Opracowany do stosowania praktycznie we wszystkich samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych i furgonetkach z silnikami na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, do których zalecany jest olej klasy ACEA C2 0W-30, szczególnie BMW.
Zastosowanie: Osobowe
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 wzmocniony TITANIUM FST™ idealnie nadaje się do silników wyposażonych w pompowtryskiwacze koncernu VW. Dedykowany do wysilonowych silników nowoczesnych konstrukcji, działających w warunkach wysokich obciążeń i temperatur.
Olej dedykowany do samochodów zasilanych CNG i LPG.
RENAULT. Olej dedykowany do silników Renault spełniających normy Euro IV i V. 0720 jest rekomendowany do silników z DPF, oprócz 2.2 dCi.
Olej Mobil 1™ 0W-20 jest zaawansowanym technologicznie, w pełni syntetycznym olejem silnikowym, który pomaga zapewnić wyjątkowo skuteczną ochronę silnika i wysoką oszczędność paliwa.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników BMW, Mercedes-Benz oraz grupy Volkswagena (VW, Audi, Skoda, Seat) wuposażonych w silniki Diesla oraz benzynowe spełniające wymagania EURO 4 i EURO 5, a także EURO 6. Spełnia wymagania przedłużonych przebiegów międzywymianowych. Kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF). Podwyższona lepkość wysokotemperaturowa HTHS. Zmniejszona zawartość siarki, fosforu i popiołów siarczanowych.
Liqui Moly Super Leichtlauf to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej typu lekki bieg. Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika. Super Leichtlauf jest olejem do nowoczesnych silników benzynowych oraz Diesla bez możliwości wydłużenia interwału wymiany oleju.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Oryginalny - w pełni syntetyczny olej silnikowy o znakomitych parametrach technicznych.
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy do najnowszych silników benzynowych wymagających oleju klasy lepkości 5W30. Szczególnie zalecany do nowych silników benzynowych takich producentów jak HONDA, SUBARU oraz TOYOTA.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe, wzbogacony najnowocześniejszym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia doskonałą ochronę podczas rozruchu, nawet w ekstremalnych warunkach.
Pierwsza formuła z dodatkowymi składnikami wydłużającymi żywotność silnika — w pełni syntetyczny olej silnikowy regeneruje silniki o dużym przebiegu, spowalniając proces starzenia. Dzięki specjalnym dodatkom, takim jak zaawansowane środki konserwujące uszczelki oraz środki oczyszczające, produkty MaxLife regenerują kluczowe części silnika, umożliwiając ich lepszą pracę na dłużej. Olej silnikowy MaxLife, wybrany „Produktem roku” przez magazyn Lubricants World*, został zatwierdzony przez niezależną europejską organizację certyfikacyjną TÜV Nord.
Olej wykonany w technologii syntetycznej opracowany we współpracy z koncernem PSA (Peugeot, Citroën, DS) i używany fabrykach tego koncernu na pierwsze zalanie.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Syntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający pełną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony dla silników Diesla z wtryskiem bezpośrednim, układami Common Rail wyposażonymi w turbosprężarki i intercoolerami oraz filtry cząstek stałych, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA C3 lub API CF o lepkości SAE 5W-40. Odpowiedni także do silników benzynowych z 3-drożnymi układami katalitycznymi TWC. Łączy dedykowaną technologię dla silników Diesla z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do elementów wewnętrznych silnika, chroniąc silnik przed zużyciem w czasie uruchomienia i dalszej eksploatacji. Technologia Inteligentnych Molekuł zapewnia ochronę od momentu przękręcenia kluczyka dzięki zapewnieniu ochronnej warstwy oleju. Specjalny pakiet dodatków dedykowany do silników Diesla umożliwia utrzymanie wysokich parametrów pracy oleju nawet przy obecności dużej ilości sadzy.
Najnowszej generacji, bardzo wysokiej jakości olej silnikowy typu Low SAP (niska zawartość Siarki, Popiołu, Fosforu), opracowany w technologii syntetycznej, przeznaczony do stosowania w samochodach Mazda.
Oryginalny olej silnikowy Mazda. Najnowszej generacji, paliwooszczędny, bardzo wysokiej jakości olej silnikowy, opracowany w technologii syntetycznej.
Olej silnikowy Ford Castrol Magnatec Professional A5 5W-30 5L. Został opracowany, aby spełnić najnowszą specyfikację Forda 913-D.
Syntetyczny olej „low SAPS” do silników samochodów osobowych. Shell Helix Ultra ECT to następca oleju Helix Ultra Extra, spełnia a w niektórych aspektach przewyższa normy ustanowione przez olej poprzedniej generacji.
W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
Syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, sprawdzony w wyścigach – zapewnia najwyższą wydajność silników benzynowych z turbodoładowaniem w samochodach osobowych oraz rajdowych i wyścigowych.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów Jaguar oraz Land Rover wyposażonych w silniki benzynowe wymagających oleju zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami ST.JLR 51.5122. Zapewnia wysoką paliwooszczedność jednocześnie z ochroną silnika. Kompatybilny z układami katalitycznymi (CAT).
Wysokiej jakości, całkowicie syntetyczny olej silnikowy, odpowiedni do stosowania w silnikach z filtrem cząstek stałych (DPF), układami katalizatorów benzynowych (GCC) lub układami katalizatorów trójdrożnych (TWC), gdzie zalecane są specyfikacje ACEA C2 lub C3. Np. Toyota, Hyundai, Kia, Nissan, itd.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Ineo Long Life jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.
Olej przekładniowy odporny na skrajne ciśnienia odpowiedni do skrzyń biegów i zespołów przenoszenia napędu, dla których producent określił środek smarny zgodny ze specyfikacją GL-5. Olej przekładniowy Valvoline 75W-80 RPC zapewnia znakomitą ochronę i smarowanie skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur.
Wysokiej jakości syntetyczny olej przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami, oraz o wydłużonych odstępach między wymianami oleju.
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
Olej łączy w pełni syntetyczną technologię z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do silnika zapewniając najwyższą ochronę przeciwzużyciową w czasie uruchomienia silnika i dalszej eksploatacji. Inteligentne Molekuły zapewniają aktywną i stałą ochronę od momentu przekręcenia kluczyka dla uzyskania trwałej warstwy ochronnej. Odpowiedni do silników benzynowych i Diesla gdzie producenci wymagają spełnienia norm jakościowych ACEA A3, B4 lub C3, API SN lub wcześniejszych w lepkości SAE 5W-40.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Oryginalny produkt Mercedes-Benz A 000 989 97 01 AAA4, spełnia wymagania specyfikacji Mercedes-Benz 229.51. Przeznaczony do silników, dla których zaleca się używanie produktów zgodnych ze specyfikacją Mercedesa.
W 100% syntetyczny olej silnikowy - Mid SAPS - ACEA C2 - specjalnie opracowany do samochodów BMW wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla wymagające oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami BMW LL-12 FE. Zapewnia wysoką paliwooszczedność jednocześnie z najwyższą ochroną silnika. Kompatybilny z układami katalitycznymi (CAT), filtrami cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorami (Selektywna Redukcja Katalityczna) wymagającymi płynu typu AdBlue®.
Oryginalny olej G052502M2 produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W40 . Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
Półsyntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony jest dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40. Olej używa Inteligentnych Molekuł z dedykowaną do silników Diesla tehcnologią, która chroni silnik od momentu przekręcenia kluczyka i utrzymuje wysoką sprawność silnika.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe oraz zaawansowany technologicznie pakiet dodatków uszlachetniających. Zwalcza trzy główne przyczyny obciążeń silnika — ciepło, osady i zużycie.
Wysokiej jakości syntetyczny olej przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami.
Jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z rozwiązaniami technicznymi stosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla. Zalecany jest do silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach. Niskopopiołowa formulacja umożliwia utrzymanie filtrów cząstek stałych w czystości i chroni przed powstawaniem popiołów, które mogą blokować układ wydechowy i zmniejszać wydajność silnika.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Ultranowoczesny, paliwooszczędny olej silnikowy typu Low SAPS, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi układami oczyszczania spalin. Zalecany do stosowania w silnikach Diesla najnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiające spełnienie wymagań normy emisji spalin Euro 4, 5 i 6. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Oryginalny olej produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W30. Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być także z powodzeniem wykorzystywany w pojazdach innych producentów.
Mobil Super 3000 Formula FE 5W-30 to wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy zapewniający doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych w systemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter).
Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultra nowoczesnej Technologii Syntetycznej ELF oraz specjalnie dobranemu pakietowi modyfikatorów tarcia olej ten pozwala na znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa.
Castrol GTX – druga młodość dla samochodów z dużym przebiegiem. To rozwiązanie dla tych, którzy szukają skutecznej ochrony silnika starszych samochodów. Zapewnia maksymalna ochronę w niesprzyjających warunkach jazdy i przedłuża żywotność silnika.
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.