W pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych wysilonych silników 2-suwowych charakteryzujących się wysokimi obrotami.
Motul Transoil 10W30 1 L
Numer katalogowy: | Motul Transoil 10W30 1 L |
Identyfikator produktu: | 0034127 |
EAN: | 3374650004389 |
Średnia ocena: | (1) (zobacz opinie) |
Mineralny olej przekładniowy opracowany do skrzyń biegów zintegrowanych z mokrymi sprzęgłami. Motocykle drogowe, trialowe, crossowe, enduro (2 lub 4-suwowe), motorowery, skutery, quady. Zalecany gdzie wymagane są oleje silnikowe SAE 10W30 lub oleje przekładniowe SAE 80.
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.
Zastosowanie: Olej do skrzyni biegów
Jakość: Mineralny
Zakres Produktów: Motocykle
Lepkość: 10W30
Dobór oleju
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.
O produkcie
Zastosowanie: Olej do skrzyni biegów
Jakość: Mineralny
Zakres Produktów: Motocykle
Lepkość: 10W30
Klienci, którzy kupili: Motul Transoil 10W30 1 L, kupili również:
Olej w aerozolu opracowany specjalnie do konserwacji piankowych filtrów powietrza motorów off-roadowych i quadów. Poprawia wydajność filtra powietrza. Skutecznie usuwa kurz, błoto oraz piasek w celu zwiększenia trwałości silnika. Zapobiega wnikaniu wody poprzez filtr.
Wysokowydajny niemineralny płyn hamulcowy. Na bazie eterów glikolowych i opracowany specjalnie do hydraulicznych układów hamulcowych. Wysoka temperatura wrzenia płynu Brake & Clutch Fluid DOT 4 gwarantuje bezpieczną jazdę i oznacza, że jest on bezpieczny dla wszystkich materiałów stosowanych w układach hamulcowych. Zaleca się odświeżanie płynów hamulcowych i sprzęgłowych co dwa lata.
Najnowszy przełom w technologii smarowania łańcuchów, zapewniający długotrwałą ochronę przed zużyciem, doskonale przylegający. Syntetyczne komponenty tworzą długotrwałą powłokę smarującą i ochronną na zębach koła łańcuchowego, aby zapewnić maksymalną trwałość łańcucha oraz zębów. Dostosowany do łańcuchów typu O-ring lub X-ring.
W pełni syntetyczny płyn do systemów hamulcowych na bazie poliglikolu. Zalecany do hamulców tarczowych i bębnowych.
Castrol Magnatec Diesel 5W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy z formułą „Inteligentnych Molekuł” przeznaczony do silników wysokoprężnych.
W pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych 4-suwowych, sportowych motocykli. To sprawdzona w sporcie motorowym technologia zapewniająca wysoką wydajność silnika, większą moc oraz lepsze przyspieszenie.
Filtr powietrza renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr kabinowy renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Filtr paliwa renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Płyn do chłodnic przeznaczony do bezpośredniego użycia (bez rozcieńczania z wodą).
Produkty podobne
Mobilube HD-A 85W-90 to najwyższej jakości olej przekładniowy przeznaczony do przekładni samochodowych. Olej ten został opracowany na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego oraz wzbogacony specjalnie dobranym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia niezawodną eksploatację i prawidłową ochronę elementów przekładni pracujących w warunkach wysokich obciążeń. Polecany wszędzie tam, gdzie wymagane jest stosowanie olejów przekładniowych spełniających wymagania klasyfikacji API GL-5.
Nowoczesny mineralny olej przekładniowy. Zalecany także do przekładni stożkowych, uszlachetniony dodatkami uodporniającymi na duże naciski (EP), dzięki temu daje znakomitą ochronę przed zużyciem. Castrol Axle EPX 80W-90 może być stosowany we wszystkich mechanicznych skrzyniach biegów, przekładni głównych, które wymagają oleju przekładniowego wg API GL-5. Należy przestrzegać zaleceń producenta przekładni i w związku z tym nie stosować w skrzyniach biegów, dla których wymagane jest GL-4.
Olej Technosynthese® do automatycznych skrzyń biegów. Może być stosowany do automatycznych skrzyń biegów i do systemów hydraulicznych i mechanicznych wymagających standardów Dexron III lub Mercon. Doskonała stabilność filmu olejowego w wysokich temperaturach, właściwości przeciwzużyciowe i przeciwpienne.
Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów, w których ciężko zmienia się biegi. Wszystkie skrzynie biegów i hipoidalne tylne mosty bez blokady mechanizmu różnicowego. Do wszystkich typów pojazdów: rajdowe, A-grupowe, 4WD. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu ,należy stosować MOTUL 90PA lub MOTUL HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów należy stosować MOTUL DEXRON III lub MOTUL TRANSMISSION FLUID.
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów. Do przekładni automatycznych nowych oraz z wysokim przebiegiem. Zawiera unikalne środki konserwujące uszczelki.
GM DEXRON VI - W 100% syntetyczny olej o niskiej lepkości do współpczesnych skrzyń biegów. Odpowiedni także do niektórych skrzyń rozdzielczych i układów wspomagania kierownicy. Specjalnie opracowany do skrzyń koncernu GM gdzie wymagane są oleje Dexron VI oraz Ford gdzie wymagane są oleje Mercon LV. Nie używać w skrzyniach CVT.
Syntetyczny wielosezonowy olej do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną, zarówno do układów przednio- jak i tylno- napędowych.
Olej Technosynthese® opracowany specjalnie do motocyklowych skrzyń biegów i mokrych sprzęgieł z odseparowanym układem smarowania od silnika. Przeznaczony do motocykli szosowych, trialowych, krossowych, enduro, motorowerów, Quadów czu skuterów zarówno z silnikami 4 jak i 2-suwowymi pracujących nawet w najcięższych warunkach obciążeń i temperatur, nawet do wyczynu. Zalecany kiedy wymagane są oleje klas lepkości SAE 10W40 lub SAE 80W.
Olej mineralny do automatycznych skrzyń biegów i systemów wspomagania kierownicy. Specjalne dodatki uszlachetniające zapobiegają zużyciu, korozji i spienianiu. Może być stosowany we wszystkich systemach, w których zalecany jest olej typu Dexron, Dexron B oraz Dexron IID.
Mineralny olej do wszystkich typów przekładni mechanicznych, synchronizowane i niezsynchronizowane skrzynie biegów, przekładnie główne, przekładnie rozdzielcze, dyferencjały hipoidalne bez układów z ograniczonych tarciem (Limimted Slip) pracujące przy dużych obciążeniach.
Olej przekładniowy Technosynthese® do 5-biegowych skrzyń biegów i hipoidalnych mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego. Specjalne dodatki uszlachetniające redukują tarcie i chronią przed korozją.
Mobilube GX-A 80W to najwyższej jakości motoryzacyjny olej przekładniowy, utworzony na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego wzbogaconego pakietem dodatków uszlachetniających, w którego skład wchodzą m.in. dodatki typu EP (Extreme Pressure). Polecany wszędzie tam, gdzie wymagane jest stosowanie olejów przekładniowych spełniających wymagania klasyfikacji API GL-4.