Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Pojemność: 4 litry
W 100% syntetyczny olej estrowy opracowany do wysokoobrotowych mocno obciążonych 2-suwowych silników motocyklowych zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Znakomite własności smarne wpływają na zmniejszenie zużycia wspólczynnika tarcia i zużycia silnika, zwiększają moc silnika i zmniejszają jego opory wewnętrzne. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkość zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM oraz HUSQVARNA którzy wymagają lepkości SAE 10W50 w niektórych modelach. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM, HUSQVARNA, MV AGUSTA oraz MOTO GUZZI którzy wymagają lepkości SAE 10W60. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności BMW, KTM i DUCATI, które to marki rekomendują lepkość 15W50 dla niektórych modeli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – opracowany specjalnie do 2 - cylindrowych silników motocykli. Spełnia wymagania Harley-Davidson®. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności BMW, KTM oraz MV AGUSTA którzy wymagają lepkości SAE 5W40. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej Double-Ester-Technology. Specjalnie opracowany do wszystkich wyczynowych silników motocykli Off Road pracujących przy wysokim obciążeniu mechanicznym i wysokich obrotach. Znakomite własności smarne zmniejszają tarcie i zużycie. Doskonale smaruje i utrzymuje elementy układu ssącego i wydechowego w czystości. Zapobiega zapiekaniu się pierścieni tłokowych i elementów układu wydechowego. Przeznaczony wyłącznie do sporządzania mieszanki paliwo-olej!
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Olej do 4 suwowych silników opracowany do quadów gdzie producent wymaga oleju mineralnego. Przewyższa wymagania Kawasaki, Yamaha, Bombardier, Suzuki. Szczególnie zalecany do mokrych sprzęgieł (następca oleju Motul Quad).
Przystosowany do użycia w pojazdach typu ATV i UTV zarówno do jazdy rekreacyjnej jak i użytkowej. Zwiększona odporność filmu olejowego. Chroni silnik i skrzynię biegów przed zużyciem.
Koncentrat płynu do chłodnic.
Płyn do chłodnic przeznaczony do bezpośredniego użycia (bez rozcieńczania z wodą).
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Wysokiej jakości, wielosezonowy olej mineralny, wydłużający żywotność silnika.
Wysokiej jakości, wielosezonowy olej mineralny, wydłużający żywotność silnika.
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla.
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii Shell PurePlus – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników.
Syntetyczny olej „low SAPS” do silników samochodów osobowych. Shell Helix Ultra ECT to następca oleju Helix Ultra Extra, spełnia a w niektórych aspektach przewyższa normy ustanowione przez olej poprzedniej generacji.
W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
TOTAL QUARTZ 7000 ENERGY jest nowoczesnym, półsynetyczny olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i diesla większości producentów na świecie.
Płyn chłodzący AFC do samochodów osobowych, samochodów lekkich pojazdów ciężarowych i użytkowych.
Środek chłodzący do silników na bazie monoetylenoglikolu.
Valvoline AFC 12+ Concentrate korzysta z organicznych dodatków uszlachetniających (OAT) w celu zapewnienia długotrwałej ochrony. Zalecany do stosowania w układach chłodzących wszystkich typów do silników spalinowych w samochodach i przemysłowych. Służy do ochrony układów chłodzących przed zamarzaniem w zimie i przed zagotowaniem w lecie oraz zapewnia długotrwałą ochronę przed korozją. Odpowiedni dla silników wysokoprężnych i benzynowych. Nie zawiera amin, azotanów, fosforanów, boranów ani krzemianów.
Środek chłodzący do silników na bazie monoetylenoglikolu.
Valvoline AFC 12+ Concentrate korzysta z organicznych dodatków uszlachetniających (OAT) w celu zapewnienia długotrwałej ochrony. Zalecany do stosowania w układach chłodzących wszystkich typów do silników spalinowych w samochodach i przemysłowych. Służy do ochrony układów chłodzących przed zamarzaniem w zimie i przed zagotowaniem w lecie oraz zapewnia długotrwałą ochronę przed korozją. Odpowiedni dla silników wysokoprężnych i benzynowych. Nie zawiera amin, azotanów, fosforanów, boranów ani krzemianów.
Wysokiej jakości olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Może być stosowany w samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych.
Pierwsza formuła z dodatkowymi składnikami wydłużającymi żywotność silnika — olej silnikowy regeneruje silniki o dużym przebiegu, spowalniając proces starzenia. Dzięki specjalnym dodatkom, takim jak zaawansowane środki konserwujące uszczelki oraz środki oczyszczające, produkty MaxLife regenerują kluczowe części silnika, umożliwiając ich lepszą pracę na dłużej. Wybrany „Produktem roku” przez magazyn Lubricant's World* olej silnikowy MaxLife jest unikalnym produktem Valvoline, wydłużającym żywotność silnika.
Do samochodów osobowych i furgonetek z silnikami benzynowymi, wysokoprężnymi oraz LPG, z lub bez turbosprężarki. Formuła opracowana pod kątem silników o wysokich przebiegach.
Przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, lekkich samochodach ciężarowych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Formuła specjalnie opracowana pod kątem nowoczesnych silników o wysokich przebiegach.
Pierwsza formuła z dodatkowymi składnikami wydłużającymi żywotność silnika — w pełni syntetyczny olej silnikowy regeneruje silniki o dużym przebiegu, spowalniając proces starzenia. Dzięki specjalnym dodatkom, takim jak zaawansowane środki konserwujące uszczelki oraz środki oczyszczające, produkty MaxLife regenerują kluczowe części silnika, umożliwiając ich lepszą pracę na dłużej. Olej silnikowy MaxLife, wybrany „Produktem roku” przez magazyn Lubricants World*, został zatwierdzony przez niezależną europejską organizację certyfikacyjną TÜV Nord.
Pierwsza formuła z dodatkowymi składnikami wydłużającymi żywotność silnika — w pełni syntetyczny olej silnikowy regeneruje silniki o dużym przebiegu, spowalniając proces starzenia. Dzięki specjalnym dodatkom, takim jak zaawansowane środki konserwujące uszczelki oraz środki oczyszczające, produkty MaxLife regenerują kluczowe części silnika, umożliwiając ich lepszą pracę na dłużej. Olej silnikowy MaxLife, wybrany „Produktem roku” przez magazyn Lubricants World*, został zatwierdzony przez niezależną europejską organizację certyfikacyjną TÜV Nord.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe, wzbogacony najnowocześniejszym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia doskonałą ochronę podczas rozruchu, nawet w ekstremalnych warunkach.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
W pełni syntetyczny olej do wszystkich zastosowań do których zaleca się SAE 0W-30 za względu na większą oszczędność paliwa. Specjalnie zalecany przez Volvo.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
Syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, sprawdzony w wyścigach – zapewnia najwyższą wydajność silników benzynowych z turbodoładowaniem w samochodach osobowych oraz rajdowych i wyścigowych.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.