W pełni syntetyczny płyn do systemów hamulcowych na bazie poliglikolu. Zalecany do hamulców tarczowych i bębnowych, szczególnie w pojazdach z systemem antypoślizgowym (ABS).
Volkswagen 5W30 LongLife III 504/507 5 L
Dostępne warianty:
Numer katalogowy: | G052195M4 |
Identyfikator produktu: | 0059616 |
Kod producenta: | G052195M4 |
Oryginalny olej produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W30. Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być także z powodzeniem wykorzystywany w pojazdach innych producentów.
Syntetyczny olej spełnia rygorystyczne normy 504/507 dla silników benzynowych oraz diesla z wyposażonych w filtr cząstek stałych.
Indeks producenta: G052195M4
Zastosowanie
Syntetyczny olej spełnia rygorystyczne normy 504/507 dla silników benzynowych oraz diesla z wyposażonych w filtr cząstek stałych.
Indeks producenta: G052195M4
Klienci, którzy kupili: Volkswagen 5W30 LongLife III 504/507 5 L, kupili również:
Top Tec 4300 5W-30 Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, obniżenie zużycia paliwa i oleju oraz błyskawiczne dotarcie oleju w czasie rozruchu do wszystkich elementów podlegających smarowaniu.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Wycieraczka przeznaczona do montażu na szybie tylnej. W nowych modelach samochodów osobowych coraz częściej można spotkać bezprzegubowe wycieraczki Bosch Aerotwin. Obecnie wycieraczki te dostępne są również w sprzedaży na wtórnym rynku części zamiennych i przeznaczone są do samochodów wyposażonych fabrycznie w klasyczne wycieraczki.
Podana cena dotyczy 1 sztuki wycieraczki na szybę tylną.
Zdjęcie produktu jest poglądowe. Jeśli przy wyborze wycieraczek będą Państwo kierowali się wskazówkami zawartymi poniżej, to otrzymany towar będzie posiadał zaczep oraz długość odpowiednie dla Państwa pojazdu, co pozwoli na bezproblemowy montaż.
Podana cena dotyczy 1 sztuki wycieraczki na szybę tylną.
Zdjęcie produktu jest poglądowe. Jeśli przy wyborze wycieraczek będą Państwo kierowali się wskazówkami zawartymi poniżej, to otrzymany towar będzie posiadał zaczep oraz długość odpowiednie dla Państwa pojazdu, co pozwoli na bezproblemowy montaż.
Wycieraczka przeznaczona do montażu na szybie tylnej. W nowych modelach samochodów osobowych coraz częściej można spotkać bezprzegubowe wycieraczki Bosch Aerotwin. Obecnie wycieraczki te dostępne są również w sprzedaży na wtórnym rynku części zamiennych i przeznaczone są do samochodów wyposażonych fabrycznie w klasyczne wycieraczki.
Podana cena dotyczy 1 sztuki wycieraczki na szybę tylną.
Zdjęcie produktu jest poglądowe. Jeśli przy wyborze wycieraczek będą Państwo kierowali się wskazówkami zawartymi poniżej, to otrzymany towar będzie posiadał zaczep oraz długość odpowiednie dla Państwa pojazdu, co pozwoli na bezproblemowy montaż.
Podana cena dotyczy 1 sztuki wycieraczki na szybę tylną.
Zdjęcie produktu jest poglądowe. Jeśli przy wyborze wycieraczek będą Państwo kierowali się wskazówkami zawartymi poniżej, to otrzymany towar będzie posiadał zaczep oraz długość odpowiednie dla Państwa pojazdu, co pozwoli na bezproblemowy montaż.
Filtr powietrza renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr kabinowy z wkładem węglowym renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
ZDJĘCIE PRODUKTU JEST POGLĄDOWE, PRZY DOBORZE FILTRA NALEŻY KIEROWAĆ SIĘ WSKAZANIAMI KATALOGU PRODUCENTA (LINK PONIŻEJ)
ZDJĘCIE PRODUKTU JEST POGLĄDOWE, PRZY DOBORZE FILTRA NALEŻY KIEROWAĆ SIĘ WSKAZANIAMI KATALOGU PRODUCENTA (LINK PONIŻEJ)
Filtr paliwa renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr powietrza renomowanej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Filtr powietrza renomowanej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Filtr kabinowy renomowanej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Filtr kabinowy z wkładem węglowym i polifenolem renomowanej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Produkty podobne
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, sprawdzony w wyścigach – zapewnia najwyższą wydajność silników benzynowych z turbodoładowaniem w samochodach osobowych oraz rajdowych i wyścigowych.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
Syntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający pełną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony dla silników Diesla z wtryskiem bezpośrednim, układami Common Rail wyposażonymi w turbosprężarki i intercoolerami oraz filtry cząstek stałych, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA C3 lub API CF o lepkości SAE 5W-40. Odpowiedni także do silników benzynowych z 3-drożnymi układami katalitycznymi TWC. Łączy dedykowaną technologię dla silników Diesla z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do elementów wewnętrznych silnika, chroniąc silnik przed zużyciem w czasie uruchomienia i dalszej eksploatacji. Technologia Inteligentnych Molekuł zapewnia ochronę od momentu przękręcenia kluczyka dzięki zapewnieniu ochronnej warstwy oleju. Specjalny pakiet dodatków dedykowany do silników Diesla umożliwia utrzymanie wysokich parametrów pracy oleju nawet przy obecności dużej ilości sadzy.
Oleje Mobil Super 3000 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Mobil 1 ESP 0W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu silnikowi wyjątkowej czystości, ochrony przeciwzużyciowej i doskonałych osiągów.
Olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Odpowiedni do samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Odpowiedni również do urządzeń przemysłowych, takich jak ładowarki teleskopowe lub wózki widłowe.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju