Syntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający pełną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony dla silników Diesla z wtryskiem bezpośrednim, układami Common Rail wyposażonymi w turbosprężarki i intercoolerami oraz filtry cząstek stałych, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA C3 lub API CF o lepkości SAE 5W-40. Odpowiedni także do silników benzynowych z 3-drożnymi układami katalitycznymi TWC. Łączy dedykowaną technologię dla silników Diesla z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do elementów wewnętrznych silnika, chroniąc silnik przed zużyciem w czasie uruchomienia i dalszej eksploatacji. Technologia Inteligentnych Molekuł zapewnia ochronę od momentu przękręcenia kluczyka dzięki zapewnieniu ochronnej warstwy oleju. Specjalny pakiet dodatków dedykowany do silników Diesla umożliwia utrzymanie wysokich parametrów pracy oleju nawet przy obecności dużej ilości sadzy.
Motul SPECIFIC 5122 0W20 1L
Dostępne warianty:
Numer katalogowy: | Motul SPECIFIC 5122 0W20 1L |
Identyfikator produktu: | 0059601 |
EAN: | 3374650263694 |
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów Jaguar oraz Land Rover wyposażonych w silniki benzynowe wymagających oleju zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami ST.JLR 51.5122. Zapewnia wysoką paliwooszczedność jednocześnie z ochroną silnika. Kompatybilny z układami katalitycznymi (CAT).
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.
ZASTOSOWANIE: OLEJE SILNIKOWE
JAKOŚĆ: 100% SYNTETYCZNY
ZAKRES PRODUKTÓW: SAMOCHODY OSOBOWE
LEPKOŚĆ: 0W20
SPECYFIKACJE ACEA: ACEA C5 ; ACEA A1/B1
DOPUSZCZENIA OEM: ST.JLR 51.5122
Kliknij obrazek aby powiększyć:
Dobór oleju
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.
O produkcie
ZASTOSOWANIE: OLEJE SILNIKOWE
JAKOŚĆ: 100% SYNTETYCZNY
ZAKRES PRODUKTÓW: SAMOCHODY OSOBOWE
LEPKOŚĆ: 0W20
SPECYFIKACJE ACEA: ACEA C5 ; ACEA A1/B1
DOPUSZCZENIA OEM: ST.JLR 51.5122
Autoryzowany sprzedawca Motul
Produkty podobne
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych w systemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter).
Olej łączy w pełni syntetyczną technologię z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do silnika zapewniając najwyższą ochronę przeciwzużyciową w czasie uruchomienia silnika i dalszej eksploatacji. Inteligentne Molekuły zapewniają aktywną i stałą ochronę od momentu przekręcenia kluczyka dla uzyskania trwałej warstwy ochronnej. Odpowiedni do silników benzynowych i Diesla gdzie producenci wymagają spełnienia norm jakościowych ACEA A3, B4 lub C3, API SN lub wcześniejszych w lepkości SAE 5W-40.
Wysokiej jakości, całkowicie syntetyczny olej silnikowy, odpowiedni do stosowania w silnikach z filtrem cząstek stałych (DPF), układami katalizatorów benzynowych (GCC) lub układami katalizatorów trójdrożnych (TWC), gdzie zalecane są specyfikacje ACEA C2 lub C3. Np. Toyota, Hyundai, Kia, Nissan, itd.
Ineo Long Life jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Wysokiej jakości syntetyczny olej przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami, oraz o wydłużonych odstępach między wymianami oleju.
Syntetyczny olej „low SAPS” do silników samochodów osobowych. Shell Helix Ultra ECT to następca oleju Helix Ultra Extra, spełnia a w niektórych aspektach przewyższa normy ustanowione przez olej poprzedniej generacji.
W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
Syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, sprawdzony w wyścigach – zapewnia najwyższą wydajność silników benzynowych z turbodoładowaniem w samochodach osobowych oraz rajdowych i wyścigowych.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.