W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (klasyczna zmiana biegów, sekwencyjna, elektronicznie sterowana...) wyposażonych lub nie w sprzęgła typu lock-up. Zalecany także do starszych typów automatycznych skrzyń biegów, przemienników momentu obrotowego, układów wspomagania kierownicy, przekładni nawrotnych w łodziach, przekładni hydrostatycznych i innych mechanicznych i hydraulicznych układach wymagających olejów typu DEXRON (poza DEXRON VI) lub MERCON. Nie stosować w przekładniach CVT.
Producent: Motul
Olej przekładniowy Technosynthese® do 5-biegowych skrzyń biegów i hipoidalnych mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego. Specjalne dodatki uszlachetniające redukują tarcie i chronią przed korozją.
Olej przekładniowy Technosynthese® specjalnie opracowany do pojazdów francuskich. Do skrzyń biegów i i innych przekładni bez blokady mechanizmu różnicowego. Zapewnia szczególnie łatwą zmianę biegów i zmniejszenie zużycia paliwa. Zalecany szczególnie do skrzyń biegów samochodów francuskich marki Renault, Citroen i Peugeot.
Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów, w których ciężko zmienia się biegi. Wszystkie skrzynie biegów i hipoidalne tylne mosty bez blokady mechanizmu różnicowego. Do wszystkich typów pojazdów: rajdowe, A-grupowe, 4WD. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu ,należy stosować MOTUL 90PA lub MOTUL HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów należy stosować MOTUL DEXRON III lub MOTUL TRANSMISSION FLUID.
Gotowy do użycia płyn chłodzący do motocykli. Bezazotynowy, bezaminowy, bezfosforanowy, bezboranowy, bezkrzemianowy. Zapewnia wyjątkową ochronę nowoczesnych silników aluminiowych i ze stopami magnezu, do +136°C. Chroni przed zamarzaniem do -35°C.
Gotowy do użycia płyn chłodzący do wszystkich rodzajów motocykli. Bezazotynowy, bezaminowy, bezfosforanowy. Zapewnia optymalną ochronę silnika i chroni przed zamarzaniem do -37°C.
Czyści dłonie bez użycia wody. Rozpuszcza tłuszcz, olej i inne uporczywe zabrudzenia. Nie podrażnia ani nie wysusza skóry rąk, testowany dermatologicznie.
Oczyszcza, konserwuje wszystkie typy skór. Chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Pozostawia wodoodporną warstwę.
Bakteriobójczy i grzybobójczy preparat do dezynfekcji wnętrza kasku. Dokładnie czyści i neutralizuje niepożądane zapachy. Nie podrażnia skóry, testowany dermatologicznie.
Czyści zewnętrzną częśd kasku oraz szybę bez pozostawiania smug. Pozostawia anty-insektową powłokę. Dedykowany dla wszystkich typów kasków i szyb.
Koncentrat płynu chłodniczego na bazie glikolu monoetylenowego (bezkrzemianowy). Opracowany dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla o lekkiej konstrukcji aluminiowej. Do rozcieńczania wodą destylowaną lub demineralizowaną.
Koncentrat płynu chłodniczego na bazie glikolu monoetylenowego (bezkrzemianowy). Opracowany dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla o lekkiej konstrukcji aluminiowej. Do rozcieńczania wodą destylowaną lub demineralizowaną.
Koncentrat płynu chłodniczego na bazie glikolu monoetylenowego. Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do rozcieńczania wodą destylowaną lub demineralizowaną.
Gotowy do zastosowania płyn chłodniczy na bazie glikolu monoetylenowego. Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do - 37° C.
Gotowy do zastosowania płyn chłodniczy na bazie glikolu monoetylenowego. Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do - 37° C.
Mineralny olej do wszystkich typów przekładni mechanicznych, synchronizowane i niezsynchronizowane skrzynie biegów, przekładnie główne, przekładnie rozdzielcze, dyferencjały hipoidalne bez układów z ograniczonych tarciem (Limimted Slip) pracujące przy dużych obciążeniach.
Mineralny olej do wszystkich typów przekładni mechanicznych, synchronizowane i niezsynchronizowane skrzynie biegów, przekładnie główne, przekładnie rozdzielcze, dyferencjały hipoidalne bez układów z ograniczonych tarciem (Limimted Slip) pracujące przy dużych obciążeniach.
Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi. Zalecany szczególnie do przekładni hpoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
W 100% syntetyczny olej Ester-Technology do skrzyń biegów, przekładni rozdzielczych i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu lub klasycznych w samochodach rajdowych i wyścigowych pracujących w najcięższych warunkach. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Wysoka lepkość (klasa lepkośći SAE 140) w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych wyposażonych w układy limited slip pracujących w najcięższych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w najwyższych obciążeniach. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych bez układów limited slip pracujących w najcięzszych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Środek do czyszczenia układu paliwowego silników benzynowych. Usuwa zanieczyszczenia w gaźniku i przewodach paliwowych. Usuwa wodę kondensacyjną z układu paliwowego.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Czyści i chroni silnik. Redukuje zużycie oleju i paliwa. Poprawia sprężanie.
Preparat do czyszczenia silników benzynowych i Diesla. Dodany do oleju silnikowego rozpuszcza osady i zanieczyszczenia w całym układzie olejowym, które są usuwane z silnika wraz ze starym olejem. Zapobiega zużyciu silnika, obniża ilość zużywanego oleju i wydłuża trwałość katalizatora.
Czyści i chroni bez użycia wody. Pozostawia trwałą ochronną woskową powłokę.
Usuwa powierzchniowe zadrapania z każdej lakierowanej powierzchni np. z owiewek czy kasku. Przywraca połysk lakieru.
Usuwa przyschnięte insekty oraz organiczne pozostałości (ptasie odchody) z owiewek, lusterek, lakieru, metalu oraz plastiku.
Czyści, konserwuje i nabłyszcza chromowe i aluminiowe części motocykla.
Środek na bazie silikonu do pielęgnacji powierzchni plastikowych - owiewki, błotniki, deski rozdzielcze, zderzaki, lusterka boczne. Nabłyszcza i zabezpiecza kolory powierzchni plastikowych, tworzy bez pozostawiania plam suchą i lśniącą warstwę ochronną. Zabezpiecza przed kurzem, owadami i brudem. Wodoodporny.
Skuteczny środkek czyszczący i konserwujący do powłok winylowych. Zapobiega ślizganiu, chroni przed promieniami UV.
Koncentrat czyszczący: skutecznie rozpuszcza smary, oleje, usuwa pył z klocków hamulcowych nie uszkadzając powłoki lakierniczej.
Skuteczny biodegradalny preparat czyszczący do wszystkich elementów motocykla: pozostawia ochronną warstwę na lakierach, elemntach metalowych i innych częściach motocykla.
Matte Surface Clean to środek czyszczący do powierzchni matowych. Dzięki jego zaawansowanemu składowi chemicznemu odświerza i konserwuje wszystkie plastikowe i lakierowane powierzchnie matowe pozostawiając jednorodną estetyczną warstwę. Czyści, usuwa kurz, odświerza kolory wszystkich matowych powierzchni. Pozostawia trwałą, nieklejącą estetyczą warstwę ochronną. Zawiera filtr UV. Używaj tylko do dochrony lakierowanych powierzchni matowych. Nie wymaga spłukiwania.
Środek na bazie silikonu do pielęgnacji powierzchni plastikowych - owiewki, błotniki, deski rozdzielcze, zderzaki, lusterka boczne. Nabłyszcza i zabezpiecza kolory powierzchni plastikowych, tworzy bez pozostawiania plam suchą i lśniącą warstwę ochronną. Zabezpiecza przed kurzem, owadami i brudem. Wodoodporny.
Czyści i chroni bez użycia wody. Pozostawia trwałą ochronną woskową powłokę.
Środek do czyszczenia silników Diesla. Zapobiega powstawaniu zanieczyszczeń w układzie paliwowym, redukuje emisję dymu i sadzy, optymalizuje pracę katalizatora.
Olej Technosynthese® do automatycznych skrzyń biegów. Może być stosowany do automatycznych skrzyń biegów i do systemów hydraulicznych i mechanicznych wymagających standardów Dexron III lub Mercon. Doskonała stabilność filmu olejowego w wysokich temperaturach, właściwości przeciwzużyciowe i przeciwpienne.
Olej mineralny do automatycznych skrzyń biegów i systemów wspomagania kierownicy. Specjalne dodatki uszlachetniające zapobiegają zużyciu, korozji i spienianiu. Może być stosowany we wszystkich systemach, w których zalecany jest olej typu Dexron, Dexron B oraz Dexron IID.
Biała pasta z wygodną szczoteczką do nakładania. Stworzona do smarowania każdego rodzaju łańcuchów w motocyklach ulicznych i go-kartach.
Smar białego koloru do łańcuchów motocykli wyścigowych: Osiągi i Niezawodność. Zawiera dodatki przeciwzużyciowe typu AW i EP.
Smar do łańcuchów w motocyklach terenowych i quadach. Usuwa pozostałości piasku, pyłu i błota. Chroni łańcuch w warunkach błotnistych i o dużej wilgotności.
Białego koloru smar o wysokiej przyczepności do smarowania łańcuchów w motocyklach ulicznych i go-kartach.
Bezbarwny smar o wysokiej przyczepności do smarowania łańcuchów w motocyklach ulicznych i go-kartach.