W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii Shell PurePlus – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników.
Pojemność: 1 litr
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach. Niskopopiołowa formulacja umożliwia utrzymanie filtrów cząstek stałych w czystości i chroni przed powstawaniem popiołów, które mogą blokować układ wydechowy i zmniejszać wydajność silnika.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Wysokiej jakości, wielosezonowy olej mineralny, wydłużający żywotność silnika.
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Płyn do chłodnic przeznaczony do bezpośredniego użycia (bez rozcieńczania z wodą).
Koncentrat płynu do chłodnic.
NOXY - Płyn AdBlue® od Grupy Azoty
NOXy® to komplementarne rozwiązanie Grupy Azoty, oferujące AdBlue® w najwyższej jakości.
NOXy® to komplementarne rozwiązanie Grupy Azoty, oferujące AdBlue® w najwyższej jakości.
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających.
Wysokiej jakości, mineralny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany z myślą o silnikach benzynowych i lekkich Diesl'a eksploatowanych w codziennych warunkach jazdy.
Olej Technosynthese® opracowany specjalnie do motocyklowych skrzyń biegów i mokrych sprzęgieł z odseparowanym układem smarowania od silnika. Przeznaczony do motocykli szosowych, trialowych, krossowych, enduro, motorowerów, Quadów czu skuterów zarówno z silnikami 4 jak i 2-suwowymi pracujących nawet w najcięższych warunkach obciążeń i temperatur, nawet do wyczynu. Zalecany kiedy wymagane są oleje klas lepkości SAE 10W40 lub SAE 80W.
Mineralny olej przekładniowy opracowany do skrzyń biegów zintegrowanych z mokrymi sprzęgłami. Motocykle drogowe, trialowe, crossowe, enduro (2 lub 4-suwowe), motorowery, skutery, quady. Zalecany gdzie wymagane są oleje silnikowe SAE 10W30 lub oleje przekładniowe SAE 80.
Najwyższych parametrów w 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów VOLVO. Do najnowyszych silników "DRIVEE" benzynowych (VEP) i Diesla (VED) wyposażonych w najnowsze katalizatory i filtry cząstek stałych (DPF).
W 100% syntetyczny olej silnikowy - Mid SAPS - ACEA C2 - specjalnie opracowany do samochodów BMW wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla wymagające oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami BMW LL-12 FE. Zapewnia wysoką paliwooszczedność jednocześnie z najwyższą ochroną silnika. Kompatybilny z układami katalitycznymi (CAT), filtrami cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorami (Selektywna Redukcja Katalityczna) wymagającymi płynu typu AdBlue®.
GM - OPEL - W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów, w których producenci (Opel,Vauxhall i Saab) zalecają stosowanie olejów zgodnych z normą GM Opel Dexos2™. Opracowany w technologii „Mid SAPS” zgodnie z wymogami GM Europe spełniającymi normy emisji spalin Euro IV i Euro V. Nadaje się również do wszystkich rodzajów paliwa: benzyny, oleju napędowego, biodiesla, bioetanolu E85, gazu ziemnego i gazu LPG. Kompatybilny z olejami o specyfikacji Opel GM LL-A/B-025.
Możliwość stosowania w silnikach, do których zalecane są oleje zgodnie z ACEA C3.
Możliwość stosowania w silnikach, do których zalecane są oleje zgodnie z ACEA C3.
Olej dedykowany do samochodów zasilanych CNG i LPG.
Najwyższych parametrów w 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów VOLVO. Do najnowyszych silników "DRIVEE" benzynowych (VEP) i Diesla (VED) wyposażonych w najnowsze katalizatory i filtry cząstek stałych (DPF).
FORD - W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników Diesla oraz do niektórych silników benzynowych grupy Ford (sprawdź zalecenia w karcie technicznej produktu). Spełnia oficjalne wymagania specyfikacji FORD WSS M2C 913 D i jest kompatybilny z poprzednimi wymaganiami FORD WSS M2C 913 A, 913 B, oraz 913 C.
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów Jaguar oraz Land Rover wyposażonych w silniki benzynowe wymagających oleju zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami ST.JLR 51.5122. Zapewnia wysoką paliwooszczedność jednocześnie z ochroną silnika. Kompatybilny z układami katalitycznymi (CAT).
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00. Zalecany do silników benzynowych i Diesla samochodów wyposażonych w układy katalityczne (CAT) oraz filtry cząstek stałych (DPF). Przeznaczony do wszystkich rodzajów paliw: benzyn silnikowych, oleju napędowego oraz biopaliw.
Zalety: 4% więcej paliwo-oszczędności w porównaniu z olejami spełniającymi starszą normę VW 504 00 - 507 00 o lepkości 5W30.
Zalety: 4% więcej paliwo-oszczędności w porównaniu z olejami spełniającymi starszą normę VW 504 00 - 507 00 o lepkości 5W30.
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny, estrowy, olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników VW, AUDI, SEAT, SKODA, przystosowanych do długich przebiegów między wymianami oleju. Przeznaczony do silników z lub bez turbodoładowania, z wtryskiem bezpośrednim lub pompowtryskiwaczami.
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych silników VOLKSWAGEN, AUDI, SEAT, SKODA spełniających normy emisji spalin EURO IV, wyposażonych w filtr cząstek stałych, wymagających olejów wykonanych w technologii "Low SAPS".
Do długich przebiegów międzywymianowych. Olej zgodny z wcześniejszymi normami VOLKSWAGENA: 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01.
Do długich przebiegów międzywymianowych. Olej zgodny z wcześniejszymi normami VOLKSWAGENA: 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01.
Najwyższej jakości w 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników Diesla "BlueHDi" wyposażonych w układy katalityczne SCR oraz filtry cząstek stałych DPF koncernu PSA wymagających oleju oficjalnie zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami "PSA B71 2312"l. Odpowiedni także do niektórych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych DPF. Sprawdź zalecenia w instrukcji obsługi pojazdu.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa (FE). Przeznaczony do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla Mercedes Benz wyposażonych lub nie w system BlueTec (SCR) selektywnej redukcji katalitycznej. Najwyższa odporność na utlenianie. Kompatybilny wstecz z wymaganiami MB 229.51 oraz MB 229.31.
RENAULT. Olej dedykowany do silników Renault spełniających normy Euro IV i V. 0720 jest rekomendowany do silników z DPF, oprócz 2.2 dCi.
Najwyższej jakości płyn hydrauliczny specjalnie opracowany do amortyzatorów teleskopowych używanych w najcięższych warunkach wyścigowych i rajdowych. Wskaźnik lepkości 400.
W 100% syntetyczny olej opracowany do najnowszych wysilonych silników 4-suwowych skuterów i maxi skuterów o pojemnościach od 50 do 650 ccm. Przystosowany do układów katalitycznych. Klasa lepkości 5W40 odpowiada najnowszym zaleceniom producentów skuterów, ułatwia zimne starty silnika i zmniejsza ich zużycie.
W 100% syntetyczny olej estrowy opracowany do wysokoobrotowych mocno obciążonych 2-suwowych silników skuterów zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Znakomite własności smarne wpływają na zmniejszenie zużycia wspólczynnika tarcia i zużycia silnika, zwiększają moc silnika i zmniejszają jego opory wewnętrzne. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym. Specjalny skład chemiczny zapobiega powstawaniu emulsji w układach bezpośredniego wtrysku oleju.
Olej Technosynthese® opracowany do 4-suwowych silników skuterów.
Olej Technosynthese® opracowany do wysokoobrotowych 2-suwowych silników skuterów zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
Najwyższej jakości olej Technosynthese® do przekładni dwusprzęgłowych (DCT, DSG). Przeznaczony do użycia w większości pojazdów wyposażonych w przekładnie typu DCT zarówno ze sprzęgłami suchymi jak i mokrymi. Szczególnie zalecany do dwusprzęgłowych skrzyń biegów (DCT) konstrukcji ZF, GETRAG oraz BORG WARNER używanych przez producentów pojazdów: VW-AUDI-SEAT-SKODA (DSG oraz S-tronic), BMW (DKG), MERCEDES BENZ (7G DCT), PORSCHE (PDK), FORD (Powershift), OPEL (DSG), PSA Peugeot-Citroën (DCS) , RENAULT (EDC, DC4), NISSAN (GR6). Przed użyciem sprawdź dane w instrukcji obsługi pojazdu.
W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (klasyczna zmiana biegów, sekwencyjna, elektronicznie sterowana...) wyposażonych lub nie w sprzęgła typu lock-up. Zalecany także do starszych typów automatycznych skrzyń biegów, przemienników momentu obrotowego, układów wspomagania kierownicy, przekładni nawrotnych w łodziach, przekładni hydrostatycznych i innych mechanicznych i hydraulicznych układach wymagających olejów typu DEXRON (poza DEXRON VI) lub MERCON. Nie stosować w przekładniach CVT.
Olej przekładniowy Technosynthese® do 5-biegowych skrzyń biegów i hipoidalnych mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego. Specjalne dodatki uszlachetniające redukują tarcie i chronią przed korozją.
Olej przekładniowy Technosynthese® specjalnie opracowany do pojazdów francuskich. Do skrzyń biegów i i innych przekładni bez blokady mechanizmu różnicowego. Zapewnia szczególnie łatwą zmianę biegów i zmniejszenie zużycia paliwa. Zalecany szczególnie do skrzyń biegów samochodów francuskich marki Renault, Citroen i Peugeot.
Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów, w których ciężko zmienia się biegi. Wszystkie skrzynie biegów i hipoidalne tylne mosty bez blokady mechanizmu różnicowego. Do wszystkich typów pojazdów: rajdowe, A-grupowe, 4WD. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu ,należy stosować MOTUL 90PA lub MOTUL HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów należy stosować MOTUL DEXRON III lub MOTUL TRANSMISSION FLUID.
Gotowy do użycia płyn chłodzący do motocykli. Bezazotynowy, bezaminowy, bezfosforanowy, bezboranowy, bezkrzemianowy. Zapewnia wyjątkową ochronę nowoczesnych silników aluminiowych i ze stopami magnezu, do +136°C. Chroni przed zamarzaniem do -35°C.
Gotowy do użycia płyn chłodzący do wszystkich rodzajów motocykli. Bezazotynowy, bezaminowy, bezfosforanowy. Zapewnia optymalną ochronę silnika i chroni przed zamarzaniem do -37°C.
Koncentrat płynu chłodniczego na bazie glikolu monoetylenowego (bezkrzemianowy). Opracowany dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla o lekkiej konstrukcji aluminiowej. Do rozcieńczania wodą destylowaną lub demineralizowaną.
Koncentrat płynu chłodniczego na bazie glikolu monoetylenowego. Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do rozcieńczania wodą destylowaną lub demineralizowaną.
Gotowy do zastosowania płyn chłodniczy na bazie glikolu monoetylenowego. Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do - 37° C.
Mineralny olej do wszystkich typów przekładni mechanicznych, synchronizowane i niezsynchronizowane skrzynie biegów, przekładnie główne, przekładnie rozdzielcze, dyferencjały hipoidalne bez układów z ograniczonych tarciem (Limimted Slip) pracujące przy dużych obciążeniach.
Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi. Zalecany szczególnie do przekładni hpoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
W 100% syntetyczny olej Ester-Technology do skrzyń biegów, przekładni rozdzielczych i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu lub klasycznych w samochodach rajdowych i wyścigowych pracujących w najcięższych warunkach. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Wysoka lepkość (klasa lepkośći SAE 140) w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych wyposażonych w układy limited slip pracujących w najcięższych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w najwyższych obciążeniach. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych bez układów limited slip pracujących w najcięzszych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.