Przeznaczona do ściągania wody z szyb, karoserii samochodowej.
Sprężyny wzmacniające zawieszenie Westfalia - Toyota Auris Touring Sports Kombi (07/2013 - 12/2018)
Numer katalogowy: | W_435003500001_01155 |
rownież 1.8 Hybrid, również 1.2T, poza 1.4-4D, poza 1.6D-4D, poza 1.3VVTI, poza modelami z regulacją wysokości zawieszenia | |
Identyfikator produktu: | 0058710 |
EAN: | 4250557530673 |
Kod producenta: | 435003500001 |
Średnia ocena: | (11) (zobacz opinie) |
Wreszcie coś przeciwko osiadaniu tyłu samochodu – proste i skuteczne rozwiązanie. Westfalia-Automotive stworzyła serię inteligentnych systemów wzmocnienia zawieszenia. Wspomagają one standardowe zawieszenie za pomocą dodatkowej sprężyny zawsze wtedy, gdy jest to konieczne. Bardzo ważną informacją jest, że sprężyny działają tylko wtedy kiedy trzeba, w sposób progresywny. Nie powodują dyskomfortu podczas normalnej jazdy. Są one dodatkowymi sprężynami, które stosuje się razem ze sprężynami fabrycznymi. Zaczynają działać dopiero wtedy, kiedy rośnie obciążenie auta i fabryczne sprężyny zmniejszają swoją "wysokość".
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
Westfalia-Automotive opracowała program inteligentnych wzmocnionych resorów. Wspomagają one zawieszenie seryjne za pomocą dodatkowego wsparcia zawsze wtedy, gdy jest to konieczne, nie powodując dyskomfortu i efektu twardego zawieszenia podczas jazdy bez obciążenia.
W ekstremalnych warunkach, jak podczas nagłych manewrów wymijania przy dużej prędkości, załadowany pojazd zachowuje się znacznie lepiej, gdy wyposażony jest we wzmocnione resory.
W czasie licznych jazd testowych dało się odczuć lepsze panowanie nad pojazdem, pomimo dodatkowego 300-kilogramowego obciążenia. W ekstremalnych sytuacjach stanowi to niebagatelną różnicę: wypadek lub kamień z serca i dalsza jazda!
Wzmocnione resory są idealnym uzupełnieniem haka holowniczego od Westfalia-Automotive. Gwarantują bezpieczną i komfortową podróż z dużym obciążeniem.
Każdy resor został stworzony dla określonego modelu samochodu, co oznacza, że jest idealnie dopasowany. Można go szybko i bezproblemowo w zamontować w każdym warsztacie samochodowym.
BEZ WZMOCNIONYCH RESORÓW
Ciężki ładunek może przeciążyć seryjne zawieszenie pojazdu – tył samochodu jedzie wówczas „na kolanach“. Skutki: dłuższe drogi hamowania, ryzyko poślizgu oraz kołysanie na zakrętach przy silnym bocznym wietrze oraz podczas manewrów wymijania. Dochodzą do tego jeszcze duże nierówności na jezdni, wyboje terenu oraz wyrwy. Same powody ku temu, by przy ciężkim obładowaniu Państwa pojazdu seryjne zawieszenie zostało wzmocnione.
ZE WZMOCNIONYMI RESORAMI
Wzmocnione resory od Westfalia-Automotive są równie skuteczne, co proste. Dzięki swej dodatkowej sile uniemożliwiają pojazdowi „jazdę na kolanach”. Utrzymują samochód stabilnie na drodze i zapewniają lepszą przyczepność przednich kół oraz o bezpieczną drogę hamowania. Ułatwiają przewożenie ciężkich ładunków oraz minimalizują ryzyko kołysania naczep lub przyczep kempingowych.
BEZ SPRĘŻYN WSPOMAGAJĄCYCH
Ciężki ładunek może przeciążyć standardowe zawieszenie pojazdu – tył samochodu wówczas „osiada”. Skutek: mniejsza kontrola nad pojazdem utrudniająca podróżowanie. Bardzo niebezpieczny stan rzeczy podczas sytuacji awaryjnych.
ZE SPRĘŻYNAMI WSPOMAGAJĄCYMI
Sprężyny wspomagające firmy Westfalia-Automotive są zarówno skuteczne, jak i proste. Dzięki swej dodatkowej sile uniemożliwiają „osiadanie” tyłu pojazdu. Skutek: większa stabilność auta oraz przyczepy, zdecydowanie krótsza droga hamowania, lepsza sterowalność.
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
Sprężyny wzmacniające zawieszenie Westfalia - zalety
Westfalia-Automotive opracowała program inteligentnych wzmocnionych resorów. Wspomagają one zawieszenie seryjne za pomocą dodatkowego wsparcia zawsze wtedy, gdy jest to konieczne, nie powodując dyskomfortu i efektu twardego zawieszenia podczas jazdy bez obciążenia.
W ekstremalnych warunkach, jak podczas nagłych manewrów wymijania przy dużej prędkości, załadowany pojazd zachowuje się znacznie lepiej, gdy wyposażony jest we wzmocnione resory.
W czasie licznych jazd testowych dało się odczuć lepsze panowanie nad pojazdem, pomimo dodatkowego 300-kilogramowego obciążenia. W ekstremalnych sytuacjach stanowi to niebagatelną różnicę: wypadek lub kamień z serca i dalsza jazda!
Wzmocnione resory są idealnym uzupełnieniem haka holowniczego od Westfalia-Automotive. Gwarantują bezpieczną i komfortową podróż z dużym obciążeniem.
Każdy resor został stworzony dla określonego modelu samochodu, co oznacza, że jest idealnie dopasowany. Można go szybko i bezproblemowo w zamontować w każdym warsztacie samochodowym.
BEZ WZMOCNIONYCH RESORÓW
Ciężki ładunek może przeciążyć seryjne zawieszenie pojazdu – tył samochodu jedzie wówczas „na kolanach“. Skutki: dłuższe drogi hamowania, ryzyko poślizgu oraz kołysanie na zakrętach przy silnym bocznym wietrze oraz podczas manewrów wymijania. Dochodzą do tego jeszcze duże nierówności na jezdni, wyboje terenu oraz wyrwy. Same powody ku temu, by przy ciężkim obładowaniu Państwa pojazdu seryjne zawieszenie zostało wzmocnione.
ZE WZMOCNIONYMI RESORAMI
Wzmocnione resory od Westfalia-Automotive są równie skuteczne, co proste. Dzięki swej dodatkowej sile uniemożliwiają pojazdowi „jazdę na kolanach”. Utrzymują samochód stabilnie na drodze i zapewniają lepszą przyczepność przednich kół oraz o bezpieczną drogę hamowania. Ułatwiają przewożenie ciężkich ładunków oraz minimalizują ryzyko kołysania naczep lub przyczep kempingowych.
BEZ SPRĘŻYN WSPOMAGAJĄCYCH
Ciężki ładunek może przeciążyć standardowe zawieszenie pojazdu – tył samochodu wówczas „osiada”. Skutek: mniejsza kontrola nad pojazdem utrudniająca podróżowanie. Bardzo niebezpieczny stan rzeczy podczas sytuacji awaryjnych.
ZE SPRĘŻYNAMI WSPOMAGAJĄCYMI
Sprężyny wspomagające firmy Westfalia-Automotive są zarówno skuteczne, jak i proste. Dzięki swej dodatkowej sile uniemożliwiają „osiadanie” tyłu pojazdu. Skutek: większa stabilność auta oraz przyczepy, zdecydowanie krótsza droga hamowania, lepsza sterowalność.
Klienci, którzy kupili: Sprężyny wzmacniające zawieszenie Westfalia - Toyota Auris Touring Sports Kombi (07/2013 - 12/2018), kupili również:
Do montażu po stronie pasażera: Bosch Eco 34C 340 mm. Wycieraczka Bosch Eco to szczególnie atrakcyjna oferta dla Klientów, którzy szukają wycieraczek w korzystnej cenie, ale nie chcą jednocześnie rezygnować z ich jakości.
Przeznaczona do samochodów osobowych.
Dokładnie czyści i odtłuszcza wszelkie elementy wykonane z plastiku, skaju, linoleum, powierzchnie lakierowane i emaliowane. Usuwa nawet najcięższe zabrudzenia i ożywia kolory. Pozostawia przyjemny i świeży zapach. Sprawdza się także poza samochodem, do czyszczenia obudowy komputerów, monitorów, sprzętu biurowego, plastikowych ram okiennych.
Preparat do czyszczenia i konserwacji kokpitu oraz innych elementów we wnętrzu samochodu wykonanych z tworzyw sztucznych. Zabezpiecza przed osiadaniem kurzu i wilgocią. Pozostawia półmatowy efekt. Nie zawiera silikonu.
Posiada doskonałe właściwości smarujące. Zabezpiecza gumowe uszczelki przed przymarzaniem i pękaniem. Chroni elementy gumowe przed starzeniem i promieniami UV. Wypiera wodę, zabezpiecza przed wilgocią i zamarzaniem elementy mechaniczne, np. zamki, kłódki, czy zawiasy. Chroni plastiki przed pękaniem i odkształceniami. Nadaje połysk, jest bezwonny i bezbarwny.
Szczotko-skrobaczka 30 cm.
Mocna szczotko-skrobaczka przeznaczona do usuwania śniegu i lodu z samochodu.
Produkty podobne
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Dla tych z Państwa, którzy nie chcą rezygnować z przyczepy lub bagażnika rowerowego przy swoim samochodzie, a szukają rozwiązania korzystniejszego cenowo, hak holowniczy odkręcany na śruby będzie optymalnym wyborem.
Rozwiązanie to dostępne jest dla prawie wszystkich powszechnie użytkowanych modeli pojazdów. Montaż kuli jest nieskomplikowany i możliwy do przeprowadzenia bez specjalistycznego sprzętu. Pojazd zostaje przygotowany do holowania przyczepy w ciągu krótkiej chwili.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Rozwiązanie to dostępne jest dla prawie wszystkich powszechnie użytkowanych modeli pojazdów. Montaż kuli jest nieskomplikowany i możliwy do przeprowadzenia bez specjalistycznego sprzętu. Pojazd zostaje przygotowany do holowania przyczepy w ciągu krótkiej chwili.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Hak typu A40V czyli wypinany pionowo. Tego typu hak holowniczy oferuje możliwość automatycznego wypinania bez użycia dodatkowych narzędzi. Dzięki temu w kilka chwil możesz przygotować swoje auto do transportu bagażnika rowerowego czy ciągnięcia przyczepy, a po zakończonej podróży łatwo zdemontować hak, aby nie przeszkadzał w codziennej eksploatacji auta. Jest to oryginalne, wymyślone przez firmę Westfalia rozwiązanie, które wciąż stanowi niedościgniony wzór pod względem ergonomii, jakości oraz poziomu dopasowania.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.