StrefaKierowcy.pl -
ul. Gersona 28, 30-818 Kraków, woj. małopolskie,
tel: (12) 346 346 2, info@strefakierowcy.pl
Rejestracja
Koszyk
0 szt., 0,00 PLN
Wyposażamy twój pojazd i Ciebie w podróży
od 2008 roku
Tysiące produktów, najlepsze marki, rewelacyjne ceny

Mobil Super 2000 X1 Diesel 10W40 4L

Mobil
 
Olej Mobil Super 2000 X1 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.

Dobór oleju


Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa samochodu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.

Normy i specyfikacje


Szczegółowy opis produktu, wraz z informacjami o spełnianych normach i specyfikacjach odnaleźć można na stronie producenta.

Własności i zalety


Oleje Mobil Super 2000 mają ustaloną markę w branży, tak więc stosujący je kierowcy mają gwarancję optymalnego działania silnika w swoim pojeździe.

Mobil Super 2000 X1 Diesel 10W-40 zapewnia:
  • Doskonałą ochronę przed zużyciem
  • Wyjątkowo skuteczne utrzymanie wnętrza silnika w czystości
  • Doskonałe właściwości ochronne w wysokich temperaturach
  • Doskonałe właściwości ochronne w niskich temperaturach

Zastosowania


Produkty Mobil Super 2000 zostały opracowane z myślą o kierowcach, którzy stosują je w silnikach swoich pojazdów aby uzyskać ochronę i sprawność silnika lepszą niż przy stosowaniu olejów konwencjonalnych. Mobil Super 2000 jest zalecany szczególnie do silników samochodów okresowo używanych do jazdy w wymagających warunkach.

Mobil Super 2000 X1 Diesel 10W-40 nadaje się do użytku:
  • W prawie wszystkich typach silników Diesla
  • W samochodach osobowych, samochodach sportowo-użytkowych, lekkich ciężarówkach i furgonetkach
  • Do jazdy po drogach szybkiego ruchu i w ruchu miejskim
  • Do jazdy w warunkach normalnych i okresowej jazdy w trudnych warunkach drogowych
  • Do silników Diesla w samochodach wyczynowych

Produkty podobne

Castrol Gtx High Mileage 15W40 4L
Castrol GTX High Mileage – druga młodość dla samochodów z dużym przebiegiem. To rozwiązanie dla tych, którzy szukają skutecznej ochrony silnika starszych samochodów. Zapewnia maksymalna ochronę w niesprzyjających warunkach jazdy i przedłuża żywotność silnika.
Elf Evolution 900 NF 5W40 4L
Evolution 900 NF jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernów MERCEDES-BENZ, VOLKSWAGEN, PORSCHE (benzynowe), itd.
Lotos Semisyntetic Thermal Control 10W40 5L
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości. Przeznaczony do silników benzynowyhc i wysokoprężnych bez i z turbodoładowaniem, samochodów osobowych i dostawczych. Może być stosowany w samochodach wyposażonych w katalityczny dopalacz spalin oraz zailanych paliwem LPG.
Mobil Super 2000 X1 10W40 4L
Olej Mobil Super 2000 X1 10W-40 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Valvoline Maxlife 10W40 4L
Pierwsza formuła z dodatkowymi składnikami wydłużającymi żywotność silnika — olej silnikowy regeneruje silniki o dużym przebiegu, spowalniając proces starzenia. Dzięki specjalnym dodatkom, takim jak zaawansowane środki konserwujące uszczelki oraz środki oczyszczające, produkty MaxLife regenerują kluczowe części silnika, umożliwiając ich lepszą pracę na dłużej. Wybrany „Produktem roku” przez magazyn Lubricant's World* olej silnikowy MaxLife jest unikalnym produktem Valvoline, wydłużającym żywotność silnika.

Klienci, którzy kupili: Mobil Super 2000 X1 Diesel 10W40 4L, kupili również:

Filtron OE640/1
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.

ZDJĘCIE PRODUKTU JEST POGLĄDOWE, PRZY DOBORZE FILTRA NALEŻY KIEROWAĆ SIĘ WSKAZANIAMI KATALOGU PRODUCENTA (LINK PONIŻEJ)
Mann W914/28
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Motul SPECIFIC 505 01 502 00 505 00 5W40 5L
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Szukaj