StrefaKierowcy.pl -
ul. Gersona 28, 30-818 Kraków, woj. małopolskie,
tel: (12) 346 346 2, info@strefakierowcy.pl
Rejestracja
Koszyk
0 szt., 0,00 PLN
Wyposażamy twój pojazd i Ciebie w podróży
od 2008 roku
Tysiące produktów, najlepsze marki, rewelacyjne ceny

Motul 8100 ECO-NERGY 5W30 1L

Motul
 
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).

Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.

Dobór oleju


Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.

O produkcie


Ten 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany zgodnie z najbardziej aktualnymi wymaganiami jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach: MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 posiada syntetyczną bazę i specjalne modyfikatory tarcia, które zapewniają doskonałą odporność filmu olejowego, zmniejszenie tarcia w silniku, utrzymanie ciśnienia oleju i ogólne zmniejszenie temperatury pracy silnika. MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 zapewnia doskonałe właściwości smarowania, odporność na wysokie temperatury. Posiada właściwości antyutleniające, antykorozyjne i antypienne.

Zastosowanie: Olej silnikowy
Typ Silnika: 4-suwowy
Jakość: 100% Syntetyczny
Zakres Produktów: Samochody osobowe
Lepkość: 5W30
ACEA Standardy: ACEA A5/B5
API Standardy: API SL/CF
Dopuszczenia producentów : FORD WSS M2C 913C ; Renault RN0700

Zalecenia: Honda i Volvo silniki benzynowe.

Autoryzowany sprzedawca Motul


Kliknij obrazek aby powiększyć:
Certyfikat Motul dla StrefaKierowcy.pl

Produkty podobne

Motul SPECIFIC DEXOS2 5W30 1L
GM - OPEL - W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów, w których producenci (Opel,Vauxhall i Saab) zalecają stosowanie olejów zgodnych z normą GM Opel Dexos2™. Opracowany w technologii „Mid SAPS” zgodnie z wymogami GM Europe spełniającymi normy emisji spalin Euro IV i Euro V. Nadaje się również do wszystkich rodzajów paliwa: benzyny, oleju napędowego, biodiesla, bioetanolu E85, gazu ziemnego i gazu LPG. Kompatybilny z olejami o specyfikacji Opel GM LL-A/B-025.

Możliwość stosowania w silnikach, do których zalecane są oleje zgodnie z ACEA C3.
Castrol Edge 10W60 Titanium FST 1L
Castrol EDGE 10W-60 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia nalepsze osiągi silników samochodów sportowych i wyścigowych, zbudowanych z wykorzystaniem najnowszych technologii, działających w warunkach wysokiego ciśnienia, wymagających olejów o maksymalnej wytrzymałości i sprawdzonych, najwyższych parametrach.
Motul SPECIFIC 229.52 5W30 1L
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa (FE). Przeznaczony do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla Mercedes Benz wyposażonych lub nie w system BlueTec (SCR) selektywnej redukcji katalitycznej. Najwyższa odporność na utlenianie. Kompatybilny wstecz z wymaganiami MB 229.51 oraz MB 229.31.
Motul 8100 ECO-CLEAN+ C1 5W30 1L
W pełni syntetyczny olej silnikowy nowej generacji o najniższej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa. Możliwość stosowania w silnikach z katalizatorami trójfunkcyjnymi lub filtrami cząstek stałych.
Motul 8100 X-MAX 0W40 1L
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla także z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zalecany do wysilonych silników (np. BMW, MERCEDES oraz PORSCHE). Doskonałe własności przeciwzużyciowe. Najwyższa stabilność w wysokich temperaturach. Podwyższone osiągi i lepsze przyspieszenie.
Motul SPECIFIC 504 00 - 507 00 5W30 1L
Olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych silników VOLKSWAGEN, AUDI, SEAT, SKODA spełniających normy emisji spalin EURO IV, wyposażonych w filtr cząstek stałych, wymagających olejów wykonanych w technologii "Low SAPS".

Do długich przebiegów międzywymianowych. Olej zgodny z wcześniejszymi normami VOLKSWAGENA: 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01.
Motul 8100 ECO-CLEAN C2 5W30 1L
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Castrol Edge 0W30 Titanium FST 1L
Castrol EDGE 0W-30 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają olejów o niskiej lepkości, które zapewniających najwyższy poziom ochrony
Motul SPECIFIC 948B 5W20 1L
Najwyższych parametrów w 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów VOLVO. Do najnowyszych silników "DRIVEE" benzynowych (VEP) i Diesla (VED) wyposażonych w najnowsze katalizatory i filtry cząstek stałych (DPF).

Klienci, którzy kupili: Motul 8100 ECO-NERGY 5W30 1L, kupili również:

Motul 8100 ECO-NERGY 5W30 5L
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).

Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
SONAX Letni Płyn do spryskiwaczy 4L - NanoPro
Wysoce skuteczny, gotowy do użycia płyn do spryskiwaczy szyb i reflektorów samochodowych o świeżym zapachu, opracowany na bazie nanotechnologii. Niezwykle szybko usuwa z szyby warstwy brudu i tłuszczu ograniczające widoczność. Dzięki formule NanoPro jest znacznie wydajniejszy w stosunku do tradycyjnych płynów oraz skuteczniej usuwa owady. Nanocząsteczki zawarte w płynie wygładzaią mikroskopijne nierówności na powierzchni szyby zapobiegając nierównomiernej pracy wycieraczek. Nie pozostawia smug i zacieków. Nie powoduje pęknięć naprężeniowych na szkłach reflektorów. Można stosować do dysz wachlarzowych.
Motul SPECIFIC 505 01 502 00 505 00 5W40 5L
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Motul Gear 300 75W90 1 L
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych bez układów limited slip pracujących w najcięzszych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Mann W914/28
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Motul SPECIFIC 505 01 502 00 505 00 5W40 5L
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Szukaj