Olej Technosynthese® opracowany specjalnie do motocyklowych skrzyń biegów i mokrych sprzęgieł z odseparowanym układem smarowania od silnika. Przeznaczony do motocykli szosowych, trialowych, krossowych, enduro, motorowerów, Quadów czu skuterów zarówno z silnikami 4 jak i 2-suwowymi pracujących nawet w najcięższych warunkach obciążeń i temperatur, nawet do wyczynu. Zalecany kiedy wymagane są oleje klas lepkości SAE 10W40 lub SAE 80W.
Motul DEXRON II D 1 L
Numer katalogowy: | MDEXRONIID1L [MDII1] |
Identyfikator produktu: | 0044222 |
Olej mineralny do automatycznych skrzyń biegów i systemów wspomagania kierownicy. Specjalne dodatki uszlachetniające zapobiegają zużyciu, korozji i spienianiu. Może być stosowany we wszystkich systemach, w których zalecany jest olej typu Dexron, Dexron B oraz Dexron IID.
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.
Zastosowanie: Olej do skrzyni biegów
Jakość: Technosynthese
Zakres Produktów: Motocykle, Samochody osobowe, Łodzie
DOBÓR OLEJU
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.
O PRODUKCIE
Zastosowanie: Olej do skrzyni biegów
Jakość: Technosynthese
Zakres Produktów: Motocykle, Samochody osobowe, Łodzie
Produkty podobne
Syntetyczny wielosezonowy olej do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną, zarówno do układów przednio- jak i tylno- napędowych.
GM DEXRON VI - W 100% syntetyczny olej o niskiej lepkości do współpczesnych skrzyń biegów. Odpowiedni także do niektórych skrzyń rozdzielczych i układów wspomagania kierownicy. Specjalnie opracowany do skrzyń koncernu GM gdzie wymagane są oleje Dexron VI oraz Ford gdzie wymagane są oleje Mercon LV. Nie używać w skrzyniach CVT.
Olej przekładniowy odporny na skrajne ciśnienia odpowiedni do skrzyń biegów i zespołów przenoszenia napędu, dla których producent określił środek smarny zgodny ze specyfikacją GL-5. Olej przekładniowy Valvoline 75W-80 RPC zapewnia znakomitą ochronę i smarowanie skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur.
Olej przekładniowy Technosynthese® do 5-biegowych skrzyń biegów i hipoidalnych mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego. Specjalne dodatki uszlachetniające redukują tarcie i chronią przed korozją.
Olej przekładniowy o średniej odporności na skrajne ciśnienia do skrzyń biegów i zespołów przenoszenia napędu, dla których producent określił olej zgodny ze specyfikacją GL-4 SAE 75W-80. Olej przekładniowy Valvoline 75W-80 zapewnia znakomitą ochronę i smarowanie skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur.
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów. Do przekładni automatycznych nowych oraz z wysokim przebiegiem. Zawiera unikalne środki konserwujące uszczelki.
Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów, w których ciężko zmienia się biegi. Wszystkie skrzynie biegów i hipoidalne tylne mosty bez blokady mechanizmu różnicowego. Do wszystkich typów pojazdów: rajdowe, A-grupowe, 4WD. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu ,należy stosować MOTUL 90PA lub MOTUL HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów należy stosować MOTUL DEXRON III lub MOTUL TRANSMISSION FLUID.
Mobilube HD-A 85W-90 to najwyższej jakości olej przekładniowy przeznaczony do przekładni samochodowych. Olej ten został opracowany na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego oraz wzbogacony specjalnie dobranym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia niezawodną eksploatację i prawidłową ochronę elementów przekładni pracujących w warunkach wysokich obciążeń. Polecany wszędzie tam, gdzie wymagane jest stosowanie olejów przekładniowych spełniających wymagania klasyfikacji API GL-5.
Olej Technosynthese® do automatycznych skrzyń biegów. Może być stosowany do automatycznych skrzyń biegów i do systemów hydraulicznych i mechanicznych wymagających standardów Dexron III lub Mercon. Doskonała stabilność filmu olejowego w wysokich temperaturach, właściwości przeciwzużyciowe i przeciwpienne.
Mobil ATF 220 to wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID. Jest też używany w niektórych ręcznych przekładniach samochodowych, układach wspomagania układów kierowniczych i układach hydraulicznych.
Mineralny olej przekładniowy opracowany do skrzyń biegów zintegrowanych z mokrymi sprzęgłami. Motocykle drogowe, trialowe, crossowe, enduro (2 lub 4-suwowe), motorowery, skutery, quady. Zalecany gdzie wymagane są oleje silnikowe SAE 10W30 lub oleje przekładniowe SAE 80.