Opinie o Nas
StrefaKierowcy.pl -
ul. Gersona 28, 30-818 Kraków, woj. małopolskie,
tel: (12) 346 346 2, info@strefakierowcy.pl
Rejestracja
Koszyk
0 szt., 0,00 PLN
Wyposażamy twój pojazd i Ciebie w podróży
od 2008 roku
Tysiące produktów, najlepsze marki, rewelacyjne ceny

Valvoline MaxLife DCT 1L

Valvoline
 
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).


DOBÓR OLEJU

Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa samochodu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.


Poziomy sprawności:

VW TL 521 82
VW G 052 182, G 052 529
BMW 83 222 148 – 578, 579
BMW 83 222 147 – 477
BMW 83 220 440214
PSA 9734.S2
Ford M2C936A
MB-236.21
Mitsubishi Dia-Queen SSTF-1
Porsche nr 999.917.080.001
Volvo 1161838, 1161839


O PRODUKCIE

Specjalnie do skrzyń biegów DSG samochodów osobowych i pojazdów użytkowych z przekładnią DSG marki Volkswagen.

Odpowiedni do niektórych modeli Audi, Skody, Seata, Lamborghini oraz Nissana ze skrzynią biegów VW DSG.

Przekładnie DSG oraz układy przeniesienia napędu typ 02E (DQ 250), OBT (DQ 500) oraz DL501 ze sprzęgłami mokrymi.

Produkt nie jest przeznaczony do przekładni DSG ze sprzęgłem suchym, typu: OAM, 02M, 02Q, 02S.
typu: Fiat C635, Renault EDC, VW DSG DQ 200

Nie mieszać z innymi olejami przekładniowymi.

Produkty podobne

Castrol ATF Multivehicle 1 L
Olej dla skrzyń automatycznych większości japońskich producentów pojazdów, które wymagają wyższego poziomu odporności na wibracje i drgania niż skrzynie pochodzące z Europy lub US.
Castrol Syntrans Transaxle 75W90 0,5 L
Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym w lepkości SAE 75W-90 wzbogacony pakietem podnoszącym ochronę ponad wymagania API GL-4. Zaaprobowany w VW 501.50 i odpowiedni do konwencjonalnych skrzyń biegów, zblokowanych z przekładnią główną, skrzyń rozdzielczych i innych aplikacji wymagających oleju zgodnego z API GL-4.
Motul Multi ATF 1 L
W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (klasyczna zmiana biegów, sekwencyjna, elektronicznie sterowana...) wyposażonych lub nie w sprzęgła typu lock-up. Zalecany także do starszych typów automatycznych skrzyń biegów, przemienników momentu obrotowego, układów wspomagania kierownicy, przekładni nawrotnych w łodziach, przekładni hydrostatycznych i innych mechanicznych i hydraulicznych układach wymagających olejów typu DEXRON (poza DEXRON VI) lub MERCON. Nie stosować w przekładniach CVT.
Castrol MTX Part Synthetic 80W 1 L
Castrol MTX Part Synthetic jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym, specjalnie zaprojektowanym aby poprawić osiągi najnowszych generacji skrzyń biegów stosowanych w dwusuwowych motocyklach drogowych i OFF-roadowych. Castrol MTX Part Synthetic jest odpowiedni do wysilonych przekładni z mokrym lub suchym sprzęgłem.
Motul DEXRON III 1 L
Olej Technosynthese® do automatycznych skrzyń biegów. Może być stosowany do automatycznych skrzyń biegów i do systemów hydraulicznych i mechanicznych wymagających standardów Dexron III lub Mercon. Doskonała stabilność filmu olejowego w wysokich temperaturach, właściwości przeciwzużyciowe i przeciwpienne.
Motul Transoil Expert 10W40 1 L
Olej Technosynthese® opracowany specjalnie do motocyklowych skrzyń biegów i mokrych sprzęgieł z odseparowanym układem smarowania od silnika. Przeznaczony do motocykli szosowych, trialowych, krossowych, enduro, motorowerów, Quadów czu skuterów zarówno z silnikami 4 jak i 2-suwowymi pracujących nawet w najcięższych warunkach obciążeń i temperatur, nawet do wyczynu. Zalecany kiedy wymagane są oleje klas lepkości SAE 10W40 lub SAE 80W.
Motul ATF VI 1 L
GM DEXRON VI - W 100% syntetyczny olej o niskiej lepkości do współpczesnych skrzyń biegów. Odpowiedni także do niektórych skrzyń rozdzielczych i układów wspomagania kierownicy. Specjalnie opracowany do skrzyń koncernu GM gdzie wymagane są oleje Dexron VI oraz Ford gdzie wymagane są oleje Mercon LV. Nie używać w skrzyniach CVT.
Motul MULTI DCTF 1 L
Najwyższej jakości olej Technosynthese® do przekładni dwusprzęgłowych (DCT, DSG). Przeznaczony do użycia w większości pojazdów wyposażonych w przekładnie typu DCT zarówno ze sprzęgłami suchymi jak i mokrymi. Szczególnie zalecany do dwusprzęgłowych skrzyń biegów (DCT) konstrukcji ZF, GETRAG oraz BORG WARNER używanych przez producentów pojazdów: VW-AUDI-SEAT-SKODA (DSG oraz S-tronic), BMW (DKG), MERCEDES BENZ (7G DCT), PORSCHE (PDK), FORD (Powershift), OPEL (DSG), PSA Peugeot-Citroën (DCS) , RENAULT (EDC, DC4), NISSAN (GR6). Przed użyciem sprawdź dane w instrukcji obsługi pojazdu.
Motul Gearbox 80W90 1 L
Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi. Zalecany szczególnie do przekładni hpoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
Motul Motylgear 75W80 1 L
Olej przekładniowy Technosynthese® specjalnie opracowany do pojazdów francuskich. Do skrzyń biegów i i innych przekładni bez blokady mechanizmu różnicowego. Zapewnia szczególnie łatwą zmianę biegów i zmniejszenie zużycia paliwa. Zalecany szczególnie do skrzyń biegów samochodów francuskich marki Renault, Citroen i Peugeot.
Valvoline MaxLife MTF GL-4 75W90 1L
W pełni syntetyczny olej przekładniowy najwyższej jakości do parków złożonych z wielu pojazdów. Olej przekładniowy Mild EP o średniej odporności na skrajne ciśnienia do skrzyń biegów i zespołów przenoszenia napędu, dla których producent określił olej zgodny ze specyfikacją GL-4 SAE 75W-90.
Motul Motylgear 75W90 1 L
Olej przekładniowy Technosynthese® do 5-biegowych skrzyń biegów i hipoidalnych mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego. Specjalne dodatki uszlachetniające redukują tarcie i chronią przed korozją.
Motul Gear 300 75W90 1 L
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych bez układów limited slip pracujących w najcięzszych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Mobil MOBILUBE GX 80W-A GL4 1L
Mobilube GX-A 80W to najwyższej jakości motoryzacyjny olej przekładniowy, utworzony na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego wzbogaconego pakietem dodatków uszlachetniających, w którego skład wchodzą m.in. dodatki typu EP (Extreme Pressure). Polecany wszędzie tam, gdzie wymagane jest stosowanie olejów przekładniowych spełniających wymagania klasyfikacji API GL-4.
Mobil MOBILUBE HD-A 85W90 GL5 1L
Mobilube HD-A 85W-90 to najwyższej jakości olej przekładniowy przeznaczony do przekładni samochodowych. Olej ten został opracowany na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego oraz wzbogacony specjalnie dobranym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia niezawodną eksploatację i prawidłową ochronę elementów przekładni pracujących w warunkach wysokich obciążeń. Polecany wszędzie tam, gdzie wymagane jest stosowanie olejów przekładniowych spełniających wymagania klasyfikacji API GL-5.
Szukaj