Nowoczesny mineralny olej przekładniowy. Zalecany także do przekładni stożkowych, uszlachetniony dodatkami uodporniającymi na duże naciski (EP), dzięki temu daje znakomitą ochronę przed zużyciem. Castrol Axle EPX 80W-90 może być stosowany we wszystkich mechanicznych skrzyniach biegów, przekładni głównych, które wymagają oleju przekładniowego wg API GL-5. Należy przestrzegać zaleceń producenta przekładni i w związku z tym nie stosować w skrzyniach biegów, dla których wymagane jest GL-4.
Samochodowe - Zastosowanie: Samochód
Syntetyczny wielosezonowy olej do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną, zarówno do układów przednio- jak i tylno- napędowych.
Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym w lepkości SAE 75W-90 wzbogacony pakietem podnoszącym ochronę ponad wymagania API GL-4. Zaaprobowany w VW 501.50 i odpowiedni do konwencjonalnych skrzyń biegów, zblokowanych z przekładnią główną, skrzyń rozdzielczych i innych aplikacji wymagających oleju zgodnego z API GL-4.
Specjalny syntetyczny olej do przekładni głównych wyposażonych w układ ograniczonego poślizgu szczególnie samochodów terenowych i sportowych (mechanizmy różnicowe ze zwiększonym tarciem wewnętrznym).
Posiada znakomitą tolerancję na skrajnie niskie i wysokie temperatury. Zatwierdzony do przekładni BMW z blokadą płytkową. Zalecany szczególnie do samochodów BMW modeli M i Mercedes-Benz AMG.
Posiada znakomitą tolerancję na skrajnie niskie i wysokie temperatury. Zatwierdzony do przekładni BMW z blokadą płytkową. Zalecany szczególnie do samochodów BMW modeli M i Mercedes-Benz AMG.
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów. Właściwości temperaturowe tego oleju czyli zdolność płynięcia w niskich temperaturach oraz odprowadzanie ciepła są zdecydowanie lepsze niż w przypadku konwencjonalnych olei przekładniowych.
Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
W pełni syntetyczny olej przekładniowy. Zapewnia dokładne zachowanie cierne i zapewnia wyjątkową odporność na starzenie. Przekracza trudne wymagania testowe wymagane przez renomowanych producentów. Nawet w najtrudniejszych warunkach i przy dużych wahaniach temperatury zapewnia on bezbłędne funkcjonowanie przekładni. Największe bezpieczeństwo smarowania, maksymalna ochrona przed zużyciem dzięki dużej przepustowości i lepkości. Zapewnia łatwą zmianę biegów i płynną pracę.
Olej przekładniowy wyprodukowany z najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bazy półsyntetycznej. Zastosowanie tego oleju umożliwia płynną oraz precyzyjna zmianę biegów nawet w bardzo niskich temperaturach.
Wielozakresowy olej przekładniowy o szerokim zakresie lepkości. Zapewnia lekką i cichą pracę skrzyni biegów. Zalecany do nowoczesnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów.
Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i korozją.
Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i korozją.
Syntetyczny olej do automatycznej skrzyni biegów najnowszej generacji. Zapobiega gromadzeniu się szkodliwych osadów. Przekracza najwyższe wymagania testowe wymagane przez renomowanych producentów. Zapewnia dokładne zachowanie cierne i gwarantuje wyjątkową odporność na starzenie. Najwyższe bezpieczeństwo smarowania w każdych warunkach. Zabezpiecza funkcjonalną wydajność przekładni i zapewnia długą żywotność.
Syntetyczna baza oraz specjalnie wyselekcjonowane dodatki zapewniają ochronę przed pienieniem się oleju, co jest szczególnie ważne dla przekładni CVT. Dodatkowo olej zapewnia optymalną ochronę przed zużyciem oraz starzeniem się.
Jest to nowoczesny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów. Jest on oparty na technologii syntetycznej oraz nowoczesnych dodatków wysokiej jakości. Oprócz doskonałej stabilności oraz ochronie przed zużyciem, olej ten zapewnia optymalną zmianę biegów w każdych warunkach pracy, dzięki wysokiemu wskaźnikowi lepkości.
Mobilube GX-A 80W to najwyższej jakości motoryzacyjny olej przekładniowy, utworzony na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego wzbogaconego pakietem dodatków uszlachetniających, w którego skład wchodzą m.in. dodatki typu EP (Extreme Pressure). Polecany wszędzie tam, gdzie wymagane jest stosowanie olejów przekładniowych spełniających wymagania klasyfikacji API GL-4.
Mobilube HD-A 85W-90 to najwyższej jakości olej przekładniowy przeznaczony do przekładni samochodowych. Olej ten został opracowany na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego oraz wzbogacony specjalnie dobranym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia niezawodną eksploatację i prawidłową ochronę elementów przekładni pracujących w warunkach wysokich obciążeń. Polecany wszędzie tam, gdzie wymagane jest stosowanie olejów przekładniowych spełniających wymagania klasyfikacji API GL-5.
Mineralny olej specjalny z dodatkiem uszlachetniaczy Stick-Slip do tylnych mostów z blokadą mechanizmu różnicowego. Doskonała stabilność warstwy smarnej zmniejszająca tarcie i zużycie nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów o niskiej lepkości. Dedykowany do wszystkich tylnonapędowych i czteronapędowych samochodów osobowych, SUVów i lekkich pojazdów dostawczych Mercedes Benz wymagających oleju MB 236.14. Obowiązkowy w pojazdach Mercedes wyposażonych w 7 biegowe skrzynie (NAG2) oraz modele AMG, gdzie wymagana jest specyfikacja MB 236.14.
GM DEXRON VI - W 100% syntetyczny olej o niskiej lepkości do współpczesnych skrzyń biegów. Odpowiedni także do niektórych skrzyń rozdzielczych i układów wspomagania kierownicy. Specjalnie opracowany do skrzyń koncernu GM gdzie wymagane są oleje Dexron VI oraz Ford gdzie wymagane są oleje Mercon LV. Nie używać w skrzyniach CVT.
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych wyposażonych w układy limited slip pracujących w najcięższych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w najwyższych obciążeniach. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Mineralny olej do wszystkich typów przekładni mechanicznych, synchronizowane i niezsynchronizowane skrzynie biegów, przekładnie główne, przekładnie rozdzielcze, dyferencjały hipoidalne bez układów z ograniczonych tarciem (Limimted Slip) pracujące przy dużych obciążeniach.
Mineralny olej do wszystkich typów przekładni mechanicznych, synchronizowane i niezsynchronizowane skrzynie biegów, przekładnie główne, przekładnie rozdzielcze, dyferencjały hipoidalne bez układów z ograniczonych tarciem (Limimted Slip) pracujące przy dużych obciążeniach.
Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów, w których ciężko zmienia się biegi. Wszystkie skrzynie biegów i hipoidalne tylne mosty bez blokady mechanizmu różnicowego. Do wszystkich typów pojazdów: rajdowe, A-grupowe, 4WD. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu ,należy stosować MOTUL 90PA lub MOTUL HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów należy stosować MOTUL DEXRON III lub MOTUL TRANSMISSION FLUID.
Olej przekładniowy Technosynthese® specjalnie opracowany do pojazdów francuskich. Do skrzyń biegów i i innych przekładni bez blokady mechanizmu różnicowego. Zapewnia szczególnie łatwą zmianę biegów i zmniejszenie zużycia paliwa. Zalecany szczególnie do skrzyń biegów samochodów francuskich marki Renault, Citroen i Peugeot.
Olej przekładniowy Technosynthese® do 5-biegowych skrzyń biegów i hipoidalnych mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego. Specjalne dodatki uszlachetniające redukują tarcie i chronią przed korozją.
W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (klasyczna zmiana biegów, sekwencyjna, elektronicznie sterowana...) wyposażonych lub nie w sprzęgła typu lock-up. Zalecany także do starszych typów automatycznych skrzyń biegów, przemienników momentu obrotowego, układów wspomagania kierownicy, przekładni nawrotnych w łodziach, przekładni hydrostatycznych i innych mechanicznych i hydraulicznych układach wymagających olejów typu DEXRON (poza DEXRON VI) lub MERCON. Nie stosować w przekładniach CVT.
Najwyższej jakości olej Technosynthese® do przekładni dwusprzęgłowych (DCT, DSG). Przeznaczony do użycia w większości pojazdów wyposażonych w przekładnie typu DCT zarówno ze sprzęgłami suchymi jak i mokrymi. Szczególnie zalecany do dwusprzęgłowych skrzyń biegów (DCT) konstrukcji ZF, GETRAG oraz BORG WARNER używanych przez producentów pojazdów: VW-AUDI-SEAT-SKODA (DSG oraz S-tronic), BMW (DKG), MERCEDES BENZ (7G DCT), PORSCHE (PDK), FORD (Powershift), OPEL (DSG), PSA Peugeot-Citroën (DCS) , RENAULT (EDC, DC4), NISSAN (GR6). Przed użyciem sprawdź dane w instrukcji obsługi pojazdu.
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów. Do przekładni automatycznych nowych oraz z wysokim przebiegiem. Zawiera unikalne środki konserwujące uszczelki.
Valvoline ATF Pro +4 to unikatowy w pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych, spełniający normę Chrysler Material Standard MS-9602 (ATF +4®). Valvoline ATF Pro +4 zapewnia najlepsze warunki pracy dla najnowszych przekładni Chrysler w trakcie całego okresu żywotności.
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych najwyższej jakości, zalecany przez Valvoline do przekładni automatycznych firmy Chrysler i innych.