300V 10W40 4T FL W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Pojemność: 4 litry
W 100% syntetyczny estrowy olej wyczynowy opracowany specjalnie dla zespołów fabrycznych w zawodach Cross MX oraz Enduro.
W 100% syntetyczny estrowy olej wyczynowy opracowany specjalnie dla zespołów fabrycznych w zawodach Enduro.
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo powietrznym.
Olej przeznaczony do silników 4 suwowych. Zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 dla optymalnego działania mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 to wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy zapewniający doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Oleje Mobil Super 3000 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Olej Mobil Super 2000 X1 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Olej Mobil Super 2000 X1 10W-40 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Olej Mobil Super 2000 X1 10W-40 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Mobil ATF 220 to wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID. Jest też używany w niektórych ręcznych przekładniach samochodowych, układach wspomagania układów kierowniczych i układach hydraulicznych.
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
Olej Mobil 1 ESP 5W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy posiadający wyjątkowe właściwości czyszczące, zapewniający ochronę przed zużyciem oraz doskonałą sprawność pracy.
Mobil 1 ESP 0W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu silnikowi wyjątkowej czystości, ochrony przeciwzużyciowej i doskonałych osiągów.
Wielosezonowy, syntetyczny olej silnikowy. Zapewnia doskonałą ochronę oraz ekonomiczną pracę, zwłaszcza w ekstremalnych warunkach większości silników samochodów osobowych i dostawczych, w których producent dopuszcza stosowanie olejów tej klasy jakościowej.
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości. Przeznaczony do silników benzynowyhc i wysokoprężnych bez i z turbodoładowaniem, samochodów osobowych i dostawczych. Może być stosowany w samochodach wyposażonych w katalityczny dopalacz spalin oraz zailanych paliwem LPG.
Najwyższej jakości, mineralny olej silnikowy opracowany z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii zapewniającej doskonałe własności przeciwutleniające, przeciwkorozyjne, myjąco- dyspergujące oraz lepkościowo- temperaturowe. Gwarantuje właściwe smarowanie i skuteczną ochronę silnika. Przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych i dostawczych. Może być stosowany w przypadku zasilania dwupaliwowego LPG- benzyna.
Wysokiej jakości olej silnikowy klasy HPDO (High Perfomance Diesel Oil). Zawiera odpowiednio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym poprawiającym własności myjąco-dyspergujące, własności smarne i lepkościowo-temperaturowe. Przeznaczony do zastosowania w wysokoprężnych silnikach samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz autobusów.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Liqui Moly Super Leichtlauf to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej typu lekki bieg. Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika. Super Leichtlauf jest olejem do nowoczesnych silników benzynowych oraz Diesla bez możliwości wydłużenia interwału wymiany oleju.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Wysokiej jakości olej silnikowy, opracowany do zastosowania w chłodzonych powietrzem i wodą motocyklach ulicznych. Specjalnie wyselekcjonowane oleje bazowe oraz dodatki wysokiej jakości zapewniają optymalne smarowanie, doskonałą czystość silnika oraz współczynnik tarcia w każdych warunkach pracy.
Olej półsyntetyczny MoS2 Leichtlauf 10W-40 zawiera formułę powodującą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju. Zapewnia szczególną ochronę części przed ich zużyciem zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, oraz równomierną pracę silnika przy minimalnym współczynniku tarcia. Dodatek MoS2 powoduje zabarwienie oleju na kolor szary.
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez cały rok. Połączenie syntetycznych olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultra nowoczesnej Technologii Syntetycznej ELF oraz specjalnie dobranemu pakietowi modyfikatorów tarcia olej ten pozwala na znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa.
Evolution 900 NF jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernów MERCEDES-BENZ, VOLKSWAGEN, PORSCHE (benzynowe), itd.
Olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej do silników benzynowych i wysokoprężnych. Klasa lepkości 5W-50 pozwala na stosowanie go o każdej porze roku, zalecany szczególnie do ekstremalnych warunków.
Evolution 700 STI jest nowoczesnym półsyntetycznym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości.
W pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych 4-suwowych, sportowych motocykli. To sprawdzona w sporcie motorowym technologia zapewniająca wysoką wydajność silnika, większą moc oraz lepsze przyspieszenie.
Zaawansowany technologicznie półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do motocykli o sportowych osiągach. Najwyższej jakości olej, który dzięki formule POWER RELEASE zapewnia osiąganie i utrzymywanie maksymalnej mocy silnika.
Syntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający pełną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony dla silników Diesla z wtryskiem bezpośrednim, układami Common Rail wyposażonymi w turbosprężarki i intercoolerami oraz filtry cząstek stałych, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA C3 lub API CF o lepkości SAE 5W-40. Odpowiedni także do silników benzynowych z 3-drożnymi układami katalitycznymi TWC. Łączy dedykowaną technologię dla silników Diesla z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do elementów wewnętrznych silnika, chroniąc silnik przed zużyciem w czasie uruchomienia i dalszej eksploatacji. Technologia Inteligentnych Molekuł zapewnia ochronę od momentu przękręcenia kluczyka dzięki zapewnieniu ochronnej warstwy oleju. Specjalny pakiet dodatków dedykowany do silników Diesla umożliwia utrzymanie wysokich parametrów pracy oleju nawet przy obecności dużej ilości sadzy.
Półsyntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony jest dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40. Olej używa Inteligentnych Molekuł z dedykowaną do silników Diesla tehcnologią, która chroni silnik od momentu przekręcenia kluczyka i utrzymuje wysoką sprawność silnika.
Olej łączy w pełni syntetyczną technologię z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do silnika zapewniając najwyższą ochronę przeciwzużyciową w czasie uruchomienia silnika i dalszej eksploatacji. Inteligentne Molekuły zapewniają aktywną i stałą ochronę od momentu przekręcenia kluczyka dla uzyskania trwałej warstwy ochronnej. Odpowiedni do silników benzynowych i Diesla gdzie producenci wymagają spełnienia norm jakościowych ACEA A3, B4 lub C3, API SN lub wcześniejszych w lepkości SAE 5W-40.
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 wzmocniony TITANIUM FST™ idealnie nadaje się do silników wyposażonych w pompowtryskiwacze koncernu VW. Dedykowany do wysilonowych silników nowoczesnych konstrukcji, działających w warunkach wysokich obciążeń i temperatur.
Następca CASTROL SLX Professional Longlife III 5W-30. CASTROL EDGE Professional Longlife III 5W-30 4L - W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany przy współpracy z Grupą VW jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS. Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
Castrol EDGE 5W-40 zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają wysokiego poziomu ochrony przeciwzużyciowej. Odpowiedni do silników wyposażonych w filtry czastek stałych (DPF) i eksploatowanych w wydłużonym okresie pomiędzy wymianami oleju.
Syntetyczny olej silnikowy dedykowany do nowoczesnych konstrukcji jest teraz wyposażony w rewolucyjną technologię TITANIUM FST™. Dzięki technologii TITANIUM FST™ olej ten gwarantuje maksymalną ochronę w każdych warunkach eksploatacji i w każdym zakresie prędkości i temperatury.
Syntetyczny olej silnikowy dedykowany do nowoczesnych konstrukcji jest teraz wyposażony w rewolucyjną technologię TITANIUM FST™. Dzięki technologii TITANIUM FST™ olej ten gwarantuje maksymalną ochronę w każdych warunkach eksploatacji i w każdym zakresie prędkości i temperatury.
Castrol EDGE SUPERCAR wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia nalepsze osiągi silników samochodów sportowych i wyścigowych, zbudowanych z wykorzystaniem najnowszych technologii, działających w warunkach wysokiego ciśnienia, wymagających olejów o maksymalnej wytrzymałości i sprawdzonych, najwyższych parametrach.
Castrol EDGE 0W-40 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają olejów o niskiej lepkości, które zapewniają najwyższy poziom ochrony.
Castrol EDGE 0W-30 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają olejów o niskiej lepkości, które zapewniających najwyższy poziom ochrony.