacznie redukując zużycie silnika.
Inteligentne Molekuły Ford-Castrol MAGNATEC D 0W-30 przywierają jak magnes dostarczając ochrony od momentu przekręcenia kluczyka oraz znacznie redukując zużycie silnika.
Castrol Magnatec Diesel 5W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy z formułą „Inteligentnych Molekuł” przeznaczony do silników wysokoprężnych.
Castrol Magnatec Professional E 5W-20 jest w rekomendowany do najnowszych silników Ford EcoBoost.
Olej silnikowy Ford Castrol Magnatec Professional A5 5W-30 5L. Został opracowany, aby spełnić najnowszą specyfikację Forda 913-D.
Koncentrat płynu do chłodnic typu „LONG-LIFE” o wydłużonym działaniu. Do wszystkich typów i marek samochodów osobowych i ciężarowych.
Gwarantuje pełną ochronę układu chłodzenia silnika przez 5 lat lub 1 000 000 km*.
Gwarantuje pełną ochronę układu chłodzenia silnika przez 5 lat lub 1 000 000 km*.
Płyn do chłodnic typu „LONG-LIFE” o wydłużonym działaniu. Do wszystkich typów i marek samochodów osobowych i ciężarowych.
Gwarantuje pełną ochronę układu chłodzenia silnika przez 5 lat lub 1 000 000 km*.
Gwarantuje pełną ochronę układu chłodzenia silnika przez 5 lat lub 1 000 000 km*.
Elf Evolution 500 TS jest nowoczesnym mineralnym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości przeznaczonym do silników benzynowych.
Evolution 700 STI jest nowoczesnym półsyntetycznym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości.
Evolution 900 NF jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernów MERCEDES-BENZ, VOLKSWAGEN, PORSCHE (benzynowe), itd.
Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultra nowoczesnej Technologii Syntetycznej ELF oraz specjalnie dobranemu pakietowi modyfikatorów tarcia olej ten pozwala na znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa.
Jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z rozwiązaniami technicznymi stosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla. Zalecany jest do silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Ultranowoczesny, paliwooszczędny olej silnikowy typu Low SAPS, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi układami oczyszczania spalin. Zalecany do stosowania w silnikach Diesla najnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiające spełnienie wymagań normy emisji spalin Euro 4, 5 i 6. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Oryginalny - w pełni syntetyczny olej silnikowy o znakomitych parametrach technicznych.
Wysokiej jakości olej półsyntetyczny przeznaczony do wszystkich silników benzynowych oraz diesla.
Wysokiej jakości olej syntetyczny przeznaczony do wszystkich silników benzynowych oraz Diesla. Specjalna formuła oleju chroni silnik i obniża zużycie paliwa.
Zimowy, niezamarzający, perfumowany płyn do mycia i odmrażania szyb samochodowych. Wyrób najwyższej jakości, obecny na rynku od ponad 15 lat.
K2 KULER to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, koncentrat płynu do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi.
K2 KULER to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, koncentrat płynu do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi.
K2 KULER to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, koncentrat płynu do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi.
K2 KULER LONG LIFE -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
K2 KULER LONG LIFE -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
K2 KULER LONG LIFE -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
K2 KULER LONG LIFE -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
K2 KULER LONG LIFE -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
K2 KULER LONG LIFE -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF. Połączenie nowoczesnej bazy olejowej wraz z dodatkami najwyższej jakości gwarantuje olej silnikowy, który, przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa, ponadto zapewnia doskonałe smarowanie silnika nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. W zależności od wskazań producenta pojazdu częstotliwość wymiany oleju wynosi do 40 000km.
Olej półsyntetyczny MoS2 Leichtlauf 10W-40 zawiera formułę powodującą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia. Dodatek MoS2 powoduje zabarwienie oleju na kolor szary.
MOS2-LEICHTLAUF15W-40. Olej mineralny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodującą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia.
Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz zapewnia równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia.
Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz zapewnia równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia.
Leichtlauf Special F 5W-30 Nowoczesny olej oparty na technologii syntetycznej opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach oszczędzających paliwo. Dzięki swoim właściwościom zapewnia szybkie smarowanie nawet w bardzo niskich temperaturach. Leichtlauf Special F 5W-30 zapewnia doskonałą ochronę nawet w najtrudniejszych warunkach pracy silnika. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych dodatków zapewnia czystość jednostki napędowej. Zmniejsza tarcie zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem.
Najnowocześniejszy energooszczędny olej silnikowy do samochodów Volvo. Połączenie najnowocześniejszej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z zaawansowanymi technologicznie dodatkami, gwarantuje niską lepkość oraz wysoką stabilność. Zapobiega tworzeniu się niekorzystnych osadów, doskonale chroni przed tarciem oraz zapewnia optymalną ochronę silnika.
Liqui Moly Super Leichtlauf to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej typu lekki bieg. Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika. Super Leichtlauf jest olejem do nowoczesnych silników benzynowych oraz Diesla bez możliwości wydłużenia interwału wymiany oleju.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
W pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników. Redukuje zużycie paliwa. Zapewnia stabilną lepkość w bardzo szerokim zakresie temperatur. Optymalne smarowanie zostaje zachowane nawet w skrajnych temperaturach.
Zapewnia optymalne osiągi silnika i znakomitą ochronę przed zużyciem.
Zapewnia optymalne osiągi silnika i znakomitą ochronę przed zużyciem.
Syntetyczny olej silnikowy do samochodów sportowych. Lepkość oleju 10W-60 HD gwarantuje niezawodne smarowanie nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacji przy bardzo wysokiej temperaturze.
Posiada wysoką stałość temperaturową, optymalizuje moc silnika i zmniejsza jego zużycie. Gwarantuje natychmiastowe smarowanie podczas zimnego startu silnika oraz doskonałe smarowanie w bardzo wysokich temperaturach.
Posiada wysoką stałość temperaturową, optymalizuje moc silnika i zmniejsza jego zużycie. Gwarantuje natychmiastowe smarowanie podczas zimnego startu silnika oraz doskonałe smarowanie w bardzo wysokich temperaturach.
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Top Tec 4300 5W-30 Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, obniżenie zużycia paliwa i oleju oraz błyskawiczne dotarcie oleju w czasie rozruchu do wszystkich elementów podlegających smarowaniu.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych. Połączenie niekonwencjonalnej bazy olejowej oraz najnowocześniejszych dodatków sprawia, że olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem również w ekstremalnych warunkach pracy silnika. Dzięki zastosowaniu tego oleju można obniżyć zużycie paliwa. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km.
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy opracowany specjalnie do silników zasilanych dwupaliwowo LPG-benzyna. Skutecznie chroni silnik przed wysokimi temperaturami osiąganymi podczas tzw. spalania na sucho, będącego konsekwencją stosowania paliw gazowych. Zaleca się ich stosowanie tam, gdzie producent dopuszcza stosowanie oleju tej lub wcześniejszej klasy jakościowej.
Wielosezonowy olej mineralny, opracowany z myślą o intensywnie eksploatowanych samochodach pracujących w ciężkich warunkach, ze szczególnym uwzględnieniem jazdy w ruchu miejskim. Może być stosowany w silnikach wyposażonych w katalizator, gdzie producent dopuszcza stosowanie oleju tej lub wcześniejszej klasy jakościowej.