Mobil 1 ESP 0W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu silnikowi wyjątkowej czystości, ochrony przeciwzużyciowej i doskonałych osiągów.
Mobil 1 ESP 0W40 4L
Dostępne warianty:
Numer katalogowy: | Mobil 1 ESP 0W40 4L |
Identyfikator produktu: | 0059579 |
Mobil 1 ESP 0W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu silnikowi wyjątkowej czystości, ochrony przeciwzużyciowej i doskonałych osiągów.
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa samochodu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.
Mobil 1 ESP 0W-40 spełnia lub przewyższa następujące wymagania:
ACEA C3
API SM
Fiat 9.55535-S2
Mobil 1 ESP 0W-40 posiada następujące aprobaty producentów:
BMW Longlife 04
MB-Approval 229.31
MB-Approval 229.51
General Motors Service Fill dexos2TM (license number GB1A0917015)
Mobil 1 ESP 0W-40 jest odpowiedni do stosowania w aplikacjach wymagających:
API CF
Opel GM-LL-A-025 / GM-LL-B-025
Olej silnikowy Mobil 1 ESP 0W-40 został przygotowany przez ekspertów, aby przyczynić się do przedłużenia żywotności i utrzymania efektywności systemów oczyszczania spalin zarówno w pojazdach z silnikami benzynowymi jak i Diesla. Mobil 1 ESP 0W-40 spełnia lub przekracza standardy określone przez wielu wiodących producentów samochodowych dla nowszego typu silników samochodów osobowych z silnikami Diesla i benzynowymi.
Skład oleju Mobil 1 ESP 0W-40 to oryginalna kompozycja zaawansowanych technologicznie składników specjalnie dobranych dla zapewnienia pełnej zgodności z najnowszymi filtrami cząstek stałych w silnikach Diesla i z konwerterami katalitycznymi. Olej Mobil 1 ESP 0W-40 został opracowany w celu osiągnięcia najwyższych osiągów i ochrony silnika w połączeniu z potencjalnymi korzyściami w zakresie oszczędności paliwa.
ZALETY:
Mobil 1 ESP 0W-40 jest zalecany dla wszystkich rodzajów nowoczesnych silników samochodowych, szczególnie wysilonych silników benzynowych i silników Diesla, w które wyposażone są najnowocześniejsze samochody osobowe, sportowo-rekreacyjne i lekkie samochody dostawcze.
Mobil 1 ESP 0W-40 posiada dopuszczenie General Motors Service Fill dexos2™, które jest wymagane we wszystkich nowych - od 2010 - modelach pojazdów marki GM/Opel/Vauxhall/Chevrolet z silnikami na paliwo Diesla i benzynę. Według firmy GM/Opel, specyfikacja dexos2™ jest także kompatybilna z starszymi specyfikacjami GM/Opel (GM-LL-A-025 oraz GM-LL-B-025) co oznacza, że w większości pojazdów GM/Opel/Vauxhall/Chevrolet z silnikami Diesla i benzynowymi można stosować Mobil 1 ESP 0W-40 z dopuszczeniem dexos2™.
Olej Mobil 1 ESP 0W-40 jest szczególnie odpowiedni do użytku w ekstremalnych warunkach eksploatacji , w których nie spisują się zadowalająco oleje konwencjonalne.
Olej nie jest zalecany do stosowania w silnikach dwusuwowych i lotniczych, o ile ich producent nie wydał specjalnego dopuszczenia.
Dobór oleju
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa samochodu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.
Normy i specyfikacje
Mobil 1 ESP 0W-40 spełnia lub przewyższa następujące wymagania:
ACEA C3
API SM
Fiat 9.55535-S2
Mobil 1 ESP 0W-40 posiada następujące aprobaty producentów:
BMW Longlife 04
MB-Approval 229.31
MB-Approval 229.51
General Motors Service Fill dexos2TM (license number GB1A0917015)
Mobil 1 ESP 0W-40 jest odpowiedni do stosowania w aplikacjach wymagających:
API CF
Opel GM-LL-A-025 / GM-LL-B-025
O produkcie
Olej silnikowy Mobil 1 ESP 0W-40 został przygotowany przez ekspertów, aby przyczynić się do przedłużenia żywotności i utrzymania efektywności systemów oczyszczania spalin zarówno w pojazdach z silnikami benzynowymi jak i Diesla. Mobil 1 ESP 0W-40 spełnia lub przekracza standardy określone przez wielu wiodących producentów samochodowych dla nowszego typu silników samochodów osobowych z silnikami Diesla i benzynowymi.
Skład oleju Mobil 1 ESP 0W-40 to oryginalna kompozycja zaawansowanych technologicznie składników specjalnie dobranych dla zapewnienia pełnej zgodności z najnowszymi filtrami cząstek stałych w silnikach Diesla i z konwerterami katalitycznymi. Olej Mobil 1 ESP 0W-40 został opracowany w celu osiągnięcia najwyższych osiągów i ochrony silnika w połączeniu z potencjalnymi korzyściami w zakresie oszczędności paliwa.
ZALETY:
- Niska zawartość popiołu - Pomaga zredukować osadzanie się cząsteczek w filtrach cząstek stałych
- Niska zawartość siarki i fosforu - Przyczynia się do zmniejszenia przypadków „zatrucia” konwerterów katalitycznych
- Aktywne środki czyszczące - Pomaga w redukcji gromadzącego się szlamu i osadów, przyczyniając się do czystości i trwałości silnika
- Znakomita stabilność termiczna i oksydacyjna - Przyczynia się do ograniczenia degradacji oleju, co pozwala na wydłużenie okresów międzyserwisowych
- Niskie zużycie oleju- Mniejsze zanieczyszczenie węglowodorami
- Ulepszone właściwości tarciowe - Potencjalnie zwiększa oszczędność oleju
- Doskonałe właściwości w niskich temperaturach - Szybki rozruch w niskich temperaturach i wyjątkowo szybka ochrona silnika. Przyczynia się do przedłużenia żywotności silnika.
Zastosowanie
Mobil 1 ESP 0W-40 jest zalecany dla wszystkich rodzajów nowoczesnych silników samochodowych, szczególnie wysilonych silników benzynowych i silników Diesla, w które wyposażone są najnowocześniejsze samochody osobowe, sportowo-rekreacyjne i lekkie samochody dostawcze.
Mobil 1 ESP 0W-40 posiada dopuszczenie General Motors Service Fill dexos2™, które jest wymagane we wszystkich nowych - od 2010 - modelach pojazdów marki GM/Opel/Vauxhall/Chevrolet z silnikami na paliwo Diesla i benzynę. Według firmy GM/Opel, specyfikacja dexos2™ jest także kompatybilna z starszymi specyfikacjami GM/Opel (GM-LL-A-025 oraz GM-LL-B-025) co oznacza, że w większości pojazdów GM/Opel/Vauxhall/Chevrolet z silnikami Diesla i benzynowymi można stosować Mobil 1 ESP 0W-40 z dopuszczeniem dexos2™.
Olej Mobil 1 ESP 0W-40 jest szczególnie odpowiedni do użytku w ekstremalnych warunkach eksploatacji , w których nie spisują się zadowalająco oleje konwencjonalne.
Olej nie jest zalecany do stosowania w silnikach dwusuwowych i lotniczych, o ile ich producent nie wydał specjalnego dopuszczenia.
Klienci, którzy kupili: Mobil 1 ESP 0W40 4L, kupili również:
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Filtr kabinowy renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr powietrza renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr kabinowy renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Niezbędna w każdym samochodzie.
Wysokiej jakości olej syntetyczny przeznaczony do wszystkich silników benzynowych oraz Diesla. Specjalna formuła oleju chroni silnik i obniża zużycie paliwa.
Filtr oleju renomowanej, mającej kilkudziesięcioletnie doświadczenie, firmy Knecht. Filtry tej marki wykorzystywane są często przez wielu producentów samochodów przy tzw. "pierwszym montażu" w fabryce.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy kierować się wyszukiwarką, która wskaże odpowiedni pod kątem konstrukcji i wymiarów, model filtra do danego pojazdu co pozwoli na jego bezproblemowy montaż)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy kierować się wyszukiwarką, która wskaże odpowiedni pod kątem konstrukcji i wymiarów, model filtra do danego pojazdu co pozwoli na jego bezproblemowy montaż)
Niezawodna jakość potwierdzona certyfikatem TUV.
Filtr powietrza renomowanej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Filtr kabinowy z wkładem węglowym renomowanej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Przeznaczona do mocowania samochodowych tablic rejestracyjnych.
Produkty podobne
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Oleje Mobil Super 3000 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultra nowoczesnej Technologii Syntetycznej ELF oraz specjalnie dobranemu pakietowi modyfikatorów tarcia olej ten pozwala na znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa.
Olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Odpowiedni do samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Odpowiedni również do urządzeń przemysłowych, takich jak ładowarki teleskopowe lub wózki widłowe.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Oryginalny olej produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W30. Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być także z powodzeniem wykorzystywany w pojazdach innych producentów.
Syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, sprawdzony w wyścigach – zapewnia najwyższą wydajność silników benzynowych z turbodoładowaniem w samochodach osobowych oraz rajdowych i wyścigowych.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
Syntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający pełną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony dla silników Diesla z wtryskiem bezpośrednim, układami Common Rail wyposażonymi w turbosprężarki i intercoolerami oraz filtry cząstek stałych, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA C3 lub API CF o lepkości SAE 5W-40. Odpowiedni także do silników benzynowych z 3-drożnymi układami katalitycznymi TWC. Łączy dedykowaną technologię dla silników Diesla z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do elementów wewnętrznych silnika, chroniąc silnik przed zużyciem w czasie uruchomienia i dalszej eksploatacji. Technologia Inteligentnych Molekuł zapewnia ochronę od momentu przękręcenia kluczyka dzięki zapewnieniu ochronnej warstwy oleju. Specjalny pakiet dodatków dedykowany do silników Diesla umożliwia utrzymanie wysokich parametrów pracy oleju nawet przy obecności dużej ilości sadzy.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Syntetyczny olej „low SAPS” do silników samochodów osobowych. Shell Helix Ultra ECT to następca oleju Helix Ultra Extra, spełnia a w niektórych aspektach przewyższa normy ustanowione przez olej poprzedniej generacji.
W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.