W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Pojemność: 1 litr
Ineo Long Life jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.
Olej przekładniowy odporny na skrajne ciśnienia odpowiedni do skrzyń biegów i zespołów przenoszenia napędu, dla których producent określił środek smarny zgodny ze specyfikacją GL-5. Olej przekładniowy Valvoline 75W-80 RPC zapewnia znakomitą ochronę i smarowanie skrzyni biegów w szerokim zakresie temperatur.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Wysokiej jakości syntetyczny olej przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami, oraz o wydłużonych odstępach między wymianami oleju.
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
Gotowy do użycia płyn chłodzący do motocykli. Bezazotynowy, bezaminowy, bezfosforanowy, bezboranowy, bezkrzemianowy. Zapewnia wyjątkową ochronę nowoczesnych silników aluminiowych i ze stopami magnezu, do +136°C. Chroni przed zamarzaniem do -35°C.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Oryginalny produkt Mercedes-Benz A 000 989 97 01 AAA4, spełnia wymagania specyfikacji Mercedes-Benz 229.51. Przeznaczony do silników, dla których zaleca się używanie produktów zgodnych ze specyfikacją Mercedesa.
Mobil Extra 4T to najwyższej jakości semisyntetyczny olej przeznaczony do smarowania czterosuwowych silników motocyklowych, zapewniający ochronę i czystość silników pracujących we wszystkich rodzajach motocykli w każdych warunkach eksploatacyjnych.
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów. Do przekładni automatycznych nowych oraz z wysokim przebiegiem. Zawiera unikalne środki konserwujące uszczelki.
W 100% syntetyczny olej silnikowy - Mid SAPS - ACEA C2 - specjalnie opracowany do samochodów BMW wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla wymagające oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami BMW LL-12 FE. Zapewnia wysoką paliwooszczedność jednocześnie z najwyższą ochroną silnika. Kompatybilny z układami katalitycznymi (CAT), filtrami cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorami (Selektywna Redukcja Katalityczna) wymagającymi płynu typu AdBlue®.
Oryginalny olej G052502M2 produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W40 . Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
Półsyntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony jest dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40. Olej używa Inteligentnych Molekuł z dedykowaną do silników Diesla tehcnologią, która chroni silnik od momentu przekręcenia kluczyka i utrzymuje wysoką sprawność silnika.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach. Niskopopiołowa formulacja umożliwia utrzymanie filtrów cząstek stałych w czystości i chroni przed powstawaniem popiołów, które mogą blokować układ wydechowy i zmniejszać wydajność silnika.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów, w których ciężko zmienia się biegi. Wszystkie skrzynie biegów i hipoidalne tylne mosty bez blokady mechanizmu różnicowego. Do wszystkich typów pojazdów: rajdowe, A-grupowe, 4WD. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu ,należy stosować MOTUL 90PA lub MOTUL HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów należy stosować MOTUL DEXRON III lub MOTUL TRANSMISSION FLUID.
Mobilube HD-A 85W-90 to najwyższej jakości olej przekładniowy przeznaczony do przekładni samochodowych. Olej ten został opracowany na bazie wysokorafinowanego oleju mineralnego oraz wzbogacony specjalnie dobranym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia niezawodną eksploatację i prawidłową ochronę elementów przekładni pracujących w warunkach wysokich obciążeń. Polecany wszędzie tam, gdzie wymagane jest stosowanie olejów przekładniowych spełniających wymagania klasyfikacji API GL-5.
Olej Technosynthese® wzbogacony o estrowe bazy olejowe opracowany do 2-suwowych silników motocyklowych. Do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
Olej Technosynthese® do automatycznych skrzyń biegów. Może być stosowany do automatycznych skrzyń biegów i do systemów hydraulicznych i mechanicznych wymagających standardów Dexron III lub Mercon. Doskonała stabilność filmu olejowego w wysokich temperaturach, właściwości przeciwzużyciowe i przeciwpienne.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe oraz zaawansowany technologicznie pakiet dodatków uszlachetniających. Zwalcza trzy główne przyczyny obciążeń silnika — ciepło, osady i zużycie.
Wysokiej jakości syntetyczny olej przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami.
Castrol GTX – druga młodość dla samochodów z dużym przebiegiem. To rozwiązanie dla tych, którzy szukają skutecznej ochrony silnika starszych samochodów. Zapewnia maksymalna ochronę w niesprzyjających warunkach jazdy i przedłuża żywotność silnika.
Mobil ATF 220 to wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID. Jest też używany w niektórych ręcznych przekładniach samochodowych, układach wspomagania układów kierowniczych i układach hydraulicznych.
Pierwsza formuła z dodatkowymi składnikami wydłużającymi żywotność silnika — w pełni syntetyczny olej silnikowy regeneruje silniki o dużym przebiegu, spowalniając proces starzenia. Dzięki specjalnym dodatkom, takim jak zaawansowane środki konserwujące uszczelki oraz środki oczyszczające, produkty MaxLife regenerują kluczowe części silnika, umożliwiając ich lepszą pracę na dłużej. Olej silnikowy MaxLife, wybrany „Produktem roku” przez magazyn Lubricants World*, został zatwierdzony przez niezależną europejską organizację certyfikacyjną TÜV Nord.
Ultranowoczesny, paliwooszczędny olej silnikowy typu Low SAPS, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi układami oczyszczania spalin. Zalecany do stosowania w silnikach Diesla najnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiające spełnienie wymagań normy emisji spalin Euro 4, 5 i 6. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z rozwiązaniami technicznymi stosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla. Zalecany jest do silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Oryginalny olej produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W30. Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być także z powodzeniem wykorzystywany w pojazdach innych producentów.
Mobil Super 3000 Formula FE 5W-30 to wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy zapewniający doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Gotowy do użycia płyn chłodzący do wszystkich rodzajów motocykli. Bezazotynowy, bezaminowy, bezfosforanowy. Zapewnia optymalną ochronę silnika i chroni przed zamarzaniem do -37°C.
Mineralny olej przekładniowy opracowany do skrzyń biegów zintegrowanych z mokrymi sprzęgłami. Motocykle drogowe, trialowe, crossowe, enduro (2 lub 4-suwowe), motorowery, skutery, quady. Zalecany gdzie wymagane są oleje silnikowe SAE 10W30 lub oleje przekładniowe SAE 80.
Oleje Mobil Super 3000 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultra nowoczesnej Technologii Syntetycznej ELF oraz specjalnie dobranemu pakietowi modyfikatorów tarcia olej ten pozwala na znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa.
Mobil Extra 2T to wysokiej jakości semisyntetyczny, bezdymowy olej do silników dwusuwowych, opracowany w celu zapewnienia niezawodności działania wysoko obciążonych silników motocykli, skuterów śnieżnych i pił łańcuchowych. Mobil Extra 2T jest dostarczany w postaci wstępnie rozcieńczonej co umożliwia szybkie mieszanie oleju z paliwem.
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Do samochodów osobowych i furgonetek z silnikami benzynowymi, wysokoprężnymi oraz LPG, z lub bez turbosprężarki. Formuła opracowana pod kątem silników o wysokich przebiegach.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla.
Nowoczesny olej mineralny przeznaczony do większości 2-suwowych motocykli i innych silników o małej pojemności.
Nowoczesny mineralny olej przekładniowy. Zalecany także do przekładni stożkowych, uszlachetniony dodatkami uodporniającymi na duże naciski (EP), dzięki temu daje znakomitą ochronę przed zużyciem. Castrol Axle EPX 80W-90 może być stosowany we wszystkich mechanicznych skrzyniach biegów, przekładni głównych, które wymagają oleju przekładniowego wg API GL-5. Należy przestrzegać zaleceń producenta przekładni i w związku z tym nie stosować w skrzyniach biegów, dla których wymagane jest GL-4.
Olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Odpowiedni do samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Odpowiedni również do urządzeń przemysłowych, takich jak ładowarki teleskopowe lub wózki widłowe.
Olej częściowo syntetyczny wzbogacony o hydrokrakingowane bazy olejowe w celu podniesienia ochrony silnika i przedłużenia trwałości skrzyni biegów.
Olej Technosynthese® opracowany do wysokoobrotowych 2-suwowych silników skuterów zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
Wysokiej klasy formuła zapewniająca najwyższej jakości ochronę Valvoline ZEREX G40® to zatwierdzony przez producentów OEM wysokiej jakości płyn chłodzący zapewniający doskonałą ochronę najważniejszych części silnika m.in. kanałów chłodniczych w bloku silnika, głowic cylindrów (wżery wkładek), chłodnicy i pompy wody przed korozją, przegrzaniem i zamarzaniem. Zawiera wysokiej jakości środek przeciwpieniący i nie wywiera szkodliwego wpływu na uszczelki, węże, elementy plastykowe i oryginalny lakier pojazdu.
Przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, lekkich samochodach ciężarowych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Formuła specjalnie opracowana pod kątem nowoczesnych silników o wysokich przebiegach.
Wielosezonowy, syntetyczny olej silnikowy. Zapewnia doskonałą ochronę oraz ekonomiczną pracę, zwłaszcza w ekstremalnych warunkach większości silników samochodów osobowych i dostawczych, w których producent dopuszcza stosowanie olejów tej klasy jakościowej.
Wysokiej jakości olej syntetyczny przeznaczony do wszystkich silników benzynowych oraz Diesla. Specjalna formuła oleju chroni silnik i obniża zużycie paliwa.