Thule ProRide 591 to wygodny i stylowy sposób przewożenia roweru na dachu auta — teraz także roweru o masie do 20 kg.
Bagażniki rowerowe - Producent: THULE, Montaż w rowku T: Tak, Szczególnie polecany: Tak
Parametry
Rodzaj
Producent
Zamki zabezpieczające
Montaż w rowku T
Montaż obejmą
Gwarancja
Mocowanie roweru
Materiał
Szczególnie polecany
Cena
Bagażnik rowerowy Thule ProRide 598 oferuje połączenie wygody, stabilności i przemyślanej konstrukcji. Nie dziwi więc, że jest jednym z najczęściej wybieranych przez rowerzystów bagażnikiem. Z pewnością uchwyt Thule ProRide 598 jest jednym z najlepszych i najbezpieczniejszych dla przewożonych produktem dostępnym na rynku.
Topowy bagażnik rowerowy w ofercie Thule w wersji czarnej. Model Proride 598 oferuje łatwy montaż samego uchwytu na bagażniku bazowym oraz roweru w uchwycie. Dodatkową zaletą jest duża nośność 20 kg i wysoka jakość wykonania. Czarną barwę uchwytu osiągnięto dzięki procesowi anodyzowania, co oznacza, że aluminium jest także czarne wewnątrz, więc potencjalne zarysowania nie są na uchwycie widoczne.
Najwyższej klasy uchwyt rowerowy Thule do przewozu rowerów za widelec. Standardowo pozwalana przewóz rowerów ze sztywną osią 9–15 mm a także ze standardowymi piastami Quick Release 9 mm (istnieje możliwość dokupienia adaptera 568100 do obsługi piast Thru- Axle 20x110 mm). Głównym usprawnieniem w stosunku do poprzednika, modelu 565 jest zastosowanie gałki AcuTight, która czyni instalacje roweru wyposażonego w widelec karbonowy o wiele bezpieczniejszą. W nowym modelu poprawiono także ergonomię dzięki zastosowaniu automatycznego systemu zatrzaskującego oś w uchwycie. Poprawny montaż jest sygnalizowany wizualnym wskaźnikiem.
Maksymalna ochrona ramy i uniwersalne mocowanie. System UpRide to idealne rozwiązanie dla rowerzystów górskich, którzy chcą maksymalnie dbać o swój rower oraz szybko i łatwo go mocować. Zapewnia on maksymalną ochronę ramy, jest odpowiedni do prawie wszystkich typów rowerów i jest w pełni przetestowany pod kątem obciążenia i bezpieczeństwa. Ponadto nie wymaga demontażu przedniego koła.