Wysokiej jakości, mineralny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany z myślą o silnikach benzynowych i lekkich Diesl'a eksploatowanych w codziennych warunkach jazdy.
Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: MB 229.1, Klasyfikacje producentów: Honda
Parametry
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
Chrysler MS-6395Fiat 9.55535-D2Fiat 9.55535-G2Fiat 9.55535-S1Ford WSS-M2C947-AGM dexos1HondaMB 226.5MB 229.1MB 229.3MazdaPeugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroën (PSA) B71 2300RN 0700RN 0700 / RN 0710SubaruSuzukiToyotaVW 501 01VW 502 00VW 505 00VW 505 01Volvo VCC RBS0-2AE
Cena
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających.
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości. Przeznaczony do silników benzynowyhc i wysokoprężnych bez i z turbodoładowaniem, samochodów osobowych i dostawczych. Może być stosowany w samochodach wyposażonych w katalityczny dopalacz spalin oraz zailanych paliwem LPG.
Olej Mobil Super 2000 X1 10W-40 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Olej Mobil Super 2000 X1 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Olej Mobil Super 2000 X1 5W-30 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy, który zapewnia długą żywotność silnika oraz ochronę przed osadami i zużyciem.
TOTAL QUARTZ 7000 ENERGY jest nowoczesnym, półsynetyczny olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i diesla większości producentów na świecie.
Elf Evolution 500 TS jest nowoczesnym mineralnym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości przeznaczonym do silników benzynowych.
Evolution 700 STI jest nowoczesnym półsyntetycznym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości.
Olej Mobil Super 1000 X1 15W-40 to najwyższej jakości mineralny olej silnikowy zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
TOTAL QUARTZ DIESEL 7000 jest olejem półsyntetycznym, który spełnia najwyższe wymagania silników diesla pracujących w samochodach osobowych i dostawczych.
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.
Olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Odpowiedni do samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Odpowiedni również do urządzeń przemysłowych, takich jak ładowarki teleskopowe lub wózki widłowe.
Do samochodów osobowych i furgonetek z silnikami benzynowymi, wysokoprężnymi oraz LPG, z lub bez turbosprężarki. Formuła opracowana pod kątem silników o wysokich przebiegach.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Liqui Moly Super Leichtlauf to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej typu lekki bieg. Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika. Super Leichtlauf jest olejem do nowoczesnych silników benzynowych oraz Diesla bez możliwości wydłużenia interwału wymiany oleju.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Opracowany do stosowania praktycznie we wszystkich samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych i furgonetkach z silnikami na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, do których zalecany jest olej klasy 0W-20. Polecony przez Volvo z napędem VEA Drive-E. Odpowiedni do innych samochodów osobowych,do których zalecany jest olej SAE 0W-20, spełniający wymogi normy ACEA A1/B1. Na przykład do niektórych modeli Honda, Subaru i Suzuki.
Top Tec 4300 5W-30 Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, obniżenie zużycia paliwa i oleju oraz błyskawiczne dotarcie oleju w czasie rozruchu do wszystkich elementów podlegających smarowaniu.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Wysokiej jakości, mineralny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany z myślą o silnikach benzynowych i lekkich Diesl'a eksploatowanych w codziennych warunkach jazdy.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez cały rok. Połączenie syntetycznych olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.
Evolution 700 STI jest nowoczesnym półsyntetycznym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości.
Olej Mobil Super 2000 X1 10W-40 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
TOTAL QUARTZ 7000 ENERGY jest nowoczesnym, półsynetyczny olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i diesla większości producentów na świecie.
Olej Mobil Super 2000 X1 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających.
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości. Przeznaczony do silników benzynowyhc i wysokoprężnych bez i z turbodoładowaniem, samochodów osobowych i dostawczych. Może być stosowany w samochodach wyposażonych w katalityczny dopalacz spalin oraz zailanych paliwem LPG.
Olej Mobil Super 2000 X1 5W-30 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy, który zapewnia długą żywotność silnika oraz ochronę przed osadami i zużyciem.
Evolution 700 STI jest nowoczesnym półsyntetycznym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości.
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości. Przeznaczony do silników benzynowyhc i wysokoprężnych bez i z turbodoładowaniem, samochodów osobowych i dostawczych. Może być stosowany w samochodach wyposażonych w katalityczny dopalacz spalin oraz zailanych paliwem LPG.
TOTAL QUARTZ DIESEL 7000 jest olejem półsyntetycznym, który spełnia najwyższe wymagania silników diesla pracujących w samochodach osobowych i dostawczych.
Elf Evolution 500 TS jest nowoczesnym mineralnym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości przeznaczonym do silników benzynowych.
Olej Mobil Super 2000 X1 10W-40 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
Castrol GTX – druga młodość dla samochodów z dużym przebiegiem. To rozwiązanie dla tych, którzy szukają skutecznej ochrony silnika starszych samochodów. Zapewnia maksymalna ochronę w niesprzyjających warunkach jazdy i przedłuża żywotność silnika.
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.
Do samochodów osobowych i furgonetek z silnikami benzynowymi, wysokoprężnymi oraz LPG, z lub bez turbosprężarki. Formuła opracowana pod kątem silników o wysokich przebiegach.
Olej Mobil Super 1000 X1 15W-40 to najwyższej jakości mineralny olej silnikowy zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
TOTAL QUARTZ 7000 ENERGY jest nowoczesnym, półsynetyczny olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i diesla większości producentów na świecie.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Odpowiedni do samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Odpowiedni również do urządzeń przemysłowych, takich jak ładowarki teleskopowe lub wózki widłowe.
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.
Półsyntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony jest dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40. Olej używa Inteligentnych Molekuł z dedykowaną do silników Diesla tehcnologią, która chroni silnik od momentu przekręcenia kluczyka i utrzymuje wysoką sprawność silnika.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
Liqui Moly Super Leichtlauf to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej typu lekki bieg. Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika. Super Leichtlauf jest olejem do nowoczesnych silników benzynowych oraz Diesla bez możliwości wydłużenia interwału wymiany oleju.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Liqui Moly Super Leichtlauf to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej typu lekki bieg. Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika. Super Leichtlauf jest olejem do nowoczesnych silników benzynowych oraz Diesla bez możliwości wydłużenia interwału wymiany oleju.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez cały rok. Połączenie syntetycznych olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.